پلمب ۳۳ قهوه‌خانه تهران

مطالب جدید



پورتال یک: معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از اجرای دومین مرحله طرح بازدید از واحد های صنفی عرضه کننده قلیان در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: در این طرح از ۵۳۱ واحد صنفی بازدید و ۳۳ قهوه خانه متخلف پلمب شد.

به گزارش پورتال یک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ نادر مرادی در تشریح این خبر اظهارداشت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و ابلاغیه ستاد ملی رقابت با کرونا، روز گذشته دومین مرحله طرح بازدید از واحدهای صنفی عرضه کننده قلیان در سطح شهر تهران در طول یک ماه اخیر با حضور تیم های عملیاتی وکارشناسان معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت انجام شد.

وی افزود: طی روزهای گذشته خبر هایی از تخلفات برخی واحد های صنفی عرضه کننده قلیان پیرامون بی توجهی به ابلاغیه و مصوبات ستاد ملی رقابت با کرونا مبنی بر ممنوعیت عرضه قلیان به این معاونت واصل که ماموران پلیس را برآن داشت که برای دومین بار متوالی در طول یک ماه گذشته با انجام یک طرح مشترک با تمامی پایگاه های ۱۰ گانه از این واحد های صنفی بازدید کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این طرح که در روز گذشته هفدهم خرداد ماه اجرا شد از ۵۳۱ قهوه خانه و سفره خانه بازدید و به ۱۹۱ متصدی واحدهای صنفی تذکر و ۱۱۹مورد نیز اخطار صادر شد، افزود: ۳۳ واحد صنفی نیز برابر دستور قضائی پلمب شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت عنوان کرد: مهمترین ترین تخلف دیدن شده در بین این واحد های صنفی مربوط به عرضه قلیان و عدم رعایت قوانین فاصله گذاری اجتماعی بوده که خود این امر می تواند سلامت جامعه و شهروندان عزیز را به خطر بیندازد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:پلیس همچنان با جدیت پای کار بوده و با واحد های صنفی متخلفی که بخواهند سلامت جامعه و مردم را به خطر بیندازند برخورد خواهد کرد.



لینک منبع

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا