خطر بی اعتمادی در زندگی

خطر بی اعتمادی در زندگی

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه خطر بی اعتمادی در زندگی را ببینید.

بی اعتمادی با چه عواملی پدید می آید؟چه توصیه هایی به زوجین در رفع بی اعتمادی به همسرشان کمک خواهد کرد ؟بررسی علل، عوامل و چرایی به وجود آمدن این حس را شناسایی کنند و از میان بردارند زندگی بدون اعتماد دچار مشکلات زیادی خواهد شد سعی کنید اختلافات ناشی از بی اعتمادی را با همسرتان در میان بگذارید و به دنابل راه حل های مناسب برای برطرف کردن آن ها باشید تا زندگی خوبی داشته باشید .

پایه و اساس یک رابطه در زندگی زناشویی اعتماد و اطمینان است.

محمد تکلو کارشناس روان‌شناسی، با بیان اینکه مهمترین اصل در یک رابطه زناشویی اعتماد و اطمینان است، گفت: با نبود اعتماد رابطه رو به سستی می رود و سرانجام  منجر به طلاق و جدایی می شود.

وی با بیان اینکه عدم مهارتهای ارتباطی نقش موثری در بی اعتمادی طرفین دارد، افزود: اختلافاتی که از قبل حل نشده باشد و طرفین نتوانند این موضوع را بیان کنند باعث می‌شود این مشکل بیشتر شود، چرا که تمام مسائل در زندگی باید شفاف سازی شود.

تکلو در ادامه تأکیدکرد: مبنای اصلی بی اعتمادی دروغ است اگر زن و شوهر در زندگی با هم روراست نباشند هیچگاه نمی‌توانند به هم اعتماد کنند و این مسئله مشکلات زیادی را به دنبال خواهد داشت.

این کارشناس در پایان  گفت: زوجین باید علل، عوامل و چرایی رفتار خود را مشخص کنند و از رفتارهای شک برانگیز و خشونت نسبت به هم پرهیز کنند و اطلاعات و  آگاهی خود در این  زمینه را افزایش دهند و از یک مشاور خانواده راهنمایی بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان

خطر بی اعتمادی در زندگی

منبع : سایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره خطر بی اعتمادی در زندگی با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] پاسخ به ناپدید شدن فایل آیا عفونت های روده با دیابت ارتباط دارد؟

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] سه فاکتور افزایش بیماری‌های قلب دستگیری صیاد غیر مجاز ۳۹ قطعه ماهی در قسمت ارجمند

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا