نیاز جدی به پدافند فرهنگی داریم

مطالب جدید

نیاز جدی به پدافند فرهنگی داریم

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه نیاز جدی به پدافند فرهنگی داریم را ببینید.

واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
نیاز جدی به پدافند فرهنگی داریم
آیت‌الله علم‌الهدی:
نیاز جدی به پدافند فرهنگی داریم نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مستکبران جهانی در پی طرح و نقشه‌ای موثرتر از رویارویی نظامی هستند و از هیچ فعالیتی امتناع ندارند حتی اگر بر خلاف حیثیت جهانی‌شان باشد.

به گزارش فرهنگ نیوز، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی خراسان رضوی اظهار داشت: نیروی انتظامی فعلی موقعیت ویژه و خاص در تاریخ پلیس دارد و در هیچ کشوری موقعیت و رسالت انقلابی به شکل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی وجود نداشته است.
 
وی با اشاره به اینکه پایمردی مردم در دفاع مقدس دشمنان را از رویارویی مستقیم ترسانده است، افزود: دشمنان از رویارویی مستقیم با ایران اجتناب می‌کنند و مصلحت را در رویارویی نمی‌بینند چرا که هزینه آن سنگین و غیرقابل جبران است، همچنین جریان استکبار ستیزی در کشور صلابت مستکبران را خدشه‌دار کرده و در ارزیابی نتیجه برخورد نظامی دچار مشکل هستند.
 
آیت الله علم الهدی تصریح کرد: دشمن با وجود تهدیدهایی که برای جنگ دارد اما اقدام به رویارویی مستقیم نمی‌کند چرا که در حوزه نیروی انسانی قدرت تشخیص ندارند و در دوران دفاع مقدس تجربه حضور عظیم مردم را دارند و نمی‌توانند پیش‌بینی کنند جنگ را از کجا شروع و در کجا خاتمه دهند.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه مستکبران جهانی از عداوت و دشمنی خود دست بر نمی‌دارند، افزود: مستکبران جهانی در پی طرح و نقشه‌ای موثرتر از رویارویی نظامی هستند و از هیچ فعالیتی امتناع ندارند حتی اگر بر خلاف حیثیت جهانی‌شان باشد.
 
وی با اشاره به اینکه نقطه دفاعی مقابل دشمنان نیروی انتظامی کشور است، عنوان کرد: پلیس در تمام جهان مسئول برقراری امنیت داخلی و برخورد با ناهنجاری‌ها است به همین دلیل نیروی انتظامی اهرم اجرایی خون بهای شهدا و محور اقتدار نظام در داخل کشور است.
 
آیت الله علم الهدی تصریح کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر این نکته که نیروی انتظامی محور اقتدار نظام همراه با پشتوانه و واقع بینی است دیگر با تهاجم فرهنگی گسترده دشمن آفند جوابگو نیست و نیاز به پدافند فرهنگی داریم و نیروی انتظامی باید جریان عملیاتی و قوی در این حوزه داشته باشد به عنوان مثال دشمنان در فضای مجازی حرکت‌های سرکوبگرانه علیه رجال انقلابی می‌کنند و نیروی انتظامی باید حرکت عملیاتی برای شکست دشمنان انجام دهد.
 
نماینده ولی فقیه استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه آمیختگی محرم با هفته نیروی انتظامی اتفاقی نیست، خاطرنشان کرد: این همزمانی اتفاقی نیست بلکه به این معناست که موقعیت کنونی ما در برابر دشمنان به گونه‌ای است که نیاز به حرکت عاشورایی نیروی انتظامی وجود دارد؛ در قیام امام حسین(ع) آنچه سبب شکست دشمن شد وجود صلابت در نیروهای امام حسین(ع) بود و وظیفه نیروی انتظامی نیز این است که در مقابل دشمن به صورت موثر به ایستد.
 
امام جمعه مشهد مقدس با بیان اینکه در عرصه‌های تهاجم فرهنگی باید با قدرت ایستادگی کنیم، افزود: در مقابل ناهنجاری‌های موجود در جامعه باید برخورد جدی و قاطعانه داشته باشیم اما نباید این برخورد خشن و به دور از اخلاق باشد، همچنین گاهی شاهد این هستیم که ابزار و وسیله‌های دشمن نادیده گرفته می‌شوند به همین دلیل لازم است مسئولیت‌ها و رسالت‌ها با دقت بیشتری انجام شود.
 
وی تصریح کرد: در حوزه مسائل امنیتی داخل کشور ارتباط و خدمات ماشینی پاسخگو نیست و باید نیروهای عملیاتی وجود داشته باشند و تمام امنیت را این حضور نیروها تامین می‌کند.

منبع: تسنیم

۹۵/۷/۱۵ – ۱۲:۳۶ – ۲۰۱۶-۱۰-۶ ۱۲:۳۶:۴۸

نیاز جدی به پدافند فرهنگی داریم

منبع : سایت واضح

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا