طرز تهیه ماکارونی های رنگین کمانی

مطالب تفریحی

طرز تهیه ماکارونی های رنگین کمانی

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه طرز تهیه ماکارونی های رنگین کمانی را ببینید.

طرز تهیه ماکارونی،ماکارونی های رنگین
 اگر فکر می کنید ماکارونی معمولی، غذای شاخص شماست، صبر کنید تا نحوه درست کردن ماکارونی رنگین کمان را برایتان شرح دهیم. ماکارونی های رنگی در بازار موجود است و می توانید آنها را تهیه کنید.

مواد لازم:

    ۷۰۰ گرم ماکارونی رشته‌ای
    ۱ ق س پیازداغ
    ۲۰۰ گرم گوشت شترمرغ
    ۱ ق س فلفل دلمه‌ای قرمز خرد شده
    ۱ ق س فلفل دلمه‌ای سبز خرد شده
    به میزان لازم رب گوجه‌فرنگی
    به میزان لازم روغن مایع
    ۱ قطره رنگ خوراکی در رنگ‌های آبی و سبز
    به میزان لازم نمک و فلفل

طرز تهیه:

۱٫ در قابلمه‌ای حدود ۳ لیتر آب بریزید و آن را روی حرارت بگذارید تا جوش بیاید، سپس ۲ قاشق سوپخوری روغن مایع و یک قاشق سوپخوری نمک به آن اضافه کنید. ماکارونی‌ها را در آب جوش بریزید و پس از ۱۰ دقیقه آن را آبکش کنید. دقت کنید در این حالت آب روی ماکارونی نریزید. چون لعاب آن از بین رفته و دیگر انسجام نخواهد داشت.

۲٫ حدود ۲۰۰ گرم از ماکارونی‌ها را در دو ظرف جداگانه بریزید و در هر ظرف رنگ‌های موردنظر را با ماکارونی‌ها مخلوط کنید.  قسمت بالای یک بطری آب معدنی را برش داده و آن را جدا کنید. حالا ماکارونی های رنگی را به ترتیب داخل آن بریزید و فشار دهید. مابقی، ماکارونی را هم روی ماکارونی های رنگی بریزید و خوب فشار دهید، سپس بطری را به مدت یک ساعت داخل یخچال بگذارید تا سرد شود.

۳٫ در این میان گوشت شترمرغ را به‌صورت نگینی خرد کرده و آن را همراه کمی روغن تفت دهید. وقتی آب آن کم شد، پیازداغ ، فلفل و رب گوجه‌فرنگی را به آن اضافه کرده تا حدود ۵ دقیقه مواد را با هم تفت دهید. ۳/۱ پیمانه آب هم اضافه کنید. حدود ۳۰ دقیقه صبر کنید تا گوشت بپزد. در انتها فلفل دلمه‌ای‌ها را هم به مواد اضافه کنید.

۴٫ حالا بطری را با یک چاقوی تیز ببرید و ماکارونی را که به شکل قالب درآمده در ظرف موردنظرتان قرار دهید و آن را با مخلوط آماده شده تزیین کنید.

منبع :مجله آشپزی مثبت

طرز تهیه ماکارونی های رنگین کمانی

منبع : ایران نوشته

لطفا نظر خود را درباره طرز تهیه ماکارونی های رنگین کمانی با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا