کلاهبرداری شیادی این پسر جوان با خبر دروغ! +عکس

مطالب جدید

کلاهبرداری شیادی این پسر جوان با خبر دروغ! +عکس

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه کلاهبرداری شیادی این پسر جوان با خبر دروغ! +عکس را ببینید.


کلاهبرداری شیادی این پسر جوان با خبر دروغ!  کلاهبردار شیادی که با سوء استفاده از نگرانی والدین و علاقه قلبی انها به فرزندانشان  مبالغ میلیونی را با استفاده از تلفن همراهش به شیوه ای کثیف اخذ میکرد دستگیر شد . توصیه میشود قبل از واریز هرگونه وجه در تماسهای تلفنی از هویت صاحب حساب بانکی […]

مجله اینترنتی ایران استایل

1561377509

کلاهبرداری شیادی این پسر جوان با خبر دروغ! 

کلاهبردار شیادی که با سوء استفاده از نگرانی والدین و علاقه قلبی انها به فرزندانشان  مبالغ میلیونی را با استفاده از تلفن همراهش به شیوه ای کثیف اخذ میکرد دستگیر شد .

توصیه میشود قبل از واریز هرگونه وجه در تماسهای تلفنی از هویت صاحب حساب بانکی مطلع شوید . ماجرا ازین قرار بود که به گزارش پارسناز در تاریخ ۸ آبان امسال فردی با مراجعه به کلانتری ۱۹۰ مجیدیه به مأمورین اعلام کرد : “فرد ناشناسی به عنوان فرزند بنده با همسرم تماس گرفت و مدعی شد که به علت تصادف در بیمارستان است ؛ نهایتا به بهانه هزینه بیمارستان ، مبلغ ۳ میلیون تومان را به حساب فردی ناشناس واریز کردیم اما پس از تماس با پسرم متوجه شدم که وی هیچ تصادف رانندگی نداشته است”.

پرونده در اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ:

پرونده ای با موضوع کلاهبرداری ایجاد شد و به دستور دادیار شعبه پنجم دادسرای منطقه ۴ تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره چهاردهم پلس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اظهارات مالباخته:

شاکی که ضرری ۳ میلیونی دیده بود پس از حضور در اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : در ساعت ۱۶:۰۰ مورخه ۰۸/۰۹/۱۳۹۴ بهمراه همسرم جهت خرید کاغذ دیواری در خیابان ۱۶ متری بودیم که گوشی تلفن همراه همسرم زنگ خورد ؛ شخصی تحت عنوان یکی از فرزندانم ، مدعی شد که تصادف کرده و در بیمارستان … بستری است و شدیدا نیاز به پول دارد تا هرچه سریع تر اقدامات درمانی اش آغاز شود . در آن شرایط ، در حالیکه من و همسرم به علت شنیدن خبر ناگهانی تصادف فرزندمان در وضعیت روانی مناسبی قرار نداشتیم ، بلافاصله از طریق دستگاه خودپرداز مبلغ ۳ میلیون تومان را به شماره حسابی واریز کردیم که تصور می کردیم متعلق به پزشک معالج فرزندمان است ؛ بلافاصله پس از واریز پول به حساب ، بهمراه همسرم به سمت بیمارستان حرکت کردیم”.

کلاهبرداری شیادی این پسر جوان با خبر دروغ! +عکس

'

مالباخته در خصوص نحوه کلاهبرداری نیز به کارآگاهان گفت : “پس از واریز پول ، در حالیکه بهمراه همسرم به سمت بیمارستان به راه افتاده بودیم ، جهت اطلاع دادن خبر واریز پول به حساب پزشک بیمارستان ( پزشک معالج فرزندمان ) با شماره تلفن همراه پسرم تماس گرفتم اما در کمال تعجب وی عنوان داشت که در محل کارش حضور دارد و هیچ تصادف رانندگی نداشته است !! بلافاصله با بیمارستان … تماس گرفته و در خصوص حسابی که تحت عنوان پزشک بیمارستان پول به حسابش واریز کرده بودم پیگیر شدم که عنوان شد که شخصی با آن مشخصات در کادر پزشکی بیمارستان حضور ندارد ؛ در ادامه با شماره تلفنی که با آن به تلفن همراه همسرم زنگ زده بودند تماس گرفتم اما کسی پاسخگوی تماس هایم نبود ”.

دستگیری متهم پرونده:

با توجه به شیوه و شگرد کلاهبرداری ، کارآگاهان اداره چهاردهم با بررسی تراکنش مالی حساب اعلامی به مالباخته اطلاع پیدا کردند که در شهرستان اشتهارد ، در چندین نوبت از حساب مذکور پول برداشت شده است ؛ در ادامه و با انجام اقدامات پلیسی ، کارآگاهان موفق به شناسایی مجرم سابقه دار جوانی بنام مهدی شدند که اولین بار در سن کمتر از ۱۸ سالگی به اتهام کلاهبرداری دستگیر شده بود.

با شناسایی محل سکونت مهدی . م ( ۱۸ ساله ) در شهرستان اشتهارد ، کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در مورخه ۲۵/۰۹/۱۳۹۴ به این محل مراجعه کردند اما مهدی با اطلاع از حضور کارآگاهان اقدام به فرار از طریق پشت بام می کند که طی تعقیب و گریز در پشت بام ساختمان های محل ، نهایتا مهدی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش بیش از ده دستگاه گوشی تلفن همراه بهمراه دهها سیم کارت کشف و توقیف می شود .

اعتراف صریح به کلاهبرداری:

این پسر ۱۸ ساله با اسم ” مهدی . م “پس از انتقال به اداره چهاردهم پلیس آگاهی صراحتا به کلاهبرداری به شیوه و شگرد فوق اعتراف و عنوان نمود که اطلاعات مربوط به اعضای خانواده مالباختگان را در شرایطی که آنها با شنیدن خبر ناگهانی تصادف اعضای خانواده شان در وضعیت روانی مناسبی قرار نداشتند ، به دست می آورده و عابر بانک ها نیز توسط شوهرخاله اش بنام بهروز تهیه و در اختیار وی قرار گرفته است .

با معرفی بهروز . ت ( ۳۴ ساله ) از سوی متهم اصلی پرونده ، بهروز نیز دستگیر و تحقیقات صراحتا به تهیه کارت های عابر بانکی متعلق به افراد مختلف اعتراف و عنوان داشت که کارت ها را پس از تهیه در اختیار مهدی قرار داده است .

سرهنگ کارآگاه محمدرضا ذاکر استقامتی ، معاون رقابت با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : ” با توجه به اعتراف صریح متهم اصلی پرونده به تعدد کلاهبرداری های مشابه و به جهت شناسایی سایر شکات و مالباختگان ، متهم با قرار قانونی و جهت شناسایی سایر شکات و مالباختگان در اختیار اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است ؛ همچنین با توجه به سوابق متهم اصلی پرونده در ارتکاب جرایم مرتبط با کلاهبرداری و به جهت شناسایی سایر جرایم و شکات احتمالی ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر وی از سوی مقام محترم قضایی صادر شده لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه نمایند “.

گرداوری:ایران استایل

کلاهبرداری شیادی این پسر جوان با خبر دروغ! +عکس

لطفا نظر خود را درباره کلاهبرداری شیادی این پسر جوان با خبر دروغ! +عکس با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا