کمک به پدری كه به تازگی صاحب فرزند شده

کمک به پدری كه به تازگی صاحب فرزند شده

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه کمک به پدری كه به تازگی صاحب فرزند شده را ببینید.

ورود یك نوزاد به جمع خانواده می تواند واقعه ای بسیار شاد و استثنایی باشد؛ و البته پر استرس!

ورود یك نوزاد به جمع خانواده می تواند واقعه ای بسیار شاد و استثنایی باشد؛ و البته پر استرس! با گذشت زمان، نگرانیها و اضطرابهای پدر در مورد حال مادر، سلامتی كودك، رابطه بین او و همسرش و همچنین اوضاع اقتصادی خانواده، روز به روز بیشتر خواهد شد. در اینجا، علت نگرانیهای برخی از پدرها را عنوان می كنیم، و راهكارهایی را نیز ارائه می دهیم كه پدر و مادر بتوانند این نگرانیها را كاهش دهند:

چه مسائلی موجب نگرانی پدر می شود؟
همسر او، دیگر نمی تواند نیازهای عاطفی، فیزیكی و جنسی او را برآورده كند.
اقوام یا دوستانی كه او بتواند نگرانیهایش را با آنها در میان بگذارد، اندك هستند.
پدر بر این باور است كه باید آنقدر قوی باشد كه بتواند خودش به تنهایی با همه این مشكلات و نگرانیها دست و پنجه نرم كند.
او اطلاع ندارد كه حاملگی، منشا اصلی نگرانیهایش است.

پدر برای حل این نگرانیها، چه اقداماتی می تواند بكند؟
با همسرتان در مورد نگرانیهایتان صحبت كنید؛ این كار به شما دو نفر كمك می كند تا احساس ارتباط و پیوند عمیق تری داشته باشید.

با مردان دیگری كه در انتظار به دنیا آمدن كودك خود هستند یا به تازگی صاحب فرزند شده اند، صحبت كنید.

هنگامی كه همسر شما باردار است، درباره ارتباط شما با فرزند، او حرف آخر را می زند. از او بخواهید به شما اجازه دهد كه تا جایی كه امكان دارد، نقش فعالتری در دوران حاملگی ایفا كنید.

پس از تولد كودك، سعی كنید زمانی را به طور اختصاصی با كودك خود سپری كنید؛ فقط شما و كودكتان. این كار را هر چه زودتر شروع كنید، بهتر است.

مادر، چه كمكی می تواند بكند؟
وقتی دیگران به شما نق می زنند یا از شما خرده گیری می كنند، با شوهرتان در این باره صحبت كنید و احساس خودتان را به او منتقل نمایید.

پیش از تولد نوزاد و در دوران حاملگی، به شوهرتان اجازه دهید تا برای كودك آواز یا كتاب بخواند؛ اجازه دهید شكم شما را لمس كرده و حركت كردن كودك را حس كند. پس از تولد نوزاد، اجازه دهید كودك را لمس كند، در آغوش بگیرد و تا جایی كه امكان دارد با كودك ارتباط برقرار كند.

در مورد نگرانیهای شوهرتان، به صورت غیرمستقیم با او صحبت كنید. مثلا می توانید بگویید: «جایی خوانده ام كه اكثر پدرهایی كه به تازگی صاحب فرزند شده اند، در مورد مسائل مالی بسیار نگران می شوند؛ تو چطور؟»

پس از تولد نوزاد، زمانی را هم به رابطه خصوصی خود با شوهرتان اختصاص دهید.

نی‌نی‌بان جدیدترین و بهترین مطالب خود را در تلگرام و از طریق سه کانال «راهنمای بارداری»، «کودک‌یاری» و «سلامت جنسی» در اختیار شما قرار می‌دهد.

کمک به پدری كه به تازگی صاحب فرزند شده

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره کمک به پدری كه به تازگی صاحب فرزند شده با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا