آیا قاسم افشار فوت کرده هست؟

عکس : پورتال ۱ شما را به تماشا آیا قاسم افشار فوت کرده هست؟ دعوت می کند.

phothp

آیا قاسم افشار فوت کرده هست؟

///

محمدرضا حیاتی به این شایعات پایان داد و خبر فوت قاسم افشار را تکذیب کرد

حیاتی گفت :

 شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر حضور قاسم افشار در حج و حادثه منا منتشر شده هست که هیچ حقیقتی ندارد.وی ادامه داد: من حدود نیم ساعت پیش با وی صحبت کردم و او از سلامتی خود خبر داد. افشار در این چند روز در تهران بوده هست و معلوم نیست چه کسانی و با چه اهدافی این شایعات را منتشر می کنند.

گوینده پیشکسوت خبر سیما با اشاره به عکسی (عکس بالا) که از افشار در فضای مجازی منتشر شده هست، متذکر شد: من هم این عکس را دیده ام و متاسفانه کار زشت و ناپسندی هست که عده ای به راحتی عکسی را درباره مرگ و زندگی یک نفر انتشار می دهند، اما مردم باید هوشیار باشند چراکه غیرمتخصص ترین و غیرحرفه ای ترین افراد هم به راحتی می توانند عکسی را دانلود کرده و با نوشتن متنی روی آن به انتشارش اقدام کنند.

///

وی با اشاره به فضایی که شبکه های اجتماعی برای انتشار گسترده و پراکنده اخبار فراهم کرده هست، یادآور شد: متاسفانه عده ای از مردم هم هستند که بدون تحقیق وقتی عکس یا متنی برای آنها ارسال می شود آن را فورا برای دیگران می فرستند. درحالیکه ابتدا باید از خود بپرسند که آیا فضاهای اینچنینی قابل اعتماد هست؟ درواقع این افراد هم به نوعی مقصر هستند که به این شایعات دامن می زنند و این باعث می شود که تفریحی دروغ در یک لحظه هزاران بار به افراد مختلف ارسال شود.

حیاتی با اشاره به رسانه های غیررسمی که اخبار غیر واقعی را منتشر می کنند، عنوان کرد: گاهی این رسانه های غیر معتبر هم خبرهایی را ارسال می کنند که غیر مستند هست و همین منبعی برای سوءاستفاه می شود.

///

وی در پایان با بیان اینکه عده ای با استفاده از شبکه های مجازی برای هنرمندان و چهره های شناخته شده مشکلات مختلفی را درست می کنند، تصریح کرد: متاسفانه ما فرهنگ استفاده از این شبکه های مجازی را نیامو خته ایم و می بینیم که عده ای خیلی راحت هنرمندان و چهره ها را با این پیام ها به بیمارستان می فرستند و یا مرگ آنها را اعلام می کنند.

فتوکده

آیا قاسم افشار فوت کرده هست؟

در ادامه از شما دعوت میکنیم که عکس های زیر را نیز ببینید.

عکس های خنده دارعکس های جدید بازیگران

لطفا نظرات خود را درباره آیا قاسم افشار فوت کرده هست؟ با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عکس های جدید,عکس لورفته,عکس های خصوصی بازیگران,عکس های خفن
عکسهای جدید گلشیفته فراهانی در مجله paulette

عکسهای جدید گلشیفته فراهانی در مجله paulette عکس : پورتال ۱ شما را به تماشا عکسهای جدید گلشیفته فراهانی در مجله paulette دعوت می کند. عکسهای جدید گلشیفته فراهانی در مجله paulette Golshifteh Farahani’s New Photo In Paulette Magazine عکس نیکی کریمی در حال گریم برای تماشا تمامی تصاویر گلشیفته …

عکس های جدید,عکس لورفته,عکس های خصوصی بازیگران,عکس های خفن
زیباترین چهره دختران از نظر لئوناردو داوینچی (عکس)

زیباترین چهره دختران از نظر لئوناردو داوینچی (عکس) عکس : پورتال ۱ شما را به دیدن زیباترین چهره دختران از نظر لئوناردو داوینچی (عکس) دعوت می کند. بررسی زیبایی چهره دختران از زمان لئوناردو داینچی تا کنون ادامه داشته … ایران ناز:  این دختر زیباترین صورت در جهان را دارد …

عکس های جدید,عکس لورفته,عکس های خصوصی بازیگران,عکس های خفن
تصاویر متفاوت از چهره های سر شناس ایرانی در شبکه های اجتماعی (۶۲)

تصاویر متفاوت از چهره های سر شناس ایرانی در شبکه های اجتماعی (۶۲) عکس : پورتال ۱ شما را به دیدن تصاویر متفاوت از چهره های سر شناس ایرانی در شبکه های اجتماعی (۶۲) دعوت می کند. تصاویر متفاوت از چهره های سر شناس ایرانی در شبکه های اجتماعی (۶۲) …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا