گران قیمت ترین هدفون جهان با ۱۷۰ میلیون تومان

مطالب جدید

گران قیمت ترین هدفون جهان با ۱۷۰ میلیون تومان

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه گران قیمت ترین هدفون جهان با ۱۷۰ میلیون تومان را ببینید.

مساله اینجاست که هنگام خرید هدفون دیگران هم نمی توان خیلی مشورت گرفت زیرا سلیقه ها با هم فرق دارند و ممکن است یک مدل از نظر یکی دوست داشتنی و از نظر دیگری غیر جذاب به نظر بیاید.

سنهایزر (زانهایزر) متخصص در ساخت هدفون‌های فوق حرفه‌ای جدیدترین محصول اختصاصی خود بنام اورفئوس/ Orpheus را روانه بازار کرد.
این محصول از جمله هدفون‌هایی نیست که سازنده آلمانی در کاتالوگ خود قرار داده باشد، بلکه در استراتژی تولید خود تنها ۳۰۰ ارفئوس را ساخته است و قیمت ۵۰ هزار دلاری آن باعث می‌شود تا هرکسی به سمت آن نرود.

 

در ادامه مطالب با  جوانی ها همراه باشید .
سازنده آن را بهترین هدفون حال حاضر جهان می‌داند که ارفئوس اصلی را ۲۵ سال پیش‌ساخته و مدل جدید را با آمپلی‌فایر ساخته‌شده از شیشه و سنگ مرمر کارارا با دستگیره برنجی عرضه کرده است.

 

 

تیوب وکیوم شده اجازه ورود نویز را نمی‌دهد و کیفیت فوق‌العاده را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. آمپلی‌فایر ورودی‌های اپتیکال، کوآکسیال و یو اس بی را قبول می‌کند و ۸ DAC داخلی (مبدل دیجیتال به آنالوگ) دارد که به‌صورت چهارتایی برای هر کانال باعث بالا رفتن افزایش دقت و کاهش اعوجاج در هنگام استفاده از هدفون می‌شود.

این کل ماجرا نیست، این اولین هدفون الکترواستاتیک با آمپلی‌فایر داخلی با فناوری موسوم به Cool Class-A MOSFET $TEXT قرارگرفته روی هر دو طرف آن است.

دکتر آندریاس سنهایزر نسل سوم خاندان سنهایزر / زانهایزر در آلمان است که فروشی معادل ۶۳۵ میلیون یورو را در سال ۲۰۱۴ تحت مدیریت خود تجربه کرده است.

گران قیمت ترین هدفون جهان با ۱۷۰ میلیون تومان

لطفا نظر خود را درباره گران قیمت ترین هدفون جهان با ۱۷۰ میلیون تومان با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا