تاثیر شگفت انگیز آب پیاز در تقویت و رشد مو

مطالب جدید

تاثیر شگفت انگیز آب پیاز در تقویت و رشد مو

تقویت مو hair

تقویت مو hair

متخصصین‌ امراض‌ پوستی می‌گویند که اثر مخرب بر روی پوست سر معنایی ندارد. از طرفی، موی درخشان و سالم نیز یکی از خواسته‌های هر شخصی است.

به گزارش آلامتو به نقل از فرادید، اگر به فکر داشتن موهای درخشان، ضخیم، بلند و براق هستید، ما می‌توانیم راه حلی طبیعی را به شما معرفی کنیم. این روش بدون نیاز به هیچ ماده شیمیایی به دست می‌آید.

بسیاری از افراد معتقدند که درمان موهای آسیب دیده توسط پیاز قرمز بسیار موثر بوده و چندین تن از بازیگران هالیوودی نیز از این روش استفاده می‌کنند. متخصصین‌ امراض‌ پوستی نیز می‌گویند که این روش هیچ نوع اثر مخربی بر روی پوست سر ندارپد.

پیاز سرشار از سولفور است و به همین دلیل یک ماده استثنایی محسوب می‌شود. سولفور نیز تولید کلاژن در بدن را تحریک کرده و در نتیجه رشد مو سرعت می‌گیرد.

کسانی که از این روش استفاده کرده‌اند، می‌گویند که نتیجه استفاده از آب پیاز قرمز در عرض یک ماه مشخص می‌شود.

طرز تهیه و نحوه مصرف آن نیز ساده است. کافی است چهار پیاز متوسط را رنده کرده و آب آن‌ها را بگیرید. سرتان را به مدت ۱۵ دقیقه با آب پیاز ماساژ دهید. اگر عجله ندارید اجازه دهید تا آب پیاز یک ساعت بر روی سرتان باقی بماند.

پس از ماساژ سر با آب پیاز، سرتان را مطابق معمول شسته و از نرم کننده مو استفاده کنید. ماهی دو مرتبه این کار را انجام دهید. نگران نباشید، موهایتان بوی بدی به خود نمی‌گیرد.

The post تاثیر شگفت انگیز آب پیاز در تقویت و رشد مو appeared first on آلامتو.

تاثیر شگفت انگیز آب پیاز در تقویت و رشد مو

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا