همه چیز درباره دوست های خیالی کودکان

مطالب جدید

همه چیز درباره دوست های خیالی کودکان

Imaginary Friends

Iدوستان خیالی کودکان maginary Friends

اگر یک دوست خیالی نداشته اید ممکن است درک تجربه داشتن دوستان خیالی برای شما مقداری سخت باشد که البته این موضوع برای کودکان بسیار ساده تر و رایج تر است.

به گزارش آلامتو و به نقل از دونفره؛ برخی تصور می کنند بچه هایی که با دوست های خیالی بازی می کنند عجیب و غریب هستند، اما در واقع اون ها چیزهای زیادی از دوست های خیالی شون یاد می گیرند.

بیاید با هم رو راست باشیم، بچه ها عجیب و مرموز هستند. وقتی که بحث کردن های بچه ی سه سال تون رو موقع “خاله بازی” سر اینکه چه کسی باید مادر باشه از اتاق دیگه می شنوید، این سوال براتون پیش میاد که نکنه به عنوان پدر یا مادرش کار اشتباهی انجام دادید. اما نگران نباشید، این کاملا طبیعیه که بچه ها دوست خیالی داشته باشند، و حتی برای اون ها مزایایی هم داره و موجب بالا بردن هوش هیجانی اون ها می شه.

دوست های خیالی باعث افزایش خلاقیت بچه ها

یکی از بزرگترین جنبه های مثبت دوست های خیالی می تونه افزایش خلاقیت بچه ها باشه. به این فکر کنید که باید خلاقیت خاصی داشته باشی که گفتگو با یه شخص تخیلی که هیچ جوابی بهت نمی ده رو بتونی ادامه بدی. روانشناس رشد ” مارجوری تیلور” می گه: ” خلاقیت بچه های شما زمانی که بزرگ می شند باهاشون باقی می مونه. حتی زمانی که دوست های خیالی شون رو کنار میذارند.

بالا رفتن مهارت های اجتماعی کودک

علاوه بر افزایش خلاقیت بچه ها باعث می شه دایره ی لغات اون ها بهتر توسعه پیدا کنه و متنوع تر میشه و همچنین مهارت های اجتماعی اون ها قوی تر میشه. صحبت کردن تمام روز با دوست های خیالی بهشون این اجازه رو میده که حرف زدن و مهارت های گفتگو رو تمرین کنند. محققان دانشگاه لا تروب استرالیا به این نتیجه رسیدند که کودکانی که به طور منظم با دوستان خیالی در ارتباط هست، از جملات پیچیده تری استفاده می کنند و در موقعیت های اجتماعی روزمره دارای اعتماد به نفس بیشتری هستند.

دوست های خیالی برای والدین هم مفیدند

در اینجا مزایای برای والدین هم وجود داره. بچه ها اگر که خواهر یا برادرشون خونه نباشند و یا اگر هم که تک فرزند باشند، حداقل کسی رو دارند که باهاش سرگرم بشند و زیر دست و پای مامان باباشون نباشند، والدین هم با خیال راحت به کارهاشون برسند.

بنابراین زمانی که بچه ها به طور مداوم ازتون می خواند که یه بشقاب اضافی برای دوست خیالی شون روی میز بچینید، بدونید که هیچ اشکالی وجود نداره و در آینده از فواید اون بهره مند میشند. پس داشتن یه عضو اضافی تو خونواده هم چندان بد نیست نه؟ سرگرم کننده هم می تونه باشه، درسته؟

The post همه چیز درباره دوست های خیالی کودکان appeared first on آلامتو.

همه چیز درباره دوست های خیالی کودکان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا