غذای کمکی برای نوزادان نارس و کم وزن

مطالب تفریحی

غذای کمکی برای نوزادان نارس و کم وزن

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه غذای کمکی برای نوزادان نارس و کم وزن را ببینید.

وزن تولد ۲۲۰۰ قد ۴۷ و دور سر ۳۴ بودن وزن الان ۵۵۰۰ قدش ۵۵ دورسر ۳۸/۵ در هر روز دفع دفع داره ولی سبزه رنگه و بد بو علت چیست؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: نوزاد پسری دارم که در ۳۴ هفته ۵ روز به دنیا اومد الان ۹۰ روز می کنه و از شیر خشک نان ۱ و گاهی از شیر خودم می کشم بهش می دم. وزن تولد ۲۲۰۰ قد ۴۷ و دور سر ۳۴ بودن وزن الان ۵۵۰۰ قدش ۵۵ دورسر ۳۸/۵ در هر روز دفع دفع داره ولی سبزه رنگه و بد بو علت چیست؟ البته گاهی زرد.

مصرف اسیدفولیک سه ماه قبل از بارداری

پاسخ دکتر مهدی میرطاهری، متخصص نوزادان و کودکان:
باید بدانید معمولا شیرخوارانی که نارس به دنیا می آیند و وزن آنها زیر ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم است، دو سال طول می کشد تا به قد و وزن مناسب برسند. در حال حاضر هم با توجه به وزن بدو تولد، وزن گیری کودکتان مناسب است و جای نگرانی نیست. بهترین راه برای تشخیص کافی بودن شیرمادر، افزایش وزن و قد شیرخوار بر اساس منحنی رشد است که با مراجعه به پزشک کودکان و با بررسی رشد ماهیانه شیرخوار این کار میسر است.

پاسخ دکتر محمود بنی اعمام، متخصص بيماريهاي كودكان و نوزادان:
رنگ سبز در مدفوع نوزاد بدلیل کنده شدن پرزهای دیواره روده ایجاد می شود. شیر یا غذای هضم نشده باعث ایجاد این حال می شود. اگر این وضعیت تکرار می شود، انجام آزمایش مدفوع و کشت ادرار لازم است. درصورتیکه نتایج آزمایشات صحت و سلامت نوزاد را تایید کرد و وزن گیری نوزاد هم روند متناسب را طی می کند، کافیست در تغذیه نوزاد تغییراتی ایجاد کنید تا مشکل برطرف شود.

نی‌نی‌بان جدیدترین و بهترین مطالب خود را در تلگرام و از طریق سه کانال «راهنمای بارداری»، «کودک‌یاری» و «سلامت جنسی» در اختیار شما قرار می‌دهد.

براي عضويت در خبرنامه ني ني بان و اطلاع از بهترين و پربيننده ترين مطالب، کافي است يک بار فرم عضويت ما را از اينجا پر کنيد.

غذای کمکی برای نوزادان نارس و کم وزن

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره غذای کمکی برای نوزادان نارس و کم وزن با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا