خانواده پرشور و نشاط داشتن خیلی سخت نیست!

  • به‌دست:
  • دسته‌بندی: اخبار

خانواده پرشور و نشاط داشتن خیلی سخت نیست!

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه خانواده پرشور و نشاط داشتن خیلی سخت نیست! را ببینید.

 happy-family

اگر می خواهید راز شادبودن برخی خانواده ها را بفهمید بهتر هست از در ابتدا به راز و رمز این شادی در بین آنان پی ببرید و سعی کنید تا به رموز آنان آگاه شوید و راه و روش آنان را در خانواده و اطرافیان خود در پیش بگیرید.

 چند روان شناس و آسیب شناس اجتماعی، تعهد، صمیمت، صداقت و سلامت جنسی زوجین را از جمله عوامل داشتن خانواده ای شاد عنوان کردند.

 فرج حسینیان روان شناس و مدیر روانشناسی پلی کلینیک سلامت خانواده در همایش «خانواده با نشاط، راهی به سوی شادکامی» که به مناسبت فرارسیدن ۲۵ ذالحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان برگزار شد، به بی علاقگی زوج ها به داشتن فرزند اشاره کرد و آن را یک تهدید برای جامعه دانست.

وی تولید لذت در خانواده را به عنوان یکی از شاخصه های خانواده با نشاط مطرح کرد و گفت: اعضای خانواده باید تولید شادی کنند.این روان شناس، برگزاری جشن تکلیف، سالگرد ازدواج، جشن تولد و سفرهای خانوادگی را نشانه هایی از شاد بودن خانواده عنوان کرد.وی همچنین امید را به عنوان یکی دیگر از شاخص خانواده با نشاط اسم برد و گفت: احساس امیدواری سبب پویایی اعضای خانواده می شود.

این روان شناس، تلاش و مسوولیت پذیری را نیز از دلایل موفقیت و با نشاط بودن دانست.دکتر راضیه معصومی متخصص رفتارشناسی جنسی و عضو هیأت علمی دانشگاه تهران نیز در این نشست به چالش های زندگی زناشویی اشاره کرد و تعهد، صمیمیت، شور و اشتیاق جنسی را به عنوان شاخصه های ازدواج شاد برشمرد. وی ضمن اشاره به شور و اشتیاق جنسی گفت: رضایت از زندگی جنسی مهمترین عامل تعیین کننده کیفیت ازدواج هست.

معصومی افزود: ۳۰ درصد از مشکلات جنسی زوجین قابل حل، ۵۰ تا ۶۰ درصد قابل اصلاح و ۱۰ تا ۲۰ درصد نیز قابل پذیرش هست.دکتر علیرضا بهرامی روان شناس و مدیر پلی کلینیک سلامت خانواده، نیز صداقت و صمیمیت را مهمترین عامل استحکام روابط زناشویی عنوان کرد و افزود: این دو، اصول اساسی در بحث سلامت جنسی زوجین هستند.وی مثبت اندیشی را یکی از ابزارهای مهم در ایجاد نشاط در زندگی دانست و گفت: تمرکز بر نقاط مثبت، سبب کمرنگ شدن نقاط منفی می شود.بهرامی، زیستن در لحظه را از عوامل شادی بیان کرد.

ایرنا

خانواده پرشور و نشاط داشتن خیلی سخت نیست!

منبع : پورتال دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره خانواده پرشور و نشاط داشتن خیلی سخت نیست! با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] پیام تسلیت سید حسن خمینی به دکتر نوبخت دورتموند ۲ ۱ کراسنودار

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] زمان و بهترین روش های کنترل بر آن تصاویر/ بدرفتاری با پناهجویان در مرز کرواسی

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا