عجیب و جالب ترین شغل های دنیا با درآمد بالا + عکس

مطالب جدید

عجیب و جالب ترین شغل های دنیا با درآمد بالا + عکس

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه عجیب و جالب ترین شغل های دنیا با درآمد بالا + عکس را ببینید.

با عجیب ترین مشاغل دنیا با دستمزدهای عالی آشنا شوید.

 

یک شرکت بیمه‌ای در انگلیس، لیستی از مشاغل غیرمعمول در این کشور را منتشر کرده که حقوقشان کم هم نیست. جالب اینکه خیلی از این مشاغل به صلاحیت خاصی هم نیاز ندارند.

 

 
در زیر فهرست این مشاغل و دستمزدشان را می‌خوانید:

 

 
صف ایست حرفه‌ای؛ ۱۲۰۰۰ پوند

صف ایستادن برای خریدن آخرین گجت‌ها، بازی‌های کامپیوتری و بلیط اکران اول فیلمها به پدیده‌ای معمول در بریتانیا بدل شده است. حالا، آژانسهایی شکل گرفته‌اند که افرادی را استخدام می‌کنند تا به جای شما در صف بایستند. حقوق این شغل، ۲۰ پوند در ساعت است.

 

 

عجیب و جالب ترین شغل های دنیا با درآمد بالا + عکس

 

 

تخت گرم‌کن؛ ۱۶۰۰۰

بعضی از هتلها افرادی را استخدام می‌کنند که با پوشیدن لباس خواب بهداشتی مخصوص زیر پتو بروند و نقش کیسۀ آب گرم انسانی را ایفا کنند، تا تخت پیش از رسیدن مهمانها گرم باشد.

 

 
امتحان‌کنندۀ غذای حیوانات خانگی؛ ۲۰۰۰۰ پوند

برندهای لوکس غذای حیوانات خانگی سعی می‌کنند که غذاهایشان حتماً برای استفادۀ انسان نیز مناسب باشد؛ به همین خاطر این شرکتها به فردی برای امتحان کردن غذای حیوانات خانگی نیاز دارند. آنها باید در مورد بوی غذا و تناسب مزه‌ها نظر بدهند.

 

 
امتحان‌کنندۀ سرسره آبی؛ ۲۰۰۰۰ پوند

این شغل به آموزش خاصی نیاز ندارد، اما بدیهی است که باید شنا بلد باشد و آمادگی این موضوع را داشته باشید که سر میل کردن از بعضی از سرسره‌ها خیلی خوش نگذرد. با این وجود، لازم است که سرسره‌ها را برمبنای “ضریب شَپَلق” نمره بدهید و در مورد هیجان سرسره نظر بدهید.

 

 
کلاغبان؛ ۲۱۰۰۰ پوند

برج لندن شش کلاغ دارد. داستان و باوری قدیمی وجود دارد که اگر کلاغها برج را ترک کنند، ساختمان فرو خواهد ریخت و پادشاهی انگلستان هم همینطور. کلاغبان حواسش به پرنده‌ها هست و از آنها مواظبت می‌کند.

 

 

عجیب و جالب ترین شغل های دنیا با درآمد بالا + عکس

 

 

مشاور لرزه؛ ۲۲۰۰۰  پوند

این افراد در کنار مهندسان و معماران کار می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که هنگام پروژه‌های ساختمانی و تولید بیش از حد مجاز صدا و لرزه تولید نمی‌شود.

 

 
بوم‌شناس مارماهی؛ ۲۲۰۰۰ پوند

مارماهی اروپایی در معرض انقراض است و به همین خاطر به تعدادی آدم نیاز است تا در رودخانه‌ها بگردند و این ماهی‌های لیز را تحت نظر بگیرند. این شغل، شغل سختی است، چون که بوم‌شناسان مارماهی مجبورند با موجودی که از دو کیلوگرم عضله تشکیل شده دست و پنجه نرم کنند.

 

 
روانشناس حیوانات خانگی؛ ۲۳۰۰۰ پوند

عنوان این شغل ممکن است خنده‌دار به نظر برسد، اما در واقع نقش این افراد این است تا رفتار حیوانات را تحلیل کنند و به صاحبانشان در فهمیدن علت مشکلات حیوانشان کمک کنند. روانشناسان حیوانات خانگی یا می‌بایست دکترا داشته باشند یا در حال تحصیل در رشتۀ دامپزشکی باشند.

 

 
باحال‌یاب؛ ۲۵۰۰۰ پوند

اساس این شغل یافتن چیزهایی است که مردم فکر می‌کنند باحال است. به نظر برسد مسخره به نظر برسد، اما همین کار به برندهای بزرگ کمک می‌کند تا محصولی را بسازند و بازاریابی کنند که مردم از آن خوششان بیاید و به این ترتیب درآمدهای میلیاردی کسب کنند.

 

 

عجیب و جالب ترین شغل های دنیا با درآمد بالا + عکس

 

 

 
غواص توپ گلف؛ ۲۵۰۰۰ پوند

اگر توپ گلف تصادفاً در برکه‌های کوچک زمین گلف بیافتد چه می‌شود؟ یک نفر به آب می‌پرد و توپ را بیرون می‌آورد تا دوباره استفاده شوند. اتفاقاً حقوق آن یک نفر بد هم نیست.

 

عجیب و جالب ترین شغل های دنیا با درآمد بالا + عکس

 

 
چای تست‌کن حرفه‌ای؛ ۲۵۰۰۰ پوند

این شغل از آنچه که اسمش ممکن است به نظر برسد، لوکستر است. پس از پنج سال آموزش، باید به اقصی نقاط جهان سفر کنید و ۳۰۰ فنجان چای در روز تست کنید.

 

 
بیف‌ایتر؛ ۲۵۰۰۰ پوند

بیف‌ایترها اصولاً نگهبانان برج لندن هستند، اما این‌روزها بیشتر نقش راهنمای تور را ایفا می‌کنند. آنها به خاطر یونیفرمهای قرمز خاصشان معروف هستند. فرد برای رسیدن به این شغل، باید سابقۀ ۲۲ سال خدمت در نیروهای مسلح را داشته باشد.

 

 

عجیب و جالب ترین شغل های دنیا با درآمد بالا + عکس

 

 

 
بازیگر سیاهچال لندن؛ ۳۰۰۰۰ پوند

سیاهچال لندن یکی از جاذبه‌های توریستی اصلی لندن است. بازیگرها لباس جک چاقوکش، سویینی تاد و دیگر جانیان معروف عصر ملکه ویکتوریا را به تن می‌کنند و بازدیدکننده‌ها را می‌ترسانند.

 

 

عجیب و جالب ترین شغل های دنیا با درآمد بالا + عکس

 

 

 
فاضلاب بازکن؛ ۴۵۰۰۰ پوند

این شغل به هیچ وجه شغل خوشایندی نیست. اما به هر حال باید کسی آن را انجام دهد و افرادی که این کار را انجام می‌دهند، حقوق به نسبت خوبی هم بابت آن دریافت می‌کنند.

 

 
نوازندۀ نی‌انبان برای ملکه؛ ۴۸۰۰۰ پوند

برای اینکه دو برابر میانگین دستمزد در بریتانیا حقوق بگیرید، کافی است که هر روز هفته ساعت ۹ صبح پایین پنجرۀ ملکه نی‌انبان بزنید.

 

 

عجیب و جالب ترین شغل های دنیا با درآمد بالا + عکس

 

 

 
شیشه پاک‌کن برج گرکین؛ ۵۰۰۰۰ پوند

ساختمان گرکین یکی از نمادهای لندن است، اما به خاطر داشتن ۷۴۲۹ پنجرۀ شیشه نیاز زیادی به نگهداری و مراقبت دارد. و هر کسی مسئول پاک کردن شیشه‌ها باشد کار سختی در پیش دارد؛ این ساختمان ۱۸۰ متر ارتفاع دارد. ۹ شیشه‌پاک کن باید ۱۰ روز زمان بگذارند تا این کار انجام بشود.

 

 

عجیب و جالب ترین شغل های دنیا با درآمد بالا + عکس

 

 

 
افسر ارشد گوش کردن؛ ۶۱۰۰۰ پوند

فکر می‌کنید استاد شبکه‌های اجتماعی هستید؟ در این صورت می‌توانید با تحت نظر داشتن چیزهایی که مردم در توییتر، فیسبوک و سایر شبکه‌های اجتماعی راجع به برندی که برایش کار می‌کنید می‌گویند، سه برابر میانگین درآمد در بریتانیا، درآمد کسب کنید.

 

 

 

 

 

عجیب و جالب ترین شغل های دنیا با درآمد بالا + عکس

لطفا نظر خود را درباره عجیب و جالب ترین شغل های دنیا با درآمد بالا + عکس با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا