هاشمی نامزد انتخابات خبرگان شد

مطالب تفریحی

هاشمی نامزد انتخابات خبرگان شد

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه هاشمی نامزد انتخابات خبرگان شد را ببینید.

آیت الله هاشمی نامزد انتخابات خبرگان شد/از ملت که نمی‌گذارند اشرار در کشور فتنه کنند، سپاسگزارم
: رئیس مجلس تشخیص مصلحت نظام لحظاتی پیش به وزارت کشور رفت و برای نامزدی در انتخابات خبرگان ثبت اسم کوچک کرد.
انتخابات خبرگان


به گزارش ایران مطالب به نقل از خبرآنلاين، آيت الله اکبر هاشمي رفسنجاني در تمامي ادوار گذشته مجلس خبرگان، نماينده مردم تهران در اين مجلس بوده و از سال ۸۶ تا ۹۰ نيز پس از درگذشت آيت الله مشکيني، رئيس مجلس خبرگان بود.

 
فاطمه و محسن هاشمی به همراه قدرت‌آلله علیخانی و غلامعلی رجایی آیت‌الله هاشمی را در ستاد انتخابات وزارت کشور همراهی کردند.

 
وی پس از ثبت اسم کوچک در جمع خبرنگاران عنوان کرد: روزهای مهمی است که ملت برای رقم زدن سرنوشت سال‌های آینده پس از برجامآماده می‌شود. آنچه در چند ماه آینده شکل می‌گیرد مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی جدید است. می‌دانیم هر دو مجلس می‌توانند در سعادت کشور نقش مهمی ایفا کنند و ان بستگی به رای ملت دارد هر چه بخواهند روی برگه می‌نویسیند مسئولیت مهمی بر عهده کسانی می‌افتد که مردم آن‌ها را امین خود گرفتند.

 
هاشمی رفسنجاني تاکید کرد: خبرگان محور ، اساس و ستون خیمه انقلاب در اختیار دارد که در این دوره‌ها به خوبی ادای وظیفه کرده و مناسب‌ترین فرد بعد از حضرت امام را این خبرگان انتخابات کرد و ایشان نیز کار خود را با طراوت و شادابی انجام می‌دهد.

 
وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی هم روزانه در سرنوشت ما موثر است با قانون گذاری که سرنوشت ما را تعیین می‌کند و با نظارت خود شکل می‌گیرد می‌دانید که این سال‌های آینده با توجه به وضعیت قسمت و ناامنی که کشور را احاطه کرده و حوادث موجود سال‌های مهمی در تاریخ ما خواهد بود ما در این شرایط امنیت داریم و خدا را شکر می‌کنیم و از ملت که میدان نمی‌دهند اشرار در کشور فتنه به پا کنند سپاسگزاریم و از نیروهای دفاعی و اطلاعاتی که مواظب تحرکات افراد نا‌باب هستند صمیمانه متشکریم و معتقدیم هر کس انتخاب شد می‌تواند به نیابت از مردم تصمیم بگیرد.

 
هاشمی رفسنجانی ادامه داد: از نیروهای امنیتی اطلاعاتی هم که مراقب تحرکات افراد ناباب هستند٬ صمیمانه باید متشکر باشیم.

 
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: با اتکا به رای مردم نمایندگان به نیابت از مردم تصمیم می‌گیرند و خداوند با حسن خلق انقلاب اسلامی را به دست ملت داد و به خوبی آن را حفظ کرده است؛ این درحالی است که بسیاری از انقلاب‌ها دچار مشکل شده‌اند اما انقلاب ما به خوبی راه خود را پیش می‌برد و قطعا به خوبی در آینده هم پیش خواهد برد.

 
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به روزهای با سعادت امام حضرت حجت (عج) گفت: ان‌شاءالله و امیدواریم که زیر نظر ایشان راه خود و مسیر انقلاب را خوب بپیماییم و تا ایشان نظر خوب به امت خود دارند ما هیچ نگرانی نداریم.

 
آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی در پایان از زحمات و تلاش خبرنگاران که زحمت ثبت لحظات را برعهده دارند تشکر و قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد که خبرنگاران همیشه در راستای حقیقت به ایفای نقش بپردازند.

هاشمی نامزد انتخابات خبرگان شد

منبع : ایران مطالب

لطفا نظر خود را درباره هاشمی نامزد انتخابات خبرگان شد با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا