بررسی ساعت ۲۹۹ دلاری Samsung Gear S2

بررسی ساعت ۲۹۹ دلاری Samsung Gear S2

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه بررسی ساعت ۲۹۹ دلاری Samsung Gear S2 را ببینید.

gear-s2-2امسال سال پر باری برای گجت های پوشیدنی بود و شرکت های بسیاری مانند Motorola، Huawei و … با محصولات جدید خود در این بازار خودنمایی کردند. سامسونگ نیز به عنوان شرکت همیشه فعال و مبتکر در حوزه ی تکنولوژی های نو با ساعت هوشمند خود قدم به این بازار نهاد. Gear S2 تنها برگه برنده سامسونگ در این مسابقه نیست چرا که در قلب این ساعت سیستم عامل جدید و اختصاصی این شرکت با اسم Tizen قرار گرفته هست. اگرچه این اولین بار هست که Tizen بر روی گجت های ساموسنگ آزمایش شده اما بدون شک این ساعت تنها گجت مجهز به تایزن نخواهد بود.

بدون اتلاف وقتی به سراغ ویژگی های منحصر به فرد Gear S2 که در دیدن اول میتواند شما را مجذوب خود کند می رویم. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید.

در اولین قدم، این جعبه دایره ای شکل و جذاب Gear S2 هست که توجه شما را جلب خواهد کرد. تنها با پایین کشیدن قسمت رویی جعبه، Gear S2 را خواهید دید. طراحی این مدل از S2 برخلاف مدل کلاسیک آن، Sport هست. همچنین بندهای سیلیکونی این ساعت در برابر مایعات مقاومت بهتری دارد. قابلیت جدید این ساعت مانند قاب دوار که امکان حرکت سریع تر بین برنامه های Tizen را میدهد را نیز نباید از یاد برد.

samsung-gear-s2-unboxing-aa-1-of-20-840x473

جعبه Gear S2 شامل یک شارژر بیسیم، دفترچه راهنما و بندهای جانبی برای آن دسته از افرادی که مچ های کوچکی تری دارند می شود. تعویض این بند ها نیز بدین شکل هست که با حرکت دادن بندها در جهت مخالف میتوانید آن ها را از بدنه جدا کنید.

samsung-gear-s2-unboxing-aa-2-of-20-840x473

Gear S2 دارای بدنه ای از جنس استیل زد زنگ هست. به علاوه وجود صفحه نمایش AMOLED بر روی این ساعت مصرف انرژی آن را به شدت کاهش داده هست. صفحه های AMOLED تنها پیکسل هایی که نیاز هست را نشان میدهند بدین معنی که پیکسل های کاملا سیاه خاموش میشوند و این یکی از دلایل مهم کاهش مصرف انرژی صفحه نمایش AMOLED هست.

samsung-gear-s2-unboxing-aa-9-of-20-840x473

در مورد سیستم عامل ناشناخته ی Gear S2 باید گفت Tizen به گونه ای طراحی شده که کار با آن بر روی صفحه نمایش به کوچکی یک ساعت هوشمند بسیار ساده باشد و به سادگی میتوانید روش کار این سیستم عامل را فرا بگیرید. Tizen قسمتی به اسم Gear Manager دارد که به کمک آن میتوانید ویجت اضافه کند، تماس سریع داشته باشید و … .

با بررسی های که بر روی این سیستم عامل داشتیم باید گفت Tizen تمام ابزارهای مورد نیاز کاربران را فراهم کرده اما باید دید که سامسونگ میتواند به نحو احسنت این سیستم عامل را پشتیبانی کند. البته باید گفت که Gear S2 به خوبی با دیگر گجت های اندرویدی تعامل داشته باشد.

samsung-gear-s2-unboxing-aa-14-of-20

در مجموع Gear S2 یکی از منحصر به فرد ترین ساعت عای هوشمند کنونی بازار با قابلیت های خلاقانه و کاملا متفاوت از دیگر ساعت هاست. همچنین با پرداخت ۲۹۹ دلار میتوانید این ساعت را بر روی دست خود ببندید.  لازم به ذکر هست که پیش از این نقد و بررسی این ساعت را در گویا آی تی منتشر کرده بودیم.

منبع: Androidauthority

بررسی ساعت ۲۹۹ دلاری Samsung Gear S2

لطفا نظر خود را درباره بررسی ساعت ۲۹۹ دلاری Samsung Gear S2 با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا