“ابوعزرائیل” سوژه العربیه شد (عکس)

“ابوعزرائیل” سوژه العربیه شد (عکس)

اخبار سیاسی ، “ابوعزرائیل” سوژه العربیه شد: شبکه تلویزیونی العربیه بعد ازظهر امروز با پخش گزارشی پیرامون ابوعزرائیل و مصاحبه با کارشناس خود به تخریب این شخصیت مبارز پرداخت.

 شبکه سرگرمی العربیه وابسته به رژیم سعودی که در راستای سیاست های خبیثانه آل سعود فعالیت می کند، بعد از ظهر امروز بیش از ۲۰ دقیقه از وقتی این شبکه را به تحلیل شخصیت ابوعزرائیل پرداخت.

«ایوب آل ربیّع» سر شناس به ابو عزرائیل که دارای تحصیلات آکادمیک در رشته تربیت بدنی می باشد، بعد از فتوای مرجعیت به نیروهای بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) پیوست تا از خاک و مردم کشورش در مقابل تجاوز داعش دفاع کند.

ابوعزرائیل،شبکه العربیه،رژیم سعودی


به گزارش پورتال۱ به نقل از خبرگذاری میزان، وی که به دلیل شجاعت، اندام ورزیده، مبارز بودن و ترس دواعش از وی، ملقب به ابو عزرائیل شده می باشد این روزها بدل به چهره ای شاخص بین مردم عراق شده می باشد؛ زیرا در این کشور که سالهاست درگیر دیکتاتوری و تروریسم می باشد، یک چهره مبارز بسرعت محبوبیت پیدا می کند.

ابوعزرائیل،شبکه العربیه،رژیم سعودی


اما شبکه العربیه از ابتدای تشکیل نیروهای الحشد الشبعی برای مسابقه با داعش تلاش کرد تا این نیروها را علیرغم تایید شان از سوی ریاست جمهوری و نهادهای قانونی عراق، غیر قانونی نشان دهد و اعضای این گروه را شبه نظامیانی توصیف کند که خارج از قانون فعالیت می کنند.

این رسانه لیبرال که دائما تلاش می کند پیروزی های مردم عراق در مقابل داعش را شبهه دار نماید، امروز با اختصاص قسمتی از یک برنامه خود با دعوت از یک کارشناس به تخریب چهره ای ابوعزراییل پرداخت.

این شبکه با مطرح کردن جنگ های طائفه ای و مذهبی در عراق تلاش کرد، سابقه این فرد را به این درگیری های مرتبط کند.

العربیه در معرفی کردن ابوعزرائیل عنوان کرد: ابوعزرائیل عضو شبه نظامیان  کتائب امام علی که مورد حمایت ایران هستند، می باشد که این گروه از جیش المهدی جدا شده می باشد.

این شبکه ادامه داد: ابوعزرائیل با اسم کوچک واقعی ایوب آل ربیّع یک راننده تاکسی، قهرمان در رشته تکواندو و دارای مدرک لیساس تربیت بدنی می باشد که با انتشار تصاویری از کشتن داعشی ها، وحشی گری های خود(!!) را نشان می هد.

مجری العربیه در حالی دفاع یک شهروند غیور عراقی از کشورش را وحشی گری خواند که اربابان وی با حمایت دائم از گروههایی مانند داعش، سبعانه ترین جنایات تاریخ را در عراق و سوریه رقم زده اند.

العربیه بعد از پخش گزارشی درباره ابوعزراییل با یک باصطلاح کارشناس مسابقه با تروریسم مصاحبه کرد.

«مصطفی العانی» مدیر واحد مسابقه با تروریسم از مرکز تحقیقات خلیج فارس در ابتدای سخنان خود درباره قهرمان عراقی گفت: این یک تبلیغات سینمایی می باشد. او فرمانده نیست، و حتی به نظر برسد یک مبارز هم نباشد!

وی ادامه داد: ابو عزرائیل هم مثل داعش به فیلم و سینما بیشتر از جنگ اهمیت می دهد. هیچ گونه مدرکی از قهرمان بودن او نیست و فقط شایعه های پیروامون او در جریان می باشد که یک وهم و خیال می باشد.

مصطفی العانی در ادامه سخنانش با نقض گفته های خودش مبنی بر ناشناس بودن ابوعزرائیل گفت: او از زمره گروه های جنایتکار می باشد که سابقه اخاذی از مردم و شرارت را دارند!

این باصطلاح کارشناس سپس با اشاره به جنگ های طائفه ای عراق اظهار داشت: ابوعزرائیل از شخصیت هایی می باشد که در زمان جنگ طائفه ای و مذهبی مردم بیگناه را می کشتند.

العانی در ادامه «ابومهدی مهندس» فرمانده نیروهای الحشد الحشبی عراق را هم بی نصیب نگذاشت و او را یک جنایت کار دانست!!

براستی هدف شبکه لیبرال آل سعود از هجمه تبلیغاتی علیه شخصیت های مبارز عراقی و نیروهای مردمی آن که از خاک وطنشان دفاع می کنند، چیست؟

“ابوعزرائیل” سوژه العربیه شد (عکس)

تهیه و گردآوری : گروه پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا