کاشت موی موفق به چه عواملی بستگی دارد؟

سلامت

کاشت موی موفق به چه عواملی بستگی دارد؟

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه کاشت موی موفق به چه عواملی بستگی دارد؟ را ببینید.

کاشت مو، یک تصمیم مهم برای رسیدن به ظاهر دلخواه و یک قدم بلند برای فراموشی ریزش مو محسوب می شود اما به هیچ وجه نمی توان گفت که تک تک افراد پس از این تجربه، کاملا از نتایج کار راضی خواهند بود.

حقیقت آن است که امروزه کلینیک های زیبایی بسیار زیادی در سراسر جهان، این فعالیت را انجام می دهند اما عملکرد همه آن ها مشابه نیست و استاندارد های بسیار متفاوتی در آن ها دیده می شود.

خیلی از افراد به محض تصمیم برای کاشت مو، از خودشان سوال می کنند که برای رسیدن به بهترین نتایج از این فرآیند، باید چه کارهایی انجام بدهند؟ کاشت موی موفق به عوامل مختلفی بستگی دارد که اگر مثل قطعه های پازل در کنار هم قرار بگیرند، نتایج دلچسبی را برای شما رقم خواهند زد.

در کلینیک تخصصی پوست و مو رز، هم پیش از کاشت طبیعی مو و هم پس از آن، اصول لازم برای مراقبت از گرافت های کاشته شده به شما توضیح داده می شود. همچنین در جریان فرآیند نیز تلاش می شود تا به کمک تجهیزات ایده آل و به روز، پزشک معتبر و متخصص و همچنین کادر پزشکی مجرب، بهترین نتیجه ممکن برای شما به دست بیاید تا برای همیشه با نتایج حاصل از این فعالیت به زندگی ادامه دهید.

عوامل موثر بر کاشت موی موفق

برای آن که این فرآیند زیبایی را به شکل موفقیت آمیز پشت سر بگذارید، باید به عوامل خاصی توجه کنید. از یاد نبرید که از لحظه گرفتن این تصمیم تا لحظه رشد تار های موی نهایی، در برابر این فعالیت مسئول هستید و باید کار هایی انجام بدهید تا آن را به مطلوب ترین شیوه ممکن پشت سر بگذارید. پیوند مو می تواند ریزش مو در سر شما را به یک تجربه فراموش شده تبدیل کند.

۱-    انتخاب پزشک خوب

شکی وجود ندارد که در همه فعالیت های زیبایی، اولین گام مهم برای رسیدن به موفقیت، انتخاب بهترین دکتر کاشت مو و قابل اعتماد است. تجربه این پزشک، نقشی انکار نشدنی در موفقیت کاشت مو ایفا خواهد کرد. اگر این پزشک به اندازه کافی تجربه و مهارت نداشته باشد، شما با انتخاب او دست به یک ریسک بسیار بزرگ زده اید. طبیعتا هر چقدر که تجربه پزشک در کیس های متعدد کاشت مو بالا تر برود، او آمادگی بیشتر برای این کار به دست می آورد.

در کلینیک تخصصی رز، توجه ویژه ای به این موضوع شده و کاشت مو و کاشت ابرو در این کلینیک، با حضور پزشک متخصص و معتبر صورت می گیرد. حجم بالای مراجعه کنندگان به کلینیک، در واقع نتیجه تجربه های موفقیت آمیز انجام این فرآیند در گذشته است.

۲-    انتخاب تکنیک درست

انتخاب مناسب ترین و سازگار ترین متد کاشت مو با شرایط فرد متقاضی، یکی از کلید های مهم رسیدن به کاشت موی موفق است. به طور کلی نمی توان یک متد از این فعالیت را برای همه افراد مناسب دانست. چرا که هر کس، شرایط خاص خودش را در این فعالیت دارد.

انتخاب تکنیک درست برای پیوند مو، فوق العاده اهمیت دارد و به همین خاطر است که جلسه های مشاوره در کلینیک تخصصی رز، همواره به صورت دقیق و جدی برگزار می شوند.

در این جلسه ها هم فرد متقاضی سوابق دارویی و درمانی خودش را با پزشک در میان می گذارد و هم پزشک با انجام بررسی های لازم و همچنین توضیح دادن نحوه انجام کار به فرد، بهترین و سازگار ترین تکنیک را برای او در نظر می گیرد.

اگر آزمایش ها و بررسی های لازم قبل از انجام فرآیند به خوبی صورت نگیرند، در جریان کار احتمال بروز پیچیدگی و تشدید عوارض جانبی افزایش پیدا خواهد کرد.

۳-    آمادگی قبل از انجام فرآیند

برای فعالیت هایی نظیر کاشت مو و ابرو، آمادگی های قبل از انجام فعالیت نباید به هیچ وجه نادیده گرفته شوند.

پس از آن که برای حضور در جلسه مشاوره به کلینیک رز مراجعه می کنید، پزشک به شما توصیه خواهد کرد که در روزهای منتهی به انجام کاشت طبیعی مو، به سراغ مصرف دارو های رقیق کننده خون، استعمال دخانیات و همچنین نوشیدن الکل نروید. چرا که همه این موارد ممکن است تاثیر منفی شگرفی در نتایج نهایی این فرآیند داشته باشد.

۴-    بانک مو قدرتمند

به طور معمول افرادی که از یک بانک مو قدرتمند به ویژه در قسمت پشتی سر خود برخوردار هستند، نسبت به دیگران شانس بیشتری برای پشت سر گذاشتن یک کاشت مو موفق دارند. تشخیص میزان آمادگی بانک مو برای انجام این فرآیند، جزو مسئولیت های مهم پزشک به شمار می رود. اگر پزشک این منطقه را به درستی انتخاب کند و بتواند مرحله برداشت را به خوبی انجام دهد، نیمی از راه کاشت طبیعی مو با موفقیت سپری شده است.

۵-    استخراج اصولی و تناسب کافی

ئر جریان کاشت مو، پزشک حتما باید تناسب کافی را بین تراکم مو در بانک مو و همچنین میزان طاسی فرد به وجود بیاورد. این فرآیند نباید به گونه ای صورت بگیرد که پس از انجام آن نیز هنوز نقطه هایی خالی از مو در سر فرد دیده شود.

مرحله استخراج گرافت ها برای کاشت در سر نیز فوق العاده مهم است. چرا که اگر این گرافت ها آسیب ببینند، دیگر قادر به تولید تار های مو نیستند.

در کلینیک رز با استفاده از بهترین تجهیزات، مدرن ترین روش های کاشت مو برای شما در نظر گرفته می شود. استفاده از این روش های نوین، احتمال صدمه تماشا گرافت ها را به حداقل می رساند.

۶-     آماده سازی گرافت ها

چرا استفاده از یک تیم تخصصی در کنار پزشک برای انجام کاشت موی موفق ضروری است؟ پاسخ این سوال بیشتر از هر چیزی به مرحله مهم آماده سازی گرافت ها برمی گردد. در این مرحله حساس و مهم، کار اصلی را اعضای تیم پزشکی انجام می دهند و زیر میکروسکوپ، واحد های فولیکولی را برای انتقال آماده می کنند.

در کلینیک تخصصی رز با استفاده از یک تیم مجرب برای فرآیندی هایی مثل کاشت ابرو و کاشت مو، روند کنار هم قرار گرفتن فولیکول ها به بهترین شکل صورت می گیرد تا از صدمه تماشا آن ها جلوگیری شود.

۷-    دقت در باز کردن کانال ها

برای آن که کاشت طبیعی مو به شکل ایده آل صورت بگیرد و عوارض جانبی این فرآیند بسیار محدود باشد، باز کردن کانال ها برای کاشت فولیکول ها نیز باید به شکل مطلوب و دقیق صورت بگیرد. این مرحله نیز تاثیر شگرفی بر نتایج نهایی کار دارد.

۸-    رعایت نکات اصولی

در کلینیک پوست و مو رز به محض پایان فرآیند، پزشک همه نکات اصولی برای مراقبت از گرافت های کاشته شده را با شما در میان می گذارد. برای رسیدن به یک کاشت موی موفق، این مراقبت ها درست به اندازه نحوه انجام کار مهم و کلیدی خواهند بود.

کاشت موی موفق، چقدر هزینه دارد؟

برای آن که کاشت مو و کاشت ابرو را در بهترین حالت ممکن سپری کنید، نباید به  سراغ کلینیک هایی بروید که هزینه های انجام فرآیند های زیبایی در آن ها بیش از حد پایین است. این کلینیک ها معمولا غیرمجاز هستند و به جای پزشک متخصص، از افراد فاقد تخصص استفاده می کنند.

اگر می خواهید بدانید که هزینه کاشت مو و هزینه کاشت ابرو به چه صورت است، باید بدانید که این موضوع تا حدود زیادی به شرایط خود شما بستگی خواهد داشت. در واقع میزان گرافت های لازم برای کاشت طبیعی مو، در هزینه های نهای این فعالیت موثر است.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی رز، کاشت طبیعی مو و کاشت ابرو را با هزینه ای معقول و نتایجی دلچسب پشت سر بگذارید.

 

کاشت موی موفق به چه عواملی بستگی دارد؟

منبع : سایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره کاشت موی موفق به چه عواملی بستگی دارد؟ با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه

۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه ۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه را ببینید. کار کردن از خانه، در تمام روز و هر روز، ممکن است برای برخی‌ها ترسناک به نظر برسد. اما ایده‌ی اینکه بتوانید از هر …

سلامت
با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید

با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید را ببینید. زمانی که به نوش جان کردن مرغ خوش‌مزه فکر می کنید، به احتمال زیاد سینه، ران، بال و یا پاها را تجسم می کنید، …

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا