صرفه جویی ۳ میلیارد تومانی ارشاد در یک نمایشگاه

مطالب جدید

صرفه جویی ۳ میلیارد تومانی ارشاد در یک نمایشگاه

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه صرفه جویی ۳ میلیارد تومانی ارشاد در یک نمایشگاه را ببینید.

صرفه جویی ۳ میلیارد تومانی ارشاد در یک نمایشگاه

 

 

 

با اعلام جدول هزینه‌های بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد (که اگرچه مطابق قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، یک وظیفه قانونی است اما به هر روی اقدامی قابل تقدیر محسوب می‌شود)، حالا می‌توان نگاهی مقایسه‌ای به ارقام و اعداد هزینه شده در این رویداد نسبت به دوره‌های قبل آن، داشت.

بر اساس اعلام معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، مجموع هزینه‌های انجام شده برای برپایی بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، دو میلیارد و ۷۷۰میلیون تومان و درآمد حاصل از اجاره غرفه‌های این نمایشگاه نیز ۶۴٠ میلیون تومان بوده است.

مهران عباسی انارکی قائم مقام نمایشگاه مطبوعات در آخرین روز برگزاری این نمایشگاه در مصلای تهران، به خبرنگار مهر گفته بود: با تخفیف ۴۶۰ میلیونی مدیریت مصلی به اهالی رسانه در نمایشگاه امسال نسبت به دوره قبل (بیستم)، هزینه اجاره این مجموعه برای برگزاری نمایشگاه بیست و یکم مطبوعات ۶۴۰ میلیون تومان محاسبه شد.

به این ترتیب و مطابق آنچه این مقام مسئول در معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد اعلام می‌کند، کل پول اخذ شده از رسانه‌ها بابت اجاره غرفه، عیناً به مدیریت مصلی تقدیم شده است و احتمالاً پیش از شروع نمایشگاه، دو طرف بر سر این مسئله به توافق رسیده بودند چرا که باز هم به گفته انارکی، هیچ سهمی از این مبلغ به پنج تشکل صنفی عرصه مطبوعات (شرکت تعاونی مطبوعات کشور، انجمن صنفی روزنامه‌های غیردولتی، انجمن نشریات کشاورزی، انجمن مدیران مسئول مطبوعات و انجمن صنفی مدیران رسانه‌ای استان تهران) که نمایشگاه با کمک آنها برپا شد، نمی‌رسد و آنها به صورت کاملاً داوطلبانه در اجرای نمایشگاه و در راستای سیاست‌های معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد در واسپاری امور به تشکل‌های صنفی، در برگزاری نمایشگاه مطبوعات سهیم شدند.

شرح هزینه های بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات (اینجا)

به هر روی و با توجه به اینکه، بیستمین نمایشگاه مطبوعات (سال ١٣٩٣)، دو میلیارد و ٣٩۴ میلیون و ۶٠٠ هزار تومان، هزینه دربرداشت و درآمد حاصل از اجاره غرفه‌های نمایشگاه نیز ۵۶۶ میلیون تومان اعلام شد، می‌توان نتیجه گرفت که نمایشگاه امسال حدود ۴۰۰ میلیون تومان بیشتر از دوره قبل برای مسئولان برگزاری نمایشگاه (دقیقاً ۳۷۶ میلیون تومان) آب خورده است.

هر دوی این نمایشگاه‌ها در دوره دولت یازدهم برگزار شده است و مطابق اعلام معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد در همین دولت، هزینه نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات (سال ١٣٩١) پنج میلیارد و ١٠٠ میلیون تومان بوده که ٢٨۵ میلیون نیز به عنوان درآمد اجاره بهای غرفه‌ها ثبت شده است.

همانطور که از این اعداد برمی‌آید، تفاوت‌های فاحشی (حدود ۳ میلیارد تومان) را در هزینه‌های نمایشگاه مطبوعات در دو این دولت شاهد هستیم.

۶۰۶۰

نوشته شده توسط : kotoleha در موضوع : فرهنگ و هنر

با فالو کردن ما در پیچ اینستاگرام و دیگر شبکه های مجازی، از جوایز و قرعه کشی های ما که فقط از طریق شبکه های اجتماعی اعلام میشود مطلع شوید.

http://www.khabaronline.ir/detail/492397

=============================================

مطالب مشابه

صرفه جویی ۳ میلیارد تومانی ارشاد در یک نمایشگاه

لطفا نظر خود را درباره صرفه جویی ۳ میلیارد تومانی ارشاد در یک نمایشگاه با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا