تاثیر امواج فراصوت تیلاکس پرو بر سلامت انسان

مطالب جدید


پورتال یک: در این مقاله ابتدا راجع به کمربند فراصوت تیلاکس پرو خواهیم گفت، سپس راجب تاثیر امواج فراصوت بر روی سلامت انسان بحث خواهیم کرد.

به گزارش پورتال یک، در کشورهای اروپایی برای بهبود یا درمان کمردرد با پیشرفت علم پزشکی کمربندهایی که دارای تکنولوژی فراصوت (ultrasound) هستند را با برندهای مختلف در دسترس مردم قرار دادند. تکنولوژی فراصوت همانند تکنولوژی به کار رفته در دستگاه های سونوگرافی است.
حال کمربند فراصوت تیلاکس پرو تنها کمربند دارای این تکنولوژی در ایران است.
اگر ستون مهره‌ها در معرض امواج فراصوت (ultrasound) با طول موج و زمان مشخصی قرار گیرد باعث انعطاف بیشتر بافت‌های اطراف اعصاب درگیر می‌شود.
این تکنولوژی هیچ ضرری ندارد چون از طول موج اولتراسوند استفاده می کنند و در تسکین دردهایی مثل کمردرد، فتق دیسک، درد سیاتیک و …. موثر است.

تیلاکس پرو

امواج فراصوت کمربند تیلاکس پرو چگونه به ما کمک می‌کنند؟؟؟

تکنولوژی فراصوت کاربردهای زیادی در علم پزشکی دارد. از تکنولوژی فراصوت (ultrasound) برای کاهش التهاب و درد استفاده می‌شود.
استفاده از دستگاه‌هایی که از تکنولوژی فراصوت (ultrasound) بهره مند هستند یکی از روش های درمانی است که تاثیر زیادی بر روی بهبود شرایط بیمار دارد.
بیشترین کاربرد امواج فراصوت (ultrasound) در رفع گرفتگی‌های عضلانی، کاهش تورم مفاصل، ترمیم بافت‌ها، تسکین درد، افزایش گردش خون عمقی، کاهش التهاب و افزایش انعطاف پذیری بافت‌ها است.
برای مثال گرفتگی‌های عضلات اطراف گردن و قسمت کمر که مشکلات زیادی را برای بیماران به وجود می آورند، به وسیله امواج فراصوت (ultrasound) بهبود پیدا می‌کنند و در نهایت دردهای ناشی از این بیماری کم و یا از بین می‌رود.

ultrasound، بافت زیرپوست قسمت هدف را به وسیله امواج صوتی با بسامد بالا تحریک می‌کند. این ارتشاعات فراصوت که به بدن بیمار منتقل می شود منجر به لرزش سلول‌ها در بافت‌های زیرپوستی می‌گردند. این لرزش سلولی و حفره سازی که در اثر امواج ultrasound در بافت ایجاد می‌گردد، منجر به ایجاد گرمای عمیق و افزایش گردش خون و تسریع پروسه ترمیم بافتی و کاهش چسبندگی بافت ها می‌شوند و در شرایطی هم که آسیب حاد و تازه است هدف کاهش التهاب اولیه است.

این روش برای بیمارانی که نمی‌خواهند تزریق و یا جراحی انجام دهند بسیار مناسب است

مزایا امواج فراصوت (ultrasound)

۱٫ بدون درد است و نیازی به سوزن، تزریق یا برش ندارد.

۲٫ بیماران در معرض پرتوها و تشعشعات مضر قرار نمی‌گیرند. درنتیجه این روش امن تر از روش های تشخیصی مثل اشعه ایکس و سی تی اسکن است یعنی هیچ اثر مضرری بر بدن بیمار ندارد.

۳٫ از آنجایی که کمربند فراصوت تیلاکس پرو تنها کمربند دارای مولد فراصوت است که به ایران وارد شده، بیشتر در دسترس بیماران است و هزینه آن مقرون به صرفه تر از روش‌های دیگر است فقط کافی است هر شب ۱ ساعت قبل از خواب از این تکنولوژی استفاده کنید تا پس از پانزده روز نتیجه آن را ببینید و بعد از یک دوره یک ماهه استفاده از آن شاهد کم شدن یا از بین رفتن درد کمر خواهید بود.

۴٫ امواج فراصوت می‌توانند تولید کلاژن (که جز اصلی پروتئین بافت‌های نرم را تشکیل می‌دهند) تحریک کنند و در نتیجه سرعت ترمیم بافت را بیشتر می کنند.

تیلاکس پرو

آیا امواج فراصوت بر سلامت بدنی انسان تاثیر دارد ؟؟؟

سونوگرافی یک روش تصویربرداری برای تشخیص بیماری‌هایی مانند توده‌ها، تومورها و همچنین تشخیص جنین و مدت زمان فعالیت و رشد آن است. این دستگاه بر خلاف روش‌های دیگر تصویر برداری از اشعه یونیزان (مثل اشعه X) استفاده نمی‌کنند بلکه دستگاه سونوگرافی از امواج فراصوت برای تشکیل تصویر استفاده می‌کند.
تصویربرداری سونوگرافی بیش از ۲۰ سال است که مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای یک سابقه ایمنی عالی است و خطری برای بدن انسان ندارد.



لینک منبع

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا