سریال‌های مورد علاقه رهبران سیاسی دنیا

مطالب جدید

سریال‌های مورد علاقه رهبران سیاسی دنیا

obama

معتبرترین مجله حوزه مد GO در جدیدترین شماره اش باراک اوباما را به عنوان مرد سال انتخاب کرده است. این مجله به همین مناسبت مصاحبه بلندبالایی را با رییس جمهور آمریکا ترتیب داده و نسبتا تمام زوایای زندگی او را بررسی کرده است. اوباما در یک یاز جالب ترین قسمت های مصاحبه به بیل سیمونز، خبرنگار سرشناس این مجله می گوید عاشق سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) است اما در به یاد آوردن اسم کاراکترهای آن مشکل دارد: «کاراکتر شاخص من در این سریال … اون کوتوله است… چی بود اسمش؟»

آنهایی که سریال بازی تاج و تخت را دنبال می کنند، به خوبی می دانند که منظور رییس جمهور آمریکا کیست؛ تیریون لنیستر فرزند کوچک تایرین لنیستر، مرد ثروتمند کینگزلند.

اوباما در توضیح فراموشی اش در این باره می گوید: «مشکل اصلی من با بازی تاج و تخت این است که نمی توانم اسم هیچ کدام از کاراکترها را به خاطر بسپارم. من وقتی سریال را تماشا می کنم شخصیت ها را به یاد دارم، خوب می دانم که در قسمت های قبل چه شده اما اگر بعد از سریال نقدی درباره آن بخوانم که در مورد کاراکترهای مختلف بحث کرده، فقط می توانم جان اسنو را به خاطر بیاورم. آن هم به خاطر اینکه می توانم اسم جان اسنو را تلفظ کنم.» بعد هم می پرسد جان اسنو را که نکشتید؛ کشتید؟

علاقه اوباما به سریال های روز آمریکا تنها به بازی تاج و تخت خلاصه نمی شود. بد ندیدیم به همین منظور سیاهه ای از علاقه سیاستمداران آمریکایی به سریال های هالیوودی را تهیه کنیم. ممکن است اینگونه بهتر بتوانیم به شخصیت آنها پی ببریم و اینکه آنها از چه کاراکترهایی الهام می گیرند.

باراک اوباما؛ سیاستمدار عشق سریال

اوباما نگران جان اسنو!

بهتر است گزارش را با خواندن علاقه مندی های مرد شماره یک سیاست دنیا آغاز کنیم. اوباما همانطور که پیش تر گفته شد عشق سریال بازی تاج و تخت است؛ سریالی که مضامین سیاسی و اندرزهای حکومتی زیادی دارد و اصلا بعید نیست که سایر سیاستمداران دنیا هم به تماشای آن بنشینند. اوباما به غیر از این سریال، برکینگ بد، بوردواک امپایر، وایر، داون تاون ابی، هوملند و مد من را هم تماشا کرده یا می کند.

او پیش تر در مصاحبه ای گفته بود سریال قدیمی وایر (The Wire) یکی از بهترین سریال های کل تاریخ است و البته در همان مصاحبه اعلام کرده بود که کاراکتر محبوبش در سریال مد من (Mad Men) پگن اولسن است.

اوباما چند بار درباره علاقه اش به سریال خانه پوشالی و خانواده مدرن هم گفته است اما مطمئنا جالب ترین قسمت صحبت های اوباما درباره عادتش به تماشای سریال ها برمی گردد. او در گفتگویی با شبکه ABC در سال ۲۰۱۳ گفته بود: «شنبه شب ها به میشل می گویم در دفتر می مانم تا کارم را انجام دهم اما راستش تلویزیون را روشن می کنم و قسمت جدید سریال هوملند را تماشا می کنم.»

خانواده کلینتون؛ عشق سریال های سیاسی

اوباما نگران جان اسنو!

نامزد بالقوه انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا اخیرا در مصاحبه ای با مجله People گفته است او و بیل زمان قابل توجهی را برای تماشای سریال ها صرف می کنند. او از سریال هایی مثل خانه پوشالی (House of Cards) و داون تاون ابی اسم کوچک برده است. هیلاری در همین مورد می گوید: «خودم هم باور نمی کنم، ما قرار می گذاریم که یک قست از سریال را ببینیم اما وقتی آن را تماشا می کنیم، دوست داریم قسمت بعدی را هم ببینیم. با خودمان می گوییم اوکی زمان داریم، قرار هم نیست جایی برویم و اینگونه می شود که حتی قسمت سوم را هم پشت سر هم دیدن می کنیم!»

بد نیست بدانید بیل کلینتون هم در مصاحبه ای با نیویورک تایمز گفته بود طرفدار سریال های رسوایی (Scandal) و ۲۴ است. ممکن است برایتان جالب باشد که بدانید مجله تایم چند سال پیش گزارش داده بود که بیل و هیلاری کلینتون، قبل از کمپین ریاست جمهوری سال ۲۰۰۸ هیلاری، زمان خاصی را برای تماشای سریال در برنامه روزانه شان گنجانده بودند. بیل قبلا در این باره گفته بود: «در آن سال ها هر دوی ما عاشق سریال آناتومی گری (Grey’s Anatomy) بودیم. همیشه هم تلاش مان را می کردیم که حتما اپیزود جدید آن را با هم ببینیم؟

میت رامنی؛ عشق سریال های خانوادگی

اوباما نگران جان اسنو!

فرماندار سابق ایالت ماساچوست و کاندیدای بالقوه انتخابات سال ۲۰۱۶ در سال ۲۰۱۱ به شبکه ABC گفته بود: «من همیشه سریال خانواده مدرن (Modern Family) را به همراه همسرم تماشا می کنم.»

آنهایی که این سریال را دیده اند می دانند که خانواده مدرن سریالی آموزنده در حوزه خانوادگی است و ممکن است به همین دلیل است که کاندیدای جمهوریخواهی مثل رامنی که اصولا شعارهای خانواده محور می دهد، تماشای آن را به هر سریال دیگری ترجیح می دهد.

جو بایدن؛ سریال دوست افراطی

اوباما نگران جان اسنو!

معاون اول اوباما سریال هایی مثل خانواده مدرن و Parks and Recreation را تماشا می کند. او البته سریال Parks and Recreation را فقط به عنوان تماشاگر دنبال نمی کند بلکه در یکی از قسمت های آن به عنوان بازیگر میهمان ظاهر شده تا عشقش به این سریال را حسابی فریاد بزند.

تد کروز؛ عشق برنامه های میهمان محور

اوباما نگران جان اسنو!

سناتور جمهوریخواه تگزاسی که امسال هم در بین نامزدهای حزب دست راستی جمهوریخواه برای ریاست کاخ سفید قرار دارد، تماشای برنامه های ریلیتی و میهمان محور را به تماشای سریال ترجیح می دهد.

او که یکی از مهمترین چهره های مخالف بیمه درمانی اوباما موسوم به Obama Care است، برنامه Duck Dynasty را دنبال می کند. تد حتی درباره اشتون کاچر که میهمان این برنامه شده بود هم توییت کرد: «یک سخنرانی به یادماندنی از اشتون کاچر، یک پیغام بزرگ مخصوصا برای جوانان درباره سخت کار کردن و استف۶اده از فرصت ها.»

جورج بوش؛ محافظه کار در اعلام سریال شاخص

اوباما نگران جان اسنو!

بوش کوچک از تماشای برنامه تلویزیونی خاطره خوبی به یاد ندارد. چه اینکه او در سال ۲۰۰۲ در یکی از مشهورترین گاف هایش هنگام تماشای بازی فوتبال آمریکایی از هوش رفت. آن هم به خاطر اینکه هنگام تماشای این رقابت یک تکه بیسکویت در گلویش گیر کرده بود.

ممکن است به همین خاطر باشد که او بعدها هیچ گاه حاضر نشد درباره سریال هایی که می بیند صحبت کند. با این همه جرج بوش یک بار در جریان کمپین انتخاباتی اش در سال ۲۰۰۴ اعلام کرد که برنامه بیوگرافی شبکه A&A را خیلی دوست دارد. از ما نشنیده بگیرید اما احتمالا بوش که سابقه حضور در هیات مدیره یک تیم بیس بال ایالت تگزاس را دارد، مسابقات این رشته را هم از طریق تلویزیون می بیند اما رویش نمی شود دیگر در مورد تماشای مسابقات ورزشی حرف بزند.

ملکه الیزابت؛ عشق سریال های تولید داخل

اوباما نگران جان اسنو!

ممکن است برایتان جالب باشد که بدانید ملکه الیزابت شانس نشستن روی تخت آهنین سریال بازی تاج و تخت را پیدا کرده است. او چند سال پیش سری به استودیوی بلفست زد و در جریان فیلمبرداری این سریال قرار گرفت.

گزارش روزنامه های انگلیسی حاکی از آن است که ملکه خیلی با کاراکترهای این سریال آشنا نبوده و در واقع آن را دنبال نمی کرده است. با این همه ملکه بریتانیا زمان زیادی برای تماشای تلویزیون دارد و بر اساس گزارش تایمز، سریال های Keeping Up Appearances، Comnation، East Enders و دکتر هو را می بیند. گفته می شود ملکه، کریستوفر اگلستون را بهترین بازیگر برای ایفای نقش در سریال دکتر هو می داند.

دیوید کامرون؛ عشق سریال های جنایی

اوباما نگران جان اسنو!

نخست وزیر انگلیس احتمالا تنها سیاستمدار سرشناس دنیاست که بی پرده می گوید از سریال ها الهام می گیرد و بر آن اساس کارهایش را اداره می کند. او سال گذشته جلوی کمیته استراتژی امنیتی ملی انگلستان ایستاد و گفت که سریال تلویزیونی کارآگاهان حقیقی (True Detectives) می تواند توجیه کننده برنامه ای باشد که باعث ایجاد یک پایگاه داده برای تحت نظر گرفتن فعالیت های آنلاین می شود: «من هر چند احتمالا باید کمتر این مسئله را برای مردم عیان کنم اما باید بگویم عاشق تماشای سریال های درام جنایی هستم. هیچ سریال جنایی نیست که پرونده هایش بدون استفاده از داده های به دست آمده از یک دستگاه اطلاعاتی بی سیم حل شوند.»

گفته می شود کامرون علاوه بر این سریال سرشناس، سریال هایی مثل «Injustice»، «Case Histories»، «The Killing» و «Elementary» را هم تماشا می کند.

The post سریال‌های مورد علاقه رهبران سیاسی دنیا appeared first on آلامتو.

سریال‌های مورد علاقه رهبران سیاسی دنیا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا