بیشترین احتمال لقاح تخمک چه زمانی است؟

مطالب تفریحی

بیشترین احتمال لقاح تخمک چه زمانی است؟

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه بیشترین احتمال لقاح تخمک چه زمانی است؟ را ببینید.

پرسش: من فروردین امسال نامزدشدم.نوع پرده بکارتم حلقوی ارتجاعی بود.ازدکتر شنیدم که ۷۰درصد از کسانی که ازاین نوع پرده دارند دوران نامزدی باردار میشن.میخوام بدونم چه جوری باید جلوگیری کنم؟چند روز بعد از مقاربت میشه بارداری رو فهمید؟ لطفا راهنمایی کنید ۲روزه که حالت تهوع دارم.

بیشترین احتمال لقاح تخمک چه زمانی است؟

پاسخ: خیر در این مورد ارتباط با هم وجود ندارد.

در مورد بارداری باید گفت که در صورتی امکان بارداری وجود دارد که اسپرم موجود در مایع منی از طریق واژن وارد رحم و لوله های رحمی شود و در آنجا با تخمک لقاح یابد . به همین دلیل در مورد ریختن منی بر روی فرج بسته به اینکه منی بداخل واژن راه پیدا کند یا نه ، احتمال بارداری متفاوت خواهدبود . اگر منی بداخل واژن راه پیدا نکرده باشد دیگر بارداری رخ نخواهد داد.ریختن منی بر روی لباس نمی تواند سبب بارداری فرد شود.
لازم به ذکر است دوره زمانی که در زن احتمال بارداری وجود دارد محدود است و اینگونه نیست که در همه روزها احتمال بارداری وجود داشته باشد . در بانوان در هر دوره قاعدگی و در حدود اواسط دوره یعنی حدود ۱۴ روز قبل از شروع دوره بعدی خونریزی تخمک آزاد می شود . اسپرم در بدن زن تا حدود ۲-۳ روز میتواند به فعالیت خود ادامه دهد و فعال باقی بماند . از طرفی بیشترین احتمال لقاح تخمک در حدود ۳ روز بعد از آزاد شدن از تخمدانها است و بعد از آن دیگر امکان انجام لقاح وجود ندارد . به همین دلیل در حدود ۳ روز قبل تا ۳ روز بعد از ازاد شدن تخمک امکان بارداری وجود دارد . نزدیکی بعد از این زمان دیگر امکان بارداری رانخواهد داشت . از طرفی اگر فردی نزدیکی داشته است ولی دوره پریود بعدی وی در زمان خود شروع شود نشان دهنده این است که بارداری رخ نداده است .
در مورد استفاده از قرص در موارد اورژانسی باید گفت: در مواردی که فردی نزدیکی بدون پیشگیری داشته است می تواند از قرص اچ دی استفاده کند . در اولین فرصت و حداکثر بعد از ۷۲ ساعت از نزدیکی دو قرص اچ دی مصرف کرده و همین مقدار ۱۲ ساعت بعد باید تکرار شود .

براي عضويت در خبرنامه ني ني بان و اطلاع از بهترين و پربيننده ترين مطالب، کافي است يک بار فرم عضويت ما را از اينجا پر کنيد.

بیشترین احتمال لقاح تخمک چه زمانی است؟

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره بیشترین احتمال لقاح تخمک چه زمانی است؟ با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا