کار خیر و فرهنگی پیرمرد ۸۸ ساله ایرانی (عکس)

مطالب جدید

کار خیر و فرهنگی پیرمرد ۸۸ ساله ایرانی (عکس)

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه کار خیر و فرهنگی پیرمرد ۸۸ ساله ایرانی (عکس) را ببینید.

کار خیر و فرهنگی پیرمرد ۸۸ ساله ایرانی (عکس)

 

این پیرمرد هرجا نیاز به پل داشته باشد دست به کار می شود و شروع به پل سازی برای معلولان می کند.

 

به گزارش ایران ناز حاج قنبر ۸۸ ساله است. این روزها سراغش را باید در حوالی خیابان شریعتی و شهید رجایی و دهیار قسمت ۱۸ گرفت. یک گاری دستی دارد که با آن سیمان و کاشی و ماسه و ابزار بنایی را از این کوچه و به آن کوچه حمل می‌کند.

 

خودش می‌گوید: در این محله جوی آب بزرگ که پل نداشته باشد زیاد داریم و عبور و مرور کهنسالان و معلولان و جانبازان سخت است. به همین دلیل تصمیم گرفتم کار ساخت پل را شروع کنم. خدا را شکر حالا این مشکل در بسیاری از کوچه و خیابان‌های محل رفع شده است.

 

هر روز در کوچه و پس‌کوچه‌های محل گشت می‌زند و هرجا نیاز به پل داشته باشد آستین بالا می‌زند و خودش پل درست می‌کند. می‌گوید: اوایل خودم سیمان و ماسه تهیه می‌کردم و حالا اهالی هم کمکم می‌کنند.

 

کار خیر و فرهنگی پیرمرد 88 ساله ایرانی (عکس)

 

او تا امروز ۵۰ پل در حوالی خیابان‌های شهید رجایی و شریعتی ساخته است. می‌گوید: مشکل اهالی، مشکل من است و هر کاری از دستم بر بیاید انجام می‌دهم.

 

فاطمه شیرخانلو از پدر می‌گوید: هر بار از خانه بیرون می‌رود نگران می‌شویم. او یک‌بار هم سکته کرده است، اما با عشق و علاقه کار می‌کند. خیلی زمان‌ها کنار پل‌های ساخته‌شده‌اش می‌ایستد تا سیمان خشک شود و هدر نرود.

 

او از سفر کربلای حاج قنبر می‌گوید که آنجا هم دغدغه کار بنایی داشت و هرکاری از دستش برمی‌آمد انجام می‌داد. می‌گوید قبل از این کار، قرآن‌های مساجد را جمع و در خانه آنها را صحافی می‌کرد تا مانند روز اول نو شوند.

کار خیر و فرهنگی پیرمرد ۸۸ ساله ایرانی (عکس)

لطفا نظر خود را درباره کار خیر و فرهنگی پیرمرد ۸۸ ساله ایرانی (عکس) با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا