راه هایی برای داشتن دکوراسیون ساده منزل

راه هایی برای داشتن دکوراسیون ساده منزل

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه راه هایی برای داشتن دکوراسیون ساده منزل را ببینید.

Asemooni.com

طراحی دکوراسیون : بسیاری از افراد تصور می کنند برای داشتن یک خانه شیک و زیبا، نیاز به صرف هزینه های زیاد و استفاده از طراحان برجسته دکوراسیون داخلی دارند. اما امروزه دکوراتورها پیشنهاد می کنند که از ایده های ساده ودم دستی استفاده کنید. چرا که این ایده ها برای هر منزلی قابل اجرا هستند و افراد با بهره گیری از خلاقیت خود می توانند منزل خود را به زیبایی بیارایند.

home-simple-decoration
۱- یکی از دیوارهای اصلی را رنگ متفاوتی بزنید.این کار تفاوت بسیار چشمگیری در مدل اتاق ایجاد می کند وباعث می شود خانه تان بسیار دوست داشتنی شود.

۲- نیازی نیست تمام سطح اتاق را با فرش بپوشانید .بهتر است از یک تکه قالی در وسط اتاق استفاده کنید و مبل ها را دور تا دور اتاق بچینید. برای فضاهای خالی از گلدان یا آباژور استفاده کنید.

۳- از نور تک رنگ استفاده نکنید وسعی کنید همیشه تلفیقی از نورهای سفید و زرد را برای اتاق بکار ببرید. این کار باعث می شود که رنگ اشیاء به خوبی دیده شود و رنگ پوست افراد حاضر در اتاق هم رنگ پریده به نظر نرسد.

۴- امروزه روش های زیادی برای طراحی دیوارها وجود دارد. می توانی د با آموزش پتینه کاری ،خودتان دیوارهای منزلتان را به هر مدلی که دوست دارید طراحی کنید. می توانید تکنیک های مختلف پتینه کاری را فرا بگیرید و طراح منزل خود باشید.

۵- سعی کنید در اتاق نشیمن خود از یک مبل تک نفره که رنگ و مدل متفاوتی با سایر مبلمان منزل دارد استفاده کنید. این کار به جذابیت وزیبایی اتاق نشیمن شما می افزاید.

۶- ممکن است این موضوع در ابتدا عجیب به نظر برسد ولی برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود رنگ هایی را انتخاب کنید که به خودتان هم بیاید. جلوی آینه بایستید وببینید در میان چه رنگ هایی می درخشید وجلوه وجذابیت بیشتری دارید.

۷- اگر می خواهید از وسایل تزینی در اتاق استفاده کنید، آنها را از سر وظیفه نخرید. اشیایی را انتخاب کنید که دوستشان دارید و از تماشا آنها لذت می برید.

۸- هراتاقی به یک رنگ سیاه احتیاج دارد. نه اینکه دیوارها را رنگ کنید یا مبل ها را با روکش سیاه انتخاب کنید، نه. یک جاشمعی کوچک با رنگ سیاه هم کافی است تا رنگ سیاه به مجموعه اضافه شود و جایش خالی نباشد.

۹- می توانید روی یکی از دیوارها از کاغذ دیواری متفاوتی مانند کاغذ دیواری های طراحی دوریکا استفاده کنید . به این ترتیب دیوارها با پوشش کاغذی از هم جدا می شوند ونمای بسیار زیبایی به منزل شما می بخشند.

۱۰- مبلمان را دورتادور تلویزیون به گونه ای بچینید که فاصله ۱ تا ۱٫۵ متری از تلویزیون داشته باشد. این کار علاوه بر زیبایی دکوراسیون داخلی منزل شما موجب می شود که چشم ها هم اذیت نشوند.

 

گرداوری : دکوراسیونی

راه هایی برای داشتن دکوراسیون ساده منزل

لطفا نظر خود را درباره راه هایی برای داشتن دکوراسیون ساده منزل با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا