میشل داکری نامزدش را بر اثر بیماری از دست داد

مطالب جدید

میشل داکری نامزدش را بر اثر بیماری از دست داد

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه میشل داکری نامزدش را بر اثر بیماری از دست داد را ببینید.

میشل داکری نامزدش را بر اثر بیماری از دست داد

بازیگر ایرلندی که با بازی در سریال «دانتون ابی» به شهرت رسید، نامزدش را از دست داد.میشل داکری نامزدش را بر اثر بیماری از دست داد میشل داکری که در سریال «دانتون ابی» بازی کرد و به شهرت رسید، نامزدش را پس از یک دوره طولانی بیماری از دست داد.

 

میشل داکری نامزدش را بر اثر بیماری از دست داد

 

این بازیگر که در سریال تحسین شده «دانتون ابی» در نقش لیدی مری بازی کرده و در این سریال همسرش متیو را از دست داد، در زندگی واقعی نیز نامزد ۳۴ ساله‌اش را از دست داد.نامزد لیدی مری، به اسم جان دینن مدیر روابط عمومی بود و در بیمارستانی واقع در شهرستان «کورک» ایرلند درگذشت.

 

میشل داکری که سه‌شنبه ۳۴ ساله شد، در سریال «دانتون ابی» در نقش لیدی مری کراولی بازی کرد. این سریال درام شاخص اکنون با آخرین فصل خود در بریتانیا روی آنتن است و ۲۵ دسامبر آخرین اپیزود آن نمایش داده می‌شود.

میشل داکری با جمعی از بازیگران این سریال هفته پیش از آمریکا بازگشتند. آنها برای معرفی فصل آخر این سریال راهی آمریکا شده بودند.

 

میشل داکری نامزدش را بر اثر بیماری از دست داد

میشل سوزان داکری (به انگلیسی: Michelle Suzanne Dockery) (زاده ۱۵ دسامبر ۱۹۸۱) بازیگر و خواننده انگلیسی است.

از فیلم‌های سرشناس او می‌توان به بازی در فیلم های بدون توقف و آنا کارنینا و همچنین بازی در سریال بسیار سرشناس دانتون ابی اشاره کرد.

او حرفهٔ بازیگری خود را از سال۲۰۰۴ اغاز کرد و به سرعت به شهرت رسید. اما از قبل در تئاتر نیز ایفای نقش کرده بود.

او در سال ۲۰۰۷ برای بازی در نقش الیزا دولیت در فیلمLondon revival of Pygmalion نامزد دریافت جایزه Evening Standard Award شد.

 

 

میشل داکری نامزدش را بر اثر بیماری از دست داد

لطفا نظر خود را درباره میشل داکری نامزدش را بر اثر بیماری از دست داد با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا