اکالیپتوس اینهالر دینه

سلامت

اکالیپتوس اینهالر دینه

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه اکالیپتوس اینهالر دینه را ببینید.

بیشتر افراد هم برای تهویه بهتر و نیز رفع التهابات مجاری تنفسی در حین سرماخوردگی از بخور استفاده می کنند بطوریکه یک ساعت استفاده از بخور باعث کاهش بیش از ۹۴ درصدی تعداد باکتری های محیط شده که بدین ترتیب این امر نشانگر قدرت بالاتر آنتی باکتریال بخور است.

اکالیپتوس اینهالر مجتمع صنایع دینه می تواند کاربردهای موثری همچون ضد عفونی کننده هوا (خصوصا هنگام سرماخوردگی)، ضد عفونی کننده و ضد التهاب مجاری تنفسی، رفع ترشحات در سرماخوردگی، برونشیت ساده و عفونی و نیز رفع سرفه داشته باشد.

اثرات درمانی و فارماکولوژی اکالیپتوس اینهالر دینه

خواص درمانی اسانس اکالیپتوس به عنوان ضد میکروب و ضد عفونی کننده در سرماخوردگی و برونشیت ها به تایید رسیده است. منتول به عنوان ضد عفونی کننده و رفع ترشحات و التهابات مجاری تنفسی فوقانی کاربرد دارد. اسانس آویشن به عنوان یک ضد اسپاسم برونش ها، ضد باکتری و ضد قارچ عمل می کند. همچنین جهت تسکین علائم سینوزیت کاربرد دارد.

 

برای اطلاعات بیشتر روی تصویر بالا کلیک کنید

اجزاء و مواد موثره اکالیپتوس اینهالر دینه

هر ۱۰۰ میلی لیتر محلول غیرخوراکی اکالیپتوس اینهالر دینه شامل مخلوط تنتور اکالیپتوس با اسانس های اکالیپتوس ( ۶۷ گرم )، نعنا ( ۱ گرم )، آویشن ( ۲۵ گرم ) و منتول ( ۱ گرم ) است.

دستور مصرف

روزانه، ۲ تا ۳ بار مقدار مناسبی از محلول را در آب جوش یا دستگاه بخور ریخته، ۵ تا ۱۰ دقیقه با چشمان بسته بخارات حاصله را استنشاق نمایید.

عوارض جانبی

تاکنون عارضه جانبی خاصی مشاهده نشده است.

 

موارد منع مصرف اکالیپتوس اینهالر دینه

  • نوزادان و کودکان
  • آسم و حساسیت به اجزای فرآورده

مصرف در بارداری و شیردهی

منعی ندارد

 

نکات قابل توجه

  • این دارو خوراکی نیست
  • فرآورده را دور از دسترس اطفال نگهداری کنید

 

 

اکالیپتوس اینهالر دینه

منبع : سایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره اکالیپتوس اینهالر دینه با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

سلامت
رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب

رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب را ببینید. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که رژیم غذایی افراد می‌تواند بر خطر اختلال خواب موسوم به آپنه انسدادی خواب تأثیر بگذارد. بر …

سلامت
کاشت پای مصنوعی

کاشت پای مصنوعی سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه کاشت پای مصنوعی را ببینید. کاشت پای مصنوعی به معنای جایگزینی پای از دست رفته به کمک یک پروتزپا یا پای مصنوعی است. این روش به بیمارانی که به دلیل عوامل مختلفی مانند تصادفات، سوانح یا بیماری‌ها قطع عضو …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا