برنامه گام شمار نصب کنید تا هر روز بیشتر راه بروید!

سلامت

برنامه گام شمار نصب کنید تا هر روز بیشتر راه بروید!

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه برنامه گام شمار نصب کنید تا هر روز بیشتر راه بروید! را ببینید.

پیاده روی یکی از ساده ترین تمرین ها و ورزش ها محسوب می شود. پیاده روی منظم می تواند قلب شما را تقویت کند، سلامت روان شما را بهبود بخشد و طول عمر شما را افزایش دهد. با همه مزایای پیاده روی برای سلامتی افزایش تعداد قدم های خود هر روز بهترین هدیه سال جدید است که می توانید به خودتان بدهید.
به گزارش ایندیاتایمز، اگرچه با سرد شدن هوا ممکن است قدم زدن بیشتر و طولانی دشوار باشد، اما ناراحت نباشید محققان یک ترفند ساده پیدا کرده اند که به شما کمک می کند با وجود همه این چالش ها اهداف تناسب اندام خود را برآورده کنید.

مطالعه

مطالعه جدیدی که در مجله پزشکی ورزشی بریتانیا منتشر شد نشان می دهد فقط استفاده از یک برنامه قدم سنج یا گام شمار می تواند تعداد قدم های شما را به طور متوسط ۱۸۵۰ قدم در روز افزایش دهد. برای این مطالعه، محققان ۲۸ مطالعه مختلف را که مربوط به بزرگسالان بین ۱۸ تا ۶۵ سال بود مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند و سطح تناسب اندام بیش از ۷ هزار نفر را بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: ۵ برنامه تمرینی ساده برای استقامت عضلانی

نتایج

مشخص شد استفاده از برنامه ها و ردیاب ها در ارتقا فعالیت بدنی موثر هستند، افرادی که از گام شمار یا قدم سنج ها استفاده می کنند هر روز یک مایل بیشتر از افرادی که از این برنامه ها استفاده نمی کنند پیاده روی می کنند. این بدان معناست استفاده از یک برنامه گام شمار می تواند مسافت پیاده روی را در یک ماه ۲۸ مایل افزایش دهد، بنابراین اگر یکی از اهداف سال ۲۰۲۱ شما افزایش سطح فعالیت بدنی است می توانید با دانلود و نصب برنامه های رایگان گام شمار در تلفن همراه خود شروع کنید.راه های دیگر برای افزایش تعداد گام های خود

وقتی صحبت می کنید راه بروید

با افزایش تعداد تماس های تلفنی در حین کار از خانه پیاده روی هنگام مکالمه تلفنی می تواند راهی برای آسان کردن افزایش تعداد قدم های شما باشد.

از پله ها استفاده کنید

اگر بین کار خود ۱۵ دقیقه را به استراحت اختصاص می دهید می توانید ۵ دقیقه از این زمان را برای افزایش فعالیت بدنی صرف بالا و پایین رفتن از پله ها کنید.

وسیله نقلیه خود را دورتر پارک کنید

هنگامی که برای خرید فروشگاه مواد غذایی یا مرکز خرید می روید، سعی کنید ماشین خود را دورتر از این مکان ها پارک کنید تا در مسیر رفت و برگشت به اتومبیل خود بتوانید قدم های بیشتری بردارید.
مترجم: الهه زارعی

برنامه گام شمار نصب کنید تا هر روز بیشتر راه بروید!

منبع : سایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره برنامه گام شمار نصب کنید تا هر روز بیشتر راه بروید! با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

سلامت
رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب

رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب را ببینید. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که رژیم غذایی افراد می‌تواند بر خطر اختلال خواب موسوم به آپنه انسدادی خواب تأثیر بگذارد. بر …

سلامت
کاشت پای مصنوعی

کاشت پای مصنوعی سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه کاشت پای مصنوعی را ببینید. کاشت پای مصنوعی به معنای جایگزینی پای از دست رفته به کمک یک پروتزپا یا پای مصنوعی است. این روش به بیمارانی که به دلیل عوامل مختلفی مانند تصادفات، سوانح یا بیماری‌ها قطع عضو …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا