اولین جلسه هماهنگی استارتاپ ویکند شهرکرد برگزار شد

اولین جلسه هماهنگی استارتاپ ویکند شهرکرد برگزار شد

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه اولین جلسه هماهنگی استارتاپ ویکند شهرکرد برگزار شد را ببینید.

پورتال یک آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اولین جلسه هماهنگی استارتاپ ویکند شهرکرد برگزار شد اولین جلسه هماهنگی جهت برگزاری رویداد استارتاپ ویكند شهركرد باحضوررییس و كارشناسان بنیاد نخبگان، نمایندگان دانشگاه شهرکرد، دانشگاه جامع علمی کاربردی،جهاد دانشگاهی، پارک علم و فناوری، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ، شهرداری شهرکرد، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و مجریان برگزاری رویداددر محل بنیاد نخبگان برگزارشد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۹ مهر ساعت ۲۱:۱۸

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری،رییس بنیاد نخبگان استان گفت: برگزاری استارتاپ ویكندبرای اولین بار در استان بادرخواست تیم دانشجویی و همكاری بخش خصوصی و دولتی برگزارخواهد شد.
دكتر بنیادیان با اشاره به حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از برگزاری استارتاپ ویکندگفت: برگزاری این رویداد در استان نباید صرفاًبه صورت نمادین باشد بلکه اجرای آن بایستی اثرگذار و ادامه دار بوده و منتج به کارآفرینی در استان گردد.
در این جلسه ضمن برنامه ریزی مالی و اجرایی لازم،حاضرین نقطه نظرات خودرا ارائه و جهت همکاری در اجرای این برنامه فناورانه اعلام آمادگی نمودند.
در ادامه بر همکاری سایر ارگان ها در اجرای این رویداد تأکید شد و از گروه برگزار کننده خواسته شد ضمن تلاش برای برگزاری مناسب این رویداد، در مستندسازی و تهیه گزارشات لازم اهتمام ورزند.
رویداد استارتاپ ویكند از تاریخششم تا هشتم آبان ماه در محل دانشگاه شهركرد برگزار می گردد.
لازم به ذكر استاستارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی تجربیدر سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می شود. در این برنامه شرکت کنندگان پرانگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، بازاریاب ها و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا طی ۵۴ ساعت، ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند و در نهایت ایده های برتر انتخاب و معرفی می شوند.
 

اولین جلسه هماهنگی استارتاپ ویکند شهرکرد برگزار شد

منبع : پورتال پورتال یک

لطفا نظر خود را درباره اولین جلسه هماهنگی استارتاپ ویکند شهرکرد برگزار شد با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا