وقتی اکسی‍ژن خالص در جهان ارزو میشود!

مطالب جدید

وقتی اکسی‍ژن خالص در جهان ارزو میشود!

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه وقتی اکسی‍ژن خالص در جهان ارزو میشود! را ببینید.

وقتی اکسی‍ژن خالص در جهان ارزو میشود!

آلودگی هوا به یکی از مسائل مهم اخیر ایران تبدیل شده است، ولی به جز ایران کشورهای زیادی دچار این مسئله شده اند و البته راه حل هایی هم برای مقابله با این مسئله پیدا کرده اند.

الودگی هوا

نیو صدر: هوای بسیاری از منظقه های ایران از جمله تهران، مشهد، تبریز و اصفهان از ۱۸ روز پیش آلوده است، چند روز مدارس تعطیل شدند و امروز هم دو رقابت فوتبال در پایتخت لغو شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ولی این آلودگی فقط مربوط به ایران نیست، یورونیوز گزارش داده که آلودگی هوا در چین در حال رکورد شکنی است. حداقل ۱۰ منظقه و یک استان اکنون در حالت «هشدار قرمز» هستند.

در اوایل دسامبر آلودگی هوای پکن برای اولین بار به «هشدار قرمز» رسید و این اتفاق دوباره دیروز افتاد. به مدارس این منظقه توصیه شده تا تعطیل کنند.

وضعیت در منظقه شینشیانگ خطرناک است.

از هفته پیش تاکنون هوا پایتخت ایران هم در حالت «هشدار قرمز» است و میزان ذرات معلق کمتر از ۲٫۵ میکرون ۷ برابر حالت عادی است. (البته طبق آخرین اخبار این آمار ۳ برابر است.) به علاوه میزان مرگ میر در تهران که روزانه ۱۵۰ نفر به به ۱۸۰ نفر رسیده است.

برای سومین بار محدودیت های ترافیکی در مادرید فعال شده است. بوسنی هرزگوین هم اکنون در حال تجربه کردن هوا آلوده ای است که منجر به تعطیلی مدارس شده است.

تردد خودرو در میلان و رم ممنوع

به گزارش آر تی، دو منظقه ایتالیایی رم و میلان گامی متفاوت برای کاهش آلودگی هوا برداشته اند. مردم این دو منظقه با محدودیت های ترافیکی مواجه خواهند شد.

در میلان به مدت ۳ روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۴ ظهر هیچ خودروی نباید در خیابان ها تردد کند.

هدف از اینکار کاهش آلودگی هوا در این منظقه است که ۱٫۳ میلیون نفر جمعیت دارد و چند هفته است در آن باران نیامده است.

به ازای ممنوع شدن تردد اتومبیل ها، مسئولان این منظقه بلیت‌های “ضد آلودگی” برای حمل نقل ایجاد کرده‌اند، این به مردم اجازه می دهد تا قیمت بلیت هر نوع حمل و نقلی به ۱٫۵۰ دلار برسد.

این اتفاق در رم هم برای دو روز ایجاد خواهد شد، دوشنبه و سه شنبه تردد اتومبیل ها در خیابان ها برای ۶ ساعت ممنوع خواهد شد. قیمت مترو، اتوبوس و ترن ها هم مانند میلان در رم به ۱٫۵۰ دلار خواهد رسید.

حال باید دید با گذشته ۱۸ روز آلودگی در ایران و ایجاد نشدن تغییر نه چندان خاصی چه عملی برای جنگ با آلودگی انجام خواهد شد؟

منبع:خبرانلاین

وقتی اکسی‍ژن خالص در جهان ارزو میشود!

لطفا نظر خود را درباره وقتی اکسی‍ژن خالص در جهان ارزو میشود! با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا