سحر قریشی باز هم ممنوع التصویر شد

سحر قریشی باز هم ممنوع التصویر شد

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه سحر قریشی باز هم ممنوع التصویر شد را ببینید.

سحر قریشی باز هم ممنوع التصویر شد

عکس سحر قریشی

عکس سحر قریشی

چون سحر قریشی در تلویزیون ممنوع التصویر می باشد. به همین علت ما مجبور شدیم تیزرهای جدیدی را برای پخش در تلویزیون آماده کنیم.»

محمد بانکی که این روزها آخرین ساخته اش «دو دوست» بهروی پرده سینماهاست، درباره معدود تیزرهای تلویزیونی این فیلم که در آن اسم کوچک و تصویری از سحر قریشی نیست، می‌گوید از طرف تلویزیون به او گفته شده که این بازیگر ممنوع‌التصویر می باشد.

بانکی کارگردان فیلم «دو دوست» در این زمینه گفت: «ما به علت برخی از مشکلات تنها می‌توانستیم دو تا سه بار تیزرهای تبلیغاتی فیلم «دو دوست» را در تلویزیون پخش کنیم، چون امروز برای پخش تیزرهای تلویزیونی باید پول نقد به صداو سیما بپردازیم و مثل گذشته نمی توان آن را به طور قسطی و چکی پرداخت کرد.

وقتی تیزرها را به صدا و سیما تحویل دادیم، تنها چند ساعت قبل از پخش آن به ما اعلام کردند اسم کوچک و تصویر سحر قریشی را از تیزرهای این فیلم حذف کنید، چون قریشی در تلویزیون ممنوع التصویر می باشد. به همین علت ما مجبور شدیم تیزرهای جدیدی را برای پخش در تلویزیون آماده کنیم.»

چند ماه پیش شورای نظارت بر صداوسیما مصوبه ای را تصویب کرد که رسانه ملی از همکاری با هنرمندانی که عکس‌های خلاف هنجار از خود در فضای مجازی منتشر کرده‌اند، جلوگیری کند. این مصوبه ابتدا خیلی جدی گرفته نشد، اما با گذشت زمان و انتشار اسامی برخی از هنرمندان مبنی بر ممنوع التصویری آنها در صدا و سیما، قضیه رنگ و بوی جدی تر به خود گرفت.

حالا مشخص نیست روایت کارگردان فیلم «دو دوست» درباره ممنوعیت پخش تصویر سحر قریشی به مصوبه شورای نظارت ربط دارد یا اتفاق دیگری رخ داده می باشد. هرچه باشد، قواعد مشخصی برای محدودیت‌های تلویزیون وجود ندارد و گهگاه اسم کوچک یک بازیگر یا هنرمند اعلام می‌شود که در تلویزیون ممنوع‌التصویر می باشد.

 

همچنین ببینید

سحر قریشی باز هم ممنوع التصویر شد

لطفا نظر خود را درباره سحر قریشی باز هم ممنوع التصویر شد با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا