مسواک برقی، جدیدترین انواع برای کودک و بزرگسال

سلامت

مسواک برقی، جدیدترین انواع برای کودک و بزرگسال

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه مسواک برقی، جدیدترین انواع برای کودک و بزرگسال را ببینید.

از نظر پزشکی ثابت شده که مسواک برقی تاثیر قابل توجهی بر سفید کردن دندان‌ها دارد و فناوری مسواک برقی نیز بسیار پیشرفت کرده است. حتی امروزه بعضی از مدل‌های گران‌قیمت مسواک برقی، هوش مصنوعی دارند. یعنی تایمرها و سنسورهایی دارند که به شما کمک می‌کنند بهتر و استانداردتر مسواک بزنید. البته هیچ اشکالی ندارد که کمتر هزینه کنید و مدل‌های ارزان‌تر را بخرید. به هر حال قدرت تمیز کردن همه‌ی مدل‌ها حدوداً در یک سطح می‌باشد. پس سعی کنید بیشتر به مسواک زدن سر ساعت مناسب پایبند باشید و با دقت مسواک بزنید.

                                    جدیدترین انواع مسواک برقی


بیشتر بخوانید: مراقبت از دندان‌ها در بارداری، مسواک زدن فراموش نشود!


چه نوع مسواک برقی بخریم؟

به طور کلی دو نوع مسواک برقی وجود دارد: نوسانی و صوتی.

  • مسواک‌های نوسانی می‌توانند با سرعت زیاد روی دندان‌ها حرکت چرخشی انجام دهند. بعضی از مسواک‌های مارک اورال-بی از این دسته هستند.
  • مسواک‌های صوتی به جای چرخش، با فرکانس فوق‌العاده بالایی لرزش می‌کنند. بعضی از مسواک‌های مارک فیلیپس در این دسته قرار می‌گیرند.

البته هیچ‌کدام‌ از این دو نوع مسواک بر دیگری ارجحیت نداشته و بیشتر به سلیقه و نظر شخصی افراد مربوط می‌شود.

جدیدترین انواع مسواک برقی برای بزرگسال

در ادامه فهرستی از جدیدترین انواع مسواک برقی برای بزرگسالان را آورده‌ایم تا به کمک این لیست و مطابق سلیقه خود بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

                                    انواع مسواک برقی برای بزرگسال

مارک Philips Sonicare ProtectiveClean

مسواک‌های برقی فیلیپس با طراحی براق خود، علاوه بر زیبایی از کارایی بالایی نیز برخوردار هستند. در واقع، فقط ۲ هفته مسواک زدن کافی است تا تاثیرات استثنایی آن‌ها را تماشا کنید. این مسواک‌ها با فناوری صوتی و ارتعاشی می‌توانند تمام پلاک‌های لثه و دندان را از بین ببرند و از پوسیدگی دندان‌ها نیز جلوگیری کنند. پس اگر می‌خواهید دندان‌های سفید و لثه‌های سالم داشته باشید، مارک فیلیپس انتخاب خوبی است.


بیشتر بخوانید: بهداشت دهان و دندان، جرم‌گیری و مراقبت


مارک Oral-B iO

اورال-‌بی تکنیک کاملاً جدیدی را برای مسواک زدن ابداع کرده است. این مسواک‌ها علاوه بر حرکت چرخشی‌ و نوسانی، حرکات ارتعاشی نیز دارند و تمام قسمت‌های دندان را به خوبی تمیز می‌کنند.

اورال-‌بی تکنیک کاملاً جدیدی را برای مسواک زدن ابداع کرده است. این مسواک‌ها علاوه بر حرکت چرخشی‌ و نوسانی، حرکات ارتعاشی نیز دارند و تمام قسمت‌های دندان را به خوبی تمیز می‌کنند. یکی از ویژگی‌های جالب این مسواک‌ها این است که وقتی آن‌ها را روشن می‌کنید، پیام خوشامدگویی پخش می‌کنند و به نوعی باعث می‌شوند بیشتر دل‌تان بخواهد مسواک بزنید! البته ممکن است این مسواک‌ها کمی گران به نظر برسند، اما خب از طرفی همه‌چیزتمام هستند!

مارک Spotlight Sonic

خط تولید این مسواک‌ها توسط  دو دندان‌پزشک تاسیس شده و تاکنون طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. این مسواک‌ها علاوه بر طراحی زیبایی که دارند، می‌توانند به سفید شدن دندان‌ها نیز کمک کنند. برس این مسواک‌ها قابلیت شخصی‌سازی دارد و حتی می‌توانید شدت مسواک زدن را هم تنظیم کنید. در نتیجه این مسواک‌ها مورد قبول سلیقه‌های مختلف هستند و استفاده از آن‌ها نیز بسیار آسان است.

                                    مسواک برقی اسپات لایت سونیک


بیشتر بخوانید: نحوه درست مسواک زدن، بانوان بخوانند


مارک +Fairywill P11

مسواک‌های مارک فیری‌ول در عرض ۲ ساعت و فقط با اتصال به یک شارژر USB به آسانی شارژ می‌شوند و اصلاً دردسرزا نیستند.

این مسواک‌ها طراحی زیبا و قیمت نسبتاً مناسبی دارند. سیستم عامل و تکنیک مسواک زدن آن‌ها نیز بسیار ساده است و فقط ۳ حالت دارد. اما خصوصیتی که این مسواک‌ها را از سایر رقیبان خود متمایز می‌کند، عمر باتری آن‌ها است. با خریدن این مسواک‌ها دیگر لازم نیست کل شب زمان بگذارید و مسواک‌تان را شارژ کنید، مسواک‌های مارک فیری‌ول در عرض ۲ ساعت و فقط با اتصال به یک شارژر USB به آسانی شارژ می‌شوند و اصلاً دردسرزا نیستند.

جدیدترین انواع مسواک برقی برای کودک

حال که با انواع مسواک برقی بزرگسالان آشنا شدید، خوب است با جدیدترین انواع مسواک برقی کودکان هم آشنا شوید و آن‌ها را از همین سن، به استفاده از مسواک‌های برقی عادت دهید.

                                    انواع مسواک برقی برای کودک


بیشتر بخوانید: آموزش مسواک زدن به کودکان، کمک لازم دارید؟


مسواک اورال-‌بی مخصوص کودکان

مسواک‌های اورال‌بی مخصوص کودکان، برس مسطح و بسیار نرمی دارند تا دندان‌ و لثه‌ی کودک آزرده نشود.

مسواک‌های اورال‌بی مخصوص کودکان، برس مسطح و بسیار نرمی دارند تا دندان‌ و لثه‌ی کودک آزرده نشود. این مسواک‌ها در بسته‌بندی خود از طرح‌های کارتونی استفاده می‌کنند تا برای کودکان جذاب‌تر باشند. هم‌چنین اپلیکیشن‌هایی در ارتباط با تایمر مسواک‌های اورال‌-بی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید. این اپلیکیشن‌ها شامل ویدئوهایی هستند که کودک را برای مسواک زدن ۲ دقیقه‌ای ترغیب می‌کنند.

مارک DaDa-Tech

این مسواک‌ها برای کودکان کم‌ سن‌وسال مناسب‌ترند، زیرا برس کوچک و نایلونی دارند و به یک تایمر خودکار ۲ دقیقه‌ای نیز مجهز هستند. هم‌چنین دسته‌ی مسواک، نور LED دارد تا کودک را به مسواک زدن ترغیب کند.


بیشتر بخوانید: ترغیب کودکان به مسواک زدن، درباره آن بیندیشید


مارک Arm & Hammer Spinbrush

این مسواک‌ها با باتری کار می‌کنند و سر کوچک و نرمی دارند که به راحتی در دهان کودک جا می‌شود. این مسواک‌ها علاوه بر تمیز کردن دندان‌ها، لثه‌ها را نیز ماساژ می‌دهند و با پلاک‌ها رقابت می‌کنند.

این مسواک‌ها با باتری کار می‌کنند و سر کوچک و نرمی دارند که به راحتی در دهان کودک جا می‌شود. این مسواک‌ها علاوه بر تمیز کردن دندان‌ها، لثه‌ها را نیز ماساژ می‌دهند و با پلاک‌ها رقابت می‌کنند. البته بعضی از والدین، این مسواک‌ها را زیاد قبول ندارند زیرا کودک باید حین مسواک زدن، دائماً دکمه «روشن» را نگه دارد و ممکن است برایش کمی سخت باشد.

مسواک فیری‌ویل مخصوص کودکان

این مسواک‌ها برای تمیز کردن سیم‌ها و براکت‌های ارتودنسی کودکان ۱۰ ساله بسیار مناسب هستند. مسواک‌های فیری‌ول مخصوص کودکان، برس فوق‌العاده نرمی دارند. در نتیجه خرید این مارک، به خصوص به کودکانی که بریس دارند، بسیار توصیه می‌شود. ویژگی جالب مسواک‌های فیری‌ویل این است که به مرور زمان، برس آن‌ها از آبی به سفید تغییر رنگ می‌دهد و این نشان می‌دهد که وقتش رسیده سر مسواک را عوض کنید.

                                    مسواک برقی مارک اورال‌بی


بیشتر بخوانید: مسواک زدن کودکان، نکاتی که باید بدانید


توصیه‌ی نهایی

انواع مسواک برقی ویژگی‌های متنوعی دارند. اما همان‌طور که گفتیم کار اصلی همه مسواک‌ها تمیز کردن دندان است. این درست است که مسواک برقی می‌تواند به جای شما دندان‌هایتان را مسواک بزند. اما به هر حال این شما هستید که باید آن را روشن کنید و روی دندان‌های خود بگیرید. به عبارتی مسواک زدن به طور منظم از نوع مسواکی که انتخاب می‌کنید مهم‌تر است. پس به موقع مسواک بزنید و مراقب سلامت دندان‌های خود باشید.

به کلینیک پورتال یک سر بزنید.

مسواک برقی، جدیدترین انواع برای کودک و بزرگسال

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره مسواک برقی، جدیدترین انواع برای کودک و بزرگسال با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

سلامت
رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب

رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب را ببینید. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که رژیم غذایی افراد می‌تواند بر خطر اختلال خواب موسوم به آپنه انسدادی خواب تأثیر بگذارد. بر …

سلامت
کاشت پای مصنوعی

کاشت پای مصنوعی سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه کاشت پای مصنوعی را ببینید. کاشت پای مصنوعی به معنای جایگزینی پای از دست رفته به کمک یک پروتزپا یا پای مصنوعی است. این روش به بیمارانی که به دلیل عوامل مختلفی مانند تصادفات، سوانح یا بیماری‌ها قطع عضو …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا