توصیه های مهم برای پیشگیری از سرقت منزل در ایام نوروز

مطالب جدید

توصیه های مهم برای پیشگیری از سرقت منزل در ایام نوروز

تکتا درب

تکتا درب

سرقت منزل یكی از اصلی ترین جرائم در ایام نوروز است و ممكن است هر خانه ای که امنیت آن تامین نباشد دچار سرقت شود و به همین دلیل باید در هر شرایطی به خصوص در ایام نوروز در حفظ و نگهداری منزل و اموال خود كوشا باشید. به هر حال هر سرقتی چه کم باشد چه زیاد. جدا از هزینه های تحمیل شده، بار روحی و روانی زیادی را در بر خواهد داشت.

باور كنیم كه رعایت نكاتی بسیار ساده و بدیهی می‌تواند در پیشگیری از سرقت اموالمان به ما كمك كرده و تبهكاران را در رسیدن به اهدافشان ناكام گذارد.

بهتر است برای حفظ منزلمان از گزند سارقان راهکارهای زیر را رعایت کنیم:

از قرار دادن کلید در زیر جاکفشی و محل هایی با قابلیت دسترسی خودداری کنید.

از قراردادن چارپایه نردبان و اجسام بلند در کنار دیوارها خودداری نمائید.

همسایه های مورد اعتماد می توانند مراقبت از منزل شما را در زمان غیاب شما به عهده بگیرند. این امر در غیاب آنها نیز توسط شما باید انجام شود. اما به هر حال مواظب باشید که افراد ناشناس و غریبه از برنامه سفر شما اطلاع پیدا نکنند.

روی دیوارهای اطراف حیاط خود حفاظ های مقاوم نصب کنید، حفاظ ها باید طوری تعبیه شوند که اگر تیر چراغ برق، علمک گاز، اشجار و یا اتومبیلی در کنار دیوار باشد سارقان نتوانند از آنجا برای ورود به ساختمان استفاده کنند.

یکی از روش های دیگر این است که خط ثابت منزل را به شماره موبایلتان انتقال دهید تا در صورت تماس افراد با خط ثابت منزل بتوانید پاسخگو باشید و هر ظنّی نسبت به عدم حضورتان را خنثی کنید.

از بستن پرده ها در زمان نبودن در منزل پرهیز کنید. چون این کار در طول ساعات متوالی غیر طبیعی به نظر می رسد و نشانه این است که شما در منزل نیستید !

در قدیم مردم برای فریب سارقان چراغ منزل خود را روشن مشاهده میداشتند اما این روش نیز سال هاست که منسوخ شده و این مسئله نیز به خودی خود نشانه عدم حضور شما در منزل است.

همچنین یکی دیگر از راه های مراقبت از منزل در مقابل نفوذ سارقان استفاده از حفاظ های آکاردئونی است ممکن است به نظر شما این روش خیلی مطمئن باشد، اما تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که بسته بودن درب های آکاردئونی به مدت طولانی نشانه خالی بودن منزل و خبر خوبی برای سارقان در کمین است؟

پس با این حساب چه روشی را میتوان جایگزین این راهکارها کرد؟

ممکن است بهتر باشد به جای استفاده از حفاظ ها ی آکاردئونی، به فکر بالا بردن امنیت درب های ورودی باشیم، پس به نظر میرسد استفاده از درب ضد سرقت روش مناسبتری باشد.

درب ضد سرقت چیست ؟

به طور خلاصه درب ضد سرقت به دربی گفته می شود که از ورود سارقین به داخل منزل جلوگیری کند و یا به طور کلی در مقابل هر گونه تخریب، دستکاری و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد.

البته این اطمینان به صورت صد در صد نیست ولی در مقام مقایسه با درب های معمولی و عادی تفاوت بسیار زیادی دارد. وزن سنگین و استحکام درب ضد سرقت از ویژگی های بارز اینگونه درب ها است.

این گونه درب ها در مقابل فشار ، برش ، اهرم و دستکاری قفل از سطح ایمنی بسیار بالایی برخوردار بوده و امنیت بسیار بیشتری از درب های معمولی حتی با نرده های حفاظتی (آکاردئونی) دارند.

در ضمن باید درب مورد استفاده قرار گرفته از استانداردهای درب ضد سرقت برخوردار بوده و از درب های متفرقه با ابزار یراق معمولی نباشد و در همه جهات دارای استاندارد جهانی این محصول باشد.

با نصب درب ضد سرقت با خیال راحت از منزل خارج شده و درب منزل خود را قفل نمایید. همیشه مسئله حفاظت از منازل با صرف کمترین هزینه یکی از دغدغه های افراد به شمار میرود که با وجود درب های ضد سرقت تا حدود بسیار زیادی از این نگرانی کاسته و بازار بسیار خوبی در تمام کشورها و همچنین کشور ایران را به خود اختصاص داده است. و باعث کاهش سرقت از منازل شده است که البته توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که نوع انتخاب و سفارش درب با محل مورد استفاده ی آن رابطه ی مستقیم دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع درب ضد سرقت ، خرید درب ضد سرقت ، مشخصات فنی درب های ضد سرقت ، فریم انتظار درب ضد سرقت و نصب درب ضد سرقت از این لینک استفاده نمایید.

منبع: تکتادُر

The post توصیه های مهم برای پیشگیری از سرقت منزل در ایام نوروز appeared first on آلامتو.

توصیه های مهم برای پیشگیری از سرقت منزل در ایام نوروز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا