بیایید دانش آموزان فقیر را هم مانند فرزندان خود خوشحال کنیم

بیایید دانش آموزان فقیر را هم مانند فرزندان خود خوشحال کنیم

می توانیم ذوق و شوق را در مشاهده های قشنگ فرزندان مان ببینیم در حالی که در میان قفسه های لوازم التحریری ها در حال انتخاب دفترهای رنگارنگ هستند و گاه می پرسند: بابا ! ماما ! به نظر شما کدام پاک کن را بردارم؟ این دفتر جلدش قشنگه؟

خوب یادمان هست که خرید مداد و دفتر و پاک کن و کیف و کفش در آستانه بازگشایی مدرسه ها چه لذتی داشت؟
امروز هم که گذر پورتال یک ما را از دانش آموزان دیروز به پدرها و مادرهای امروز تبدیل کرده ، می توانیم ذوق و شوق را در مشاهده های قشنگ فرزندان مان ببینیم در حالی که در میان قفسه های لوازم التحریری ها در حال انتخاب دفترهای رنگارنگ هستند و گاه می پرسند: بابا ! ماما ! به نظر شما کدام پاک کن را بردارم؟ این دفتر جلدش قشنگه؟

همه ما دوست داریم ، فرزندان مان سال تحصیلی جدید را با بهترین کفش و لباس و کیف و لوازم التحریر شروع کنند و پیش همکلاسی هایشان ، کم و کسری نداشته باشند.

اما واقعیت این می باشد که فرزندان دیگری ، درست مانند فرزندان ما و با همان آرزوها و رویاها وجود دارند که تنگدستی پدر و مادرهایشان اجازه نمی دهد مهر را با خوشحالی آغاز کنند.

امسال می خواهیم دست به دست هم دهیم و در حدی که خودمان در مضیقه مالی قرار نگیریم و در توان مان باشد، بخشی از هزینه تحصیل تعدادی از این فرزندان ایران را تأمین نماییم تا سایه فقر خانواده هایشان بر تحصیل و آینده آنها ، کمتر سنگینی کند.

خیریه همت و کاربران پورتال عصر ایران ( و البته هر پورتال دیگری هم که به این کار خیر بپیوندند) برای هر دانش آموز مستمند، ۲۰۰ هزار تومان کمک هزینه تحصیلی در نظر گرفته اند. صدها دختر و پسر در فهرست ما قرار دارند و ما می خواهیم ، هر چقدر که کمک شد، به همان میزان و بر مبنای ۲۰۰ هزار تومانی که گفته شد، تعدادی از آنها – و کسی چه می داند ، ممکن است همه آنها – را تحت پوشش قرار دهیم.
اگر شما هم می خواهید در شوق و ذوق کودکان و نوجوانانی که با خوشحالی، لوازم التحریر اهدایی را وارسی می کنند ، روپوش مدرسه را با اشتیاق می پوشند و کیف جدیدشان را وارسی می کنند که چقدر جادار می باشد، می توانید همین الان اینجا را کلیک کنید و به طور آنلاین ، به این بچه ها کمک و ذوق زده شان کنید و برای خودتان خوشحالی و رضایت درونی بخرید.

اگر دوستانی هم دارید که دست شان به خیر می باشد، آنها را هم خبر کنید تا بتوانیم این بچه های معصوم را آبرومند و خوشحال، راهی مدرسه کنیم.

گزارش دقیق کمک ها ، قبل از آغاز سال تحصیلی اعلام عمومی خواهد شد.

بیایید دانش آموزان فقیر را هم مانند فرزندان خود خوشحال کنیم

منبع : عصر ایران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] نقوی حسینی امانو گفت بنا داریم تا پایان سال میلادی همه اختلافات با ایران …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] تلفات کم زلزله شیلی با وجود شدت ان مخالفت سناتور تدکروز باتوافق هسته ای

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا