درامد خالص ستاره های هالیوودی

درامد خالص ستاره های هالیوودی

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه درامد خالص ستاره های هالیوودی را ببینید.

درامد خالص ستاره های هالیوودی

9407-20t2170

حتما برای شما هم جالب می باشد بدانید ستاره های هالیوود با آن زدگی های پرزرق و برق و رویاییشان چقدر درامد دارند. در این پست درامد خالص ستارگان هالیوودی جمع شده می باشد.
ستارگان هالیوود همیشه خبر سازند. از تازه ترین کارهایشان گرفته تا میزان ثروتشان همیشه زیر ذره بین علاقه مندان شان می باشد. میزان درآمد این ستارگان از جمله جذاب ترین موضوعاتی می باشد که هواداران فراوانی دارد و برای خیلی ها در سراسر دنیا جالب می باشد بدانند که این <a
href="http://kotoleha.com/fa/art-and-culture/actresses-photos/" target="_blank" title="<a href="http://kotoleha.com/fa/photo-gallery/" target="_blank" title="گالری عکس” >عکس بازیگران | <a
href="http://kotoleha.com/fa/photo-gallery/" target="_blank" title="گالری عکس” >عکس های بازیگر | بازیگر ایرانی” >بازیگران چقدر درآمد خالص دارند.

در این مطالب درآمد خالص برخی از ستارگان سر شناس هالیوود را برایتان آورده ایم.

۱٫ خانواده کارداشیان: درآمد خالص ۳۰۰ میلیون دلار

9407-20t2170

کیم کارداشیان زاده ۲۱ اکتبر ۱۹۸۰ در آمریکا، شخصیت مطرح دنیای رسانه و سرگرمی، مدل، بازرگان، بازیگر و شخصیت تلویزیونی اهل آمریکا می‌باشد. او تبدیل به یکی از ثروتمندترین و تاثیرگذراترین شخصیت های آمریکایی شده می باشد. در سال ۲۰۰۷ او و خانواده اش در مجموعه واقع نمای «چشم و هم‌چشمی با کارداشیان‌ها» ظاهر شدند.  او پس از این برنامه و آغاز کسب و کار خود اکنون درآمد خالصی حدود ۸۵ میلیون دلار دارد.

مادر او، کریس جنر، تا چند سال مدیریت شغلی کیم کارداشیان را به عهده داشت اما پس از ازدواج دخترش با کانیه وست کنترل امور را به سدت همسرش سپرد.

کیتلین جنر پدر کیم، کورتنی، کلویی و راب کارداشیان و همچنین کایلی و کندل جنر می باشد که در آمدی حدود ۱۰۰ ملیون دلار دارد.

کورتنی و کلویی به دلیل حضور در برنامه «چشم و هم‌چشمی با کارداشیان‌ها» شهرت یافتند که در آمد آنها نیز ۲۵ میلیون دلار می باشد. آنها دارای شغل های دیگری مانند بوتیک لباس «DASH» نیز هستند. اگر بخواهیم در کل در آمد آنها را با هم بسنجیم، رقمی بیش از ۳۰۰ میلیون دلار می شود.

۲٫خانواده مارک والبرگ: درآمد خالص ۲۴۶ میلیون دلار

9407-20t2171

مارک رابرت مایکل والبرگ بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی می باشد. او دو بار کاندیدای دریافت جایزه اسکار شده ‌می باشد. او در آغاز کار حرفه‌ای خود، به عنوان نوازنده رپ در گروه مارکی مارک و فرانکی بونچ با اسم «مارکی مارک» به شهرت رسید. اگر چه او کار  موسیقی را دنبال نکرد اما همچنان به عنوان مدل و بازیگر فعالیت داشت.

او به همراه برادران خود دانی و پل والبرگ صاحب رستورانی در بوستون هستند که در مجموعه واقع نمای «والبرگ ها» پشت صحنه هایی از فعالیت های خود را در آنجا به نمایش گذاشتند. در حال حاضر ۲۷ شعبه از این رستوران بین راه نیویورک و فلوریدا افتتاح شده می باشد. در آمد خالص مارک والبرگ رقمی حدود ۱٫۵ میلیون دلار می باشد که اگر آن را با درآمد دیگر اعضای خانواده اش جمع کنیم چیزی حدود ۲۴۶ میلیون دلار می شود.

۳٫خانواده رابرتسون: درآمد خالص ۸۳ میلیون دلار

9407-20t2172

خانواده رابرتسون و در راس آنها فیل رابرتسون کسب و کار خود را در سال ۱۹۷۲ آغاز کردند. آنها شکارچی حرفه ای اردک هستند که تولید و فروش محصولات خود را تحت برند «Duck Commander» آغاز کردند و شهرت خود را در مجموعه واقع نمای « Duck Dynasty» به دست آوردند. درآمد خالص آنها ۸۳ میلیون دلار می باشد.

۴٫ خانواده سایرس: درآمد خالص ۱۸۴ میلیون دلار

9407-20t2173

بیلی ری سایرس، پدر مایلی سایرس، خواننده، ترانه‌سرا، بازیگر و نیکوکار آمریکایی می باشد که پس از انتشار آلبوم خود به اسم «Some Gave All» در سال ۱۹۹۲ به شهرت رسید. او همچنین در به شهرت رسیدن و وارد شدن مایلی سایرس در عرصه بازیگری و خوانندگی نقش بسزایی داشته می باشد و در ساخت موسیقی کانتری در جهان به ‌عنوان یک پدیده شناخته می‌شود.

مایلی سایرس در سریالی به اسم «هانا مونتانا» از تولیدات شبکه دیزنی به شهرت رسید اما به تدریج بازیگری را رها کرد و وارد دنیای موسیقی شد. او پس از انتشار ۵ آلبوم‌ استودیویی، صاحب درآمد خالصی حدود ۱۶۰ میلیون دلار شد. این خانواده در کل درآمدی حدود ۱۸۴ میلیون دلار دارند.

۵٫ خانواده اسمیت: درآمد خالص ۳۹۴ میلیون دلار

9407-20t2174

ویل اسمیت بازیگر، خواننده هیپ هاپ، دوبلور و همچنین تهیه کننده آمریکایی می باشد. در ماه آوریل ۲۰۰۷ هفته نامه نیوزویک از او به عنوان قدرتمندترین بازیگر هالیوود یاد کرد. وی چهار بار نامزد جایزه گلدن گلوب، دو بار جایزه اسکار و یک بار نیز برنده جایزه گرمی شده می باشد. درآمد خالص او ۲۶۰ میلیون دلار می باشد.

او با جادا پینکت اسمیت در سال ۱۹۹۷ ازدواج کرد. در آمد همسر او نیز ۲۰ میلیون دلار می باشد. فرزندان سر شناس او به اسم های ویل و جیدن اسمیت نیز کسب و کار مخصوص به خود را دارند. آنها به همراه پدر خود در فیلم هایی مانند «در جستجوی خوشبختی» ایفای نقش کردند. ویل درآمدی حدود ۴ میلیون دلار و جیدن حدود ۸ میلیون دلار دارد. در آمد خالص این خانواده روی هم ۳۹۴ میلیون دلار برآورد شده می باشد.

۶٫ خانواده بکهام: درآمد خالص ۶۵۰ میلیون دلار

9407-20t2175

دیوید بکهام فوتبالیست سر شناس بریتانیایی می باشد که اولین بازی ملی خود را در اول ژوئن ۱۹۹۶ انجام داد. او در آمد خالص ۳۵۰ میلیون دلاری خود را مدیون موفقیت در فوتبال می باشد. دیوید بکهام در تیم هایی مانند منچستر یونایتد، رئال مادرید و لس‌آنجلس گلکسی بازی کرده و صاحب چهار فرزند به اسم‌های بروکلین (متولد ۴ مارس ۱۹۹۹)، رومیو (۱ سپتامبر ۲۰۰۲)، کروز (۲۰ فوریه ۲۰۰۵)و هارپر(متولد ۱۰ژوئیه ۲۰۱۱) می باشد.

همسر او ویکتوریا آدامز اسم دارد که یکی از خوانندگان گروه اسپایس گرلز بود. ویکتوریا پس از جدا شدن از این گروه، حرفه خوانندگی را به تنهایی ادامه داد. او همچنین کتابی با اسم « Learning to Fly» را در سال ۲۰۰۱ منتشر کرد. او صاحب برندهای لباس و عطر نیز می باشد. درآمد خالص او را ۳۰۰ میلیون دلار برآورد کرده اند. این دو ستاره به همراه هم درآمد خالصی حدود ۶۵۰ میلیون دلار دارند.

۷٫ خانواده جولی پیت: درآمد خالص ۳۸۵ میلیون دلار

9407-20t2176

آنجلینا جولی زاده ۴ ژوئن ۱۹۷۵ بازیگر آمریکایی، طراح جواهرات، خیر مدرسه‌ساز در کشورهای محروم و سفیر حسن‌نیت سازمان ملل متحد در امور پناهندگان می باشد. او بارها و بارها توسط مجلات و مراسم‌های مختلف به عنوان زیباترین، جذاب‌ترین و بهترین مادر بازیگر و… انتخاب شده می باشد.

همچنین توانسته سه بار جایزه گلدن گلوب، دو بار جایزه اتحادیه <a
href="http://kotoleha.com/fa/art-and-culture/actresses-photos/" target="_blank" title="<a href="http://kotoleha.com/fa/photo-gallery/" target="_blank" title="گالری عکس” >عکس بازیگران | <a
href="http://kotoleha.com/fa/photo-gallery/" target="_blank" title="گالری عکس” >عکس های بازیگر | بازیگر ایرانی” >بازیگران سینما و یک بار جایزه اسکار را از آن خود کند. او پس از ازدواج با برد پیت، از اسم «آنجلینا جولی پیت» استفاده می‌کند. درآمد خالص او ۱۶۰ میلیون دلار می باشد. همسر او برد پیت نیز درآمدی حدود ۲۴۰ میلیون دلار دارد. آنها روی هم ۳۸۵ میلیون دلار دریافت می کنند.

۸٫ خانواده سیمپسون: درآمد خالص ۱۹۸ میلیون دلار

9407-20t2177

جسیکا سیمپسون. بازیگر، خواننده، شخصیت تلویزیونی و طراح مد می باشد که شهرتش از سال ۱۹۹۹ آغاز شد. از آنجا که در آن زمان، سیمپسون برای به دست آوردن بسیاری از نقاط عطف در ضبط چندین برنامه‌ تلویزیونی، فیلم‌ها و تبلیغات، ستاره شد، راه‌اندازی یک خط از محصولات مو و زیبایی، طراحی عطر، کفش و کیف‌های دستی برای بانوان را نیز راه انداخت. درآمد خالص او ۱۵۰ میلیون دلار می باشد.

خواهر او اشلی سیمپسون، بازیگر و خواننده آمریکایی می باشد که در آمدی حدود ۸ میلیون دلار دارد. درآمد خالص پدر و مادر آنها نیز ۲۰ میلیون دلار می باشد. آنها روی هم ۱۹۸ میلیون دلار درآمد دارند.

#درامد خالص ستاره های هالیوودی, #درامد خالص ستاره های هالیوودی, #کیم کارداشیان, #انجلینا جولی, #برت پیت, #<a
href="http://kotoleha.com/fa/photo-gallery/" target="_blank" title="گالری عکس” >عکس <a
href="http://kotoleha.com/fa/art-and-culture/actresses-photos/" target="_blank" title="<a href="http://kotoleha.com/fa/photo-gallery/" target="_blank" title="گالری عکس” >عکس بازیگران | <a
href="http://kotoleha.com/fa/photo-gallery/" target="_blank" title="گالری عکس” >عکس های بازیگر | بازیگر ایرانی” >بازیگران, #درامد بازیگران

The post درامد خالص ستاره های هالیوودی appeared first on کوتوله ها|عکس،بازیگران،مدل مانتو جدید، فال روزانه ، فال حافظ.

درامد خالص ستاره های هالیوودی

لطفا نظر خود را درباره درامد خالص ستاره های هالیوودی با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا