میترسم نتونم دوباره ازدواج کنم!

مطالب تفریحی

میترسم نتونم دوباره ازدواج کنم!

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه میترسم نتونم دوباره ازدواج کنم! را ببینید.

مدت یکسال است که از همسرم جداشده ام می خواهم طلاق بگیرم.

پرسش: مدت یکسال است که از همسرم جداشده ام می خواهم طلاق بگیرم ولی همیشه ترس از آینده دارم که نتونم دوباره ازدواج کنم خیلی هم احتیاج به یک همدم دارم لطفا راهنمایی کنید.

میترسم نتونم دوباره ازدواج کنم!

پاسخ: من نمی دانم شما تحت چه شرایطی قصد جدا شدن دارید؟ منظورم این است که واقعا در زندگی زناشویی شما دو نفر ، طلاق و جدایی آخرین راه حل است و مشکلات شما دو نفر هیچ علاج دیگری ندارد؟
اگر واقعا مشکلات و اختلافات شا دو نفر در حدی است که چاره ای جز جایی ندارید پس به نظر می رسد که باید با مساله طلاقتان کنار بیایید. گاهی برخی از زندگی های زناشویی ان قدر پر تنش و پر از اختلاف است که طلاق و جدایی بیشتر می تواند منجر به حفظ سلامت روح و روان طرفین شود.
اما از طرف دیگر نگرانی شما در مورد ازدواج مجدد تا حدی طبیعی است. شما در اوج جوانی هستید و نیاز به یک مونس، همدم و تکیه گاه، نیاز طبیعی تان است. اما از طرف دیگر نگرانی و اضطراب نیز بدتر مشکلاتتان را زیاد می کند. سعی کنید در این ایام و حتی در دوران پس از طلاق تان برای حفظ سلامت روان تان و همچنین کاهش اضطراب و استرس سبک زندگی تان را عوض کنید. برای مثال حتما به تغذیه تان توجه ویژه ای داشته باشید مسلما مغز و بدن انسان برای اینکه از لحاظ روانی و جسمی کارکرد طبیعی داشته باشد نیازمند انرژی کافی است. این انرژی باید از طریق همه گروههای غذایی تامین گردد. برای مثال مطالعات نشان داده که میل کردن شیر گرم و شیرین، شبانگاهان باعث خواب آرام می گردد و همچنین مصرف ماست ترش نیز موجب جذب بالای کلسیم در بدن می گردد.
در ضمن حتما حتما صبحها قبل از اینکه فعالیت خود را شروع کنید ورزش نمایید.
اگر نمی توانید ورزش خاصی را انجام دهید سعی کنید که ۳۰ دقیقه پیاده روی داشته باشید. ورزش و فعالیت جسمانی در تخفیف فشار روانی بسیار موثر است.
ضمنا حفظ سلامت روان و برقراری روابط اجتماعی وسیع و سالم می تواند باعث ایجاد فرصتهای ازدواج مجدد برای شما گردد.

براي عضويت در خبرنامه ني ني بان و اطلاع از بهترين و پربيننده ترين مطالب، کافي است يک بار فرم عضويت ما را از اينجا پر کنيد.

میترسم نتونم دوباره ازدواج کنم!

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره میترسم نتونم دوباره ازدواج کنم! با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا