۱۰ فایده ساقه بامبو برای سلامتی

۱۰ فایده ساقه بامبو برای سلامتی

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه ۱۰ فایده ساقه بامبو برای سلامتی را ببینید.

آیا می دانید که نوش جان کردن ساقه بامبو می تواند برای سلامت قلب و رقابت با سرطان بسیار کمک کند؟ و آیا می دانید که ساقه بامبو از موادی تشکیل یافته به کاهش وزن کمک می کند؟ ساقه بامبو فواید بسیاری برای سلامتی دارد که می تواند از بسیاری از بیماریها پیشگیری کند. بنابراین، اگر میخواهید درباره فواید ساقه بامبو اطلاعات بیشتری کسب کنید این مطالب را بخوانید.

۱٫ به کاهش وزن کمک میکند:
ساقه های بامبو بهترین مواد غذایی برای کاهش وزن است. چون سرشار از فیبر است و انسان را برای مدت طولانی سیر نگه می دارد. همچنین حاوی مقادیر بسیار کم قند و کالری است. یک درصد کربوهیدرات دارد، ساقه بامبو بهترین کاهنده وزن است.

۲٫ کنترل کلسترول:
ساقه های بامبو نیز به کاهش سطح کلسترول LDL کمک می کند. به دو دلیل:
ساقه های بامبو حاوی چربی های ناچیز و کالری کم است.ساقه های بامبو به کاهش سطح کلسترول LDL کمک میکند چون حاوی مقدار مناسبی از فیبر است. فیبر غذایی به کاهش سطح کلسترول کمک میکند.

۳٫ سلامت قلب:
ساقه های بامبو حاوی مواد مغذی ضروری و مواد معدنی مانند سلنیوم و پتاسیم است که برای قلب خوب است.چون کربوهیدرات و قند کمی دارد برای پیشگیری از بیماری های قلبی بسیار خوبست. ساقه های بامبو غنی از فیبر است کلسترول اضافی را از شریان ها بیرون کرده و خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد.

۴٫ رقابت با سرطان:
ساقه های بامبو غنی از آنتی اکسیدان و فیتوسترولها است و خاصیت آن از بین بردن رادیکال های آزاد است. آنتی اکسیدان ها به از بین بردن رادیکال های آزاد که باعث بوجود امدن سرطان می شود کمک میکند.

۵٫ افزایش ایمنی:
ساقه های بامبو حاوی بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی است که برای کارکرد بدن ضروری است. به بهبود ایمنی بدن کمک میکند. وجود ویتامین های ضروری مانند ویتامین های A، C، E، و B مانند تیامین، ریبوفلاوین، و کارکرد سیستم ایمنی بدن را افزایش میدهد.

۶٫ ضد التهاب:
ساقه های بامبو نیز خواص ضد التهابی دارد و به تسکین درد و التهاب و همچنین برای درمان زخم کمک میکند. ساقه های های بامبو را آب پز کرده مصرف کنید، و یا آب آن را به صورت موضعی برای کاهش التهاب استفاده کنید.

۷٫ غنی از فیبر غذایی:
همانطور که در بالا ذکر شد، ساقه های بامبو حاوی مقدار زیادی فیبر در رژیم غذایی است ، که نه تنها به کاهش سطح کلسترول کمک می کند و باعث بهبود سلامت قلب، می شود بلکه حرکات روده منظم می شود. در واقع، ساقه های بامبو یک غذای ایده آل برای کاهش وزن است.

۸٫ درمان اختلالات تنفس :
ساقه های بامبو برای اختلالاتی مانند تنگی نفس، آسم، برونشیت موثر است. خواص ضد التهابی، دارد و به التهاب دستگاه تنفسی درمان میکند. شما می توانید ساقه های بامبو را جوشانده و مقداری عسل بریزید و بخورید.

۹٫ درمان مشکلات معده:
ساقه های بامبو غنی از فیبر است و به یبوست کمک میکند. همچنین حاوی مواد شیمیایی دیگر است که به درمان کرم روده و اختلالات دستگاه گوارش کمک میکند.

۱۰٫ ضد باکتری:
در نهایت، ساقه های بامبوضد باکتری و ضد ویروسی هستند. این توانایی کمک میکند تا از عفونت های باکتریایی و ویروسی خلاص شوید. این ویژگی همچنین باعث می شود ساقه بامبو دارویی عالی برای بیماری های باکتریایی و ویروسی باشد.

نی‌نی‌بان جدیدترین و بهترین مطالب خود را در تلگرام و از طریق سه کانال «راهنمای بارداری»، «کودک‌یاری» و «سلامت جنسی» در اختیار شما قرار می‌دهد.

۱۰ فایده ساقه بامبو برای سلامتی

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره ۱۰ فایده ساقه بامبو برای سلامتی با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا