چگونه یک پرستار سالمند و با تجربه استخدام کنیم؟

سلامت

چگونه یک پرستار سالمند و با تجربه استخدام کنیم؟

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه چگونه یک پرستار سالمند و با تجربه استخدام کنیم؟ را ببینید.

 

دوره سالمندی حساس ترین دوره زندگی است که به مراقبت و پرستاری نیاز دارد. همچنین، از نظر سالمندان خانه بهترین مکان برای زندگیست، از طرفی با وجود مشغله های فراوان برای بسیاری از افراد ممکن نیست تا به شخصه بتوانند از سالمندان در منزل نگهداری کنند. از این رو افراد تمایل دارند تا پرستار سالمند در منزل استخدام کنند. اما بهتر است قبل از استخدام پرستار سالمند اطلاعاتی در زمینه پرستاری سالمند داشته باشید که در ادامه به این نکات می پردازیم.

چه مواقعی از خدمات پرستاری سالمند در منزل استفاده کنیم؟

سالمندان عزیز به علت تنهایی برای انجام امور روزمره خود نیاز به پرستار دارند. در ادامه به چند مورد از دلایل نیاز به پرستار سالمند اشاره می کنیم:

  • نیاز به همدم و هم صحبتی با سالمندان تنها در منزل
  • مراقبت های ویژه بهیاری جهت سالمندان آسیب دیده
  • سالمندان آلزایمری
  • انجام امور منزل و نظافتی مربوط به منزل
  • کاهش هزینه های خانواده نسبت به بیمارستان و سرای سالمندان
  • صرفه جویی در زمان و هزینه اعضای خانواده

 

اهمیت پرستاری سالمند

با افزایش جمعیت سالمندان در ایران اهیمت داشتن پرستار سالمند در منزل افزایش یافته است. با افزایش سن، سالمندان به بیماری های گوناگون و شایعی مبتلا می شوند که برای گذراندن این دوره نیاز به پرستاری دارند. برای پرستاری سالمند باید پرستاری که با انواع بیماری های سالمندان و با داروهای آنان آشنایی دارد استخدام کرد.

درست است که سلامت جسمانی سالمندان اهمیت بالایی دارد اما نباید از نیازهای عاطفی و اجتماعی آنان غافل شد. اوقات فراغت، احساس موثر بودن و داشتن کرامت و حرمت از نکاتی است که در پرستاری سالمند باید در نظر گرفته شود.  www.jahanpersian.com

وظایف پرستار سالمند

  • رسیدگی به نظافت شخصی سالمند مانند استحام و پیرایش یکی از مهم ترین وظایف پرستار سالمند است.
  • سالمندان به علت تنهایی نیاز به زمان گذراندن نظیر صحبت و معاشرت با یک شخص دیگر دارند.
  • انجام امور رفاهی و پر کردن اوقات فراغت سالمند مانند پیاده روی روزانه یا ورزش های مناسب سن سالمندان.
  • اگر سالمندی مبتلا به بیماری خاصی است در پرستاری سالمند باید به وضعیت درمانی سالمند در منزل رسیدگی کرد.
  • سالمندان به علت کهولت سن به نظر برسد قادر به رسیدگی به امور منزل نیستند و پرستار سالمند ضمن پرستاری سالمند در منزل باید به امور منزل نظیر پخت و پز متناسب با رژیم غذایی سالم رسیدگی شود.

مزیت های پرستاری سالمند در منزل

پرستاری سالمند در منزل مزیت های بسیاری دارد. یکی از مهم ترین مزیت های آن استخدام پرستار مطابق با معیارهای دلخواه شماست. از مهمترین و اصلی ترین مزیت های پرستاری سالمند در منزل می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • به نیازها و خواسته های سالمند توجه ویژه ای می شود
  • سالمند احساس استقلال دارد
  • کمتر شدن هزینه های اضافی مراکز نگهداری
  • استخدام پرستار مطابق با شرلیط ویژه سالمند
  • سالمند احساس موجودیت در جامعه می کند
  • از نظر عاطفی و احساسی سالمند احساس کمبود نمی کند
  • رسیدگی ویژه به تغذیه و ورزش سالمند مطابق با شرایط جسمانی

 

 

مقایسه پرستاری سالمند  در منزل و خانه سالمندان

شیوه پرستاری سالمند در منزل با پرستاری سالمند در خانه سالمندان متفاوت است. در ادامه به مقایسه کلی در مورد این دو روش می پردازیم:

  • طبق تحقیقات صورت گرفته اغلب سالمند پرستاری در منزل را به ماندن در خانه سالمندان ترجیح می دهند.
  • احساس امنیت، راحتی و آسایش سالمندان در منزل بیشتر است.
  • پرستاری سالمند در منزل از کیفیت بالاتری برخوردار است زیرا یک پرستار به یک سالمند رسیدگی می کند که کیفیت کار پرستار را بالاتر می برد.
  • اگر سالمند شرایط ویژه ای از نظر جسمانی داشته باشد می توان پرستار آموزش دیده یا با تجربه در این زمینه استخدام کرد تا سالمند در آرامش کامل باشد.
  • به علت اینکه پرستار زمان بسیاری را با سالمند می گذراند، بعد از چند روز نسبت به خصوصیات اخلاقی و نیازهای سالمندان آشنایی پیدا کرده و راحت تر با سالمند کنار می آید.
  • سالمندان در منزل از بیماری های مسری و شایع مانند پنومونی یا ذات الریه و … در امان هستند.

قیمت پرستار سالمند در منزل

عوامل متعددی بر قیمت پرستار در منزل موثر است. که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

  • یکی ا زعوامل مهم تاثیرگذار بر قیمت پرستار نوع خدمات مراقبتی است که برای پرستاری سالمند در منزل ارائه می دهد. منظور از نوع خدمات، خدمات مراقبتی، خدمات نظافتی یا خدمات درمانی است. برای مثال اگر سالمند شما بیماری جسمانی یا روانی خاصی دارد مانند آلزایمر که به مراقبت و نگهداری بیشتری نیاز است باید پرستار با تجربه تر استخدام کنید که قیمت بالاتری دارند.
  • فاصله مکان زندگی گیرنده خدمات پرستاری سالمند در منزل و پرستار بر قیمت پرستار تاثیرگذار است زیرا هر چه این فاصله مکانی بیشتر شود هزینه رفت و آمد بیشتر خواهد شد.
  • مدت زمان مورد نیاز برای حضور پرستار در منزل، اگر سالمند نیاز به مراقبت ۲۴ ساعته و یا طولانی مدت در طول شبانه روز داشته باشد، قطعا قیمت بالاتری دارد.
  • سابقه کار، تجربه و تحصیلات پرستار از دیگر عوامل تعیین گننده قیمت پرستار است. هرچه سابقه کار پرستار بالاتر باشد و تحصیلات مرتبط با حوزه پرستاری و پزشکی داشته باشد انتظار حقوق بالاتری نسبت به پرستار بی تجربه دارد.


 

شرکت خدمات پرستاری سالمند

با توجه به مطالب مطرح شده در بالا اگر به دنبال پرستار جهت پرستاری سالمند در منزل هستید باید به فکر استخدام پرستار باشید. اما به این نکته توجه کنید که بهتر است از طریق شرکت های ارائه دهنده خدمات پرستاری اقدام کنید. زیرا به راحتی می توان سابقه و خدماتی که پرستار ارائه می دهد را بررسی کرد. مراکزی که پرستار اعزام می کنند پشتیبانی و پاسخگویی شبانه روزی و ۲۴ ساعته برای پیگیری مشکلات پیش آمده را ارئه می دهند. در مدت زمان قراداد شرکت موظف است که پشتیبانی کامل را ارائه دهد.

شرکت جهان پاک پرشین

شرکت جهان پاک پرشین (www.jahanpersian.com) با سابقه ای درخشان در ۱۰ سال و تحت نظارت مستقیم مدیریت در امور مشتریان و استخدام و گزینش نیروهای کاری شایسته و قابل اطمینان، گویای رسیدگی و جلب رضایت مشتری است. در صورت بروز هرگونه مسئله برای کارفرما و نیروهای خدمات، مجموعه جهان پاک پرشین به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو است. همچنین، در صورت عدم رضایت کارفرما از پرستار، مجموعه ما در اسرع زمان پرستار را جایگزین می کند.

شرکت جهان پاک پرشین خدماتی از قبیل اعزام پرستار جهت پرستاری سالمند، پرستاری کودک، پرستاری بیمار، اعزام نیروی خدماتی مهماندار و سرایدار فعالیت می کند. همچنین مجموعه پرستاران با تجربه با مناسب ترین قیمت را در اختیار دارد. جهت دریافت مشاوره می توانید با شماره های شبانه روزی ۰۹۱۲۳۷۹۷۴۰۵ یا ۰۹۱۲۳۱۷۲۴۹۸ تماس بگیرید.

 

چگونه یک پرستار سالمند و با تجربه استخدام کنیم؟

منبع : سایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره چگونه یک پرستار سالمند و با تجربه استخدام کنیم؟ با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه

۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه ۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه را ببینید. کار کردن از خانه، در تمام روز و هر روز، ممکن است برای برخی‌ها ترسناک به نظر برسد. اما ایده‌ی اینکه بتوانید از هر …

سلامت
با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید

با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید را ببینید. زمانی که به نوش جان کردن مرغ خوش‌مزه فکر می کنید، به احتمال زیاد سینه، ران، بال و یا پاها را تجسم می کنید، …

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا