داعش حقوق نمی دهد تروریست ها به گروه های دیگر ملحق می شوند

داعش حقوق نمی دهد تروریست ها به گروه های دیگر ملحق می شوند

منابع عراقی می گویند صدها تروریست عضو گروهک تروریستی و تکفیری داعش در حال جدا شدن از این گروه اند چون داعش دیگر حقوق نمی دهد.

به گزارش «شیعه نیوز»، یک منبع امنیتی عراقی در بغداد به نشریه انگلیسی دیلی میل گفته مدتهای زیادی، تروریست های داعش پول ها و امکانات خوبی از سران خود می گرفتند اما این روند قطع شده و در عوض روند جدا شدن تروریست ها از داعش آغاز شده می باشد.

براساس اطلاعات این مقام ناشناس عراقی، ۲۰۰ تروریست داعشی تاکنون این گروه را به خاطر مسایل مالی و کمبود امکانات رفاهی ترک کرده و به دیگر گروه های تروریستی حاضر در عراق وسوریه پیوسته اند. بیشتر این تروریست ها برای یافتن گروه هایی که پول بیشتری می دهند به سوریه رفته اند.

داعش در ماههای گذاشته به هر تروریست خود مبلغ ۳۰۰ دلار به صورت ماهیانه می پرداخت که با کم شدن عایدی اش، این رقم را به زیر ۱۰۰ دلار در ماه رسانده می باشد. قاچاق مواد مخدر و اعضای انسان، دزدی نفت و اموال مردم، مالیات های ظالمانه و غرامت زندانیان از منابع مالی این گروه خشن به حساب می آیند.

سازمان ملل درآمد روزانه داعش را دو تا سه میلیون برآورد می کند که از این مقدار ۹۶ تا ۱۲۰ هزار دلار آن از راه غرامت و باجگیری به دست می آید.

انتهای پیام/ ۸۵۲

داعش حقوق نمی دهد تروریست ها به گروه های دیگر ملحق می شوند

منبع : شیعه نیوز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] خرازی نقاط ضعف برجام را برطرف کنیم می توانیم راه های استخدام پخش مواد …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] ۲۲۰ کشته و ۴۵۰ مصدوم در ازدحام حجاج در منا اوحدی دولت سعودی توان مدیریت اوضاع را ندارد شماری از زایران ایرانی در میان کشته شدگان از صدور حکم اعدام ۷ قاچاقچی مواد …

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا