آلوده‌ترین و سالم‌ترین نقاط در تهران کجاست؟

آلوده‌ترین و سالم‌ترین نقاط در تهران کجاست؟

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه آلوده‌ترین و سالم‌ترین نقاط در تهران کجاست؟ را ببینید.

 کیفیت هوای استان تهران برای پنجمین روز مستمر در شرایط ناسالم برای گروههای حساس قرار گرفت و به سالمندان، بیماران، کودکان و بانوان باردار توصیه می‌شود تا از منزل خارج نشوند؛ امروز شهرری آلوده‌ترین و نازی‌آباد سالم‌ترین قسمت تهران هستند.

پرتال تفریحی واکنش: میانگین شاخص عدد ذرات معلق کمتر از ۲٫۵ میکرون در استان تهران ظهر امروز چهارشنبه ۲۲ دی ماه بر روی عدد ۱۲۴ قرار گرفت و به همین سبب کیفیت هوای استان تهران برای پنجمین روز مستمر به شرایط ناسالم برای گروههای حساس رسید.

این آلودگی هوا که از صبح روز شنبه در کلان‌شهرها و استان تهران ایجاد شده که ساعتهای آتی نیز ادامه خواهد داشت، کارشناسان توصیه کرده‌اند که در چنین شرایطی بیماران قلبی و ریوی، بانوان باردار، سالمندان و کودکان از تردد در محلهای پر تردد و آلوده جداً خودداری کنند.

در حال حاضر قسمت ۲۱ استان تهران (شهرری) با عدد شاخص ۱۶۲  آلوده‌ترین و قسمت ۱۶ (نازی‌آباد) با عدد ۷۹ سالم‌ترین نقاط استان تهران محسوب ‌می‌شوند؛ عدد شاخصهای ذرات معلق کمتر از ۲٫۵ میکرون در شهرستان تهران به‌ترتیب آلودگی به‌شرح ذیل است:

قسمت ۲۱: ۱۶۲
قسمت دو: ۱۵۶
قسمت ۶: ۱۵۶
قسمت ۱۸: ۱۵۴
قسمت دو(سعادت آباد): ۱۵۲
قسمت ۲۱(تهرانسر): ۱۳۹
قسمت هفت:‌ ۱۳۴
قسمت ۱۱: ۱۲۷
قسمت ۱۳: ۱۱۹
قسمت ۱۵: ۱۰۴
قسمت ۱۰: ۱۲۵
قسمت پنج: ۹۴
قسمت چهار: ۹۷
قسمت هشت: ۸۳
قسمت ۹: ۹۸
قسمت ۲۲: ۸۸
قسمت یک: ۹۲
قسمت هشت: ۸۳
قسمت ۱۴: ۸۲
قسمت ۱۶: ۷۹

بنابر تمهیدات اندیشیده شده از سوی مسئولان اگر شاخص عددی ذرات معلق کمتر از ۲٫۵ میکرون بین ۵۰ تا ۱۰۰ باشند شرایط کیفیت هوا سالم است و شرایط ناسالم برای گروههای حساس نیز به میانگین عددی ۱۰۰ تا ۱۵۰ تعلق می‌گیرد اما اگر اعداد از ۱۵۰ تا ۲۰۰ قرار گیرند به این شرایط کیفیت هوا وضعیت قرمز یا شرایط اضطرار گفته می‌شود و کیفیت هوا در این میانگین برای همه افراد ناسالم خواهد بود.

برنامه‌ریزیهای روزهای گذشته مسئولان محیط زیست استان تهران مبنی بر تعطیلی دو روزه مدارس، تعطیلی معادن شن و ماسه و گسترش محدوده طرح زوج و فرد نیز نتوانست مانع افزایش آلاینده‌ها شود، و مردم همچنان باید منتظر باد و باران باشند.

آلوده‌ترین و سالم‌ترین نقاط در تهران کجاست؟

لطفا نظر خود را درباره آلوده‌ترین و سالم‌ترین نقاط در تهران کجاست؟ با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا