راهکاری برای داشتن یک بعدازظهر پر انرژی

مطالب جدید



پورتال یک:یک وقفه‌کاری در وسط روز، حتی اگر فقط ۳۰‌دقیقه باشد، برای صرف ناهار ضرورت دارد، زیرا می‌تواند از رخوت و خستگی در ساعات بعدازظهر پیشگیری و به شما کمک کند در تمام طول ساعات بعدازظهر انرژی لازم را داشته باشید.

یکی از راه‌های تغذیه سالم آن است که افراد وعده صبحانه را از دست ندهند. اما به نظر برسد این سؤال برایتان پیش بیاید که آیا وعده ناهار آن هم در شرایطی که افراد در این ساعات معمولاً سرشان شلوغ است، برای سلامتی ضرورت دارد؟

ضرورت وعده ناهار

به گزارش پورتال یک به نقل از CNN، «تامارا دوکر فِرومن»، متخصص تغذیه می‌گوید: «اختصاص دادن زمان به یک ناهار سیرکننده و متعادل می‌تواند به سازمان دهی خوراک روزانه ما کمک کند و باعث شود ما بهتر بتوانیم نشانه‌های واقعی گرسنگی را تشخیص دهیم. بنابراین، می‌توانیم فقط وقتی واقعاً گرسنه هستیم غذا بخوریم و کمتر احتمال دارد که به ریزه‌خواری و هله‌هوله‌خواری روی بیاوریم.»

کنار گذاشتنِ ناهار چیزی بیشتر از عذاب گرسنگی، افت قند خون و تحریک‌پذیری به همراه دارد. این کار باعث می‌شود که شما بیشترین حجم کالری روزانه خودتان را در ساعات عصرگاهی مصرف کنید و به دنبال آن سایز دور شکم‌تان افزایش می یابد و سلامتی‌تان به خطر می‌افتد. صرف ناهارِ دیروقت روی خواب شبانه اثر منفی دارد.

چطور برای ساعت ناهار زمان پیدا کنیم؟

یک ناهار خوب با یک سالاد خوب آغاز می‌شود اما یادتان باشد که نباید ناهار را پشت میز کارتان صرف کنید. زمان گذاشتن برای ناهار به معنای یک ناهار بزرگ و پر از مخلفات نیست. نکته کلیدی آن است که برای صرف ناهار به عنوان یکی از قرار‌های ملاقات برنامه ریزی کنید.

فرصت استراحت ذهن

از زمان ناهار به عنوان فرصتی برای تازه کردنِ ذهن‌تان استفاده کنید.وقتی موقع صرف ناهار چشم‌تان را از روی صفحه‌نمایش برمی‌دارید فرصت پیدا می‌کنید که به بافت و طعم غذای‌تان فکر کنید و از میل کردن هر یک لقمه آن لذت ببرید.

ناهار‌ ساده و خوشمزه

یانگ می‌گوید:« یک راه ساده برای تهیه ناهار ترکیب سبزیجات، پروتئین‌های سالم و کربوهیدرات‌های غنی از فیبر است.نیمی از بشقاب خود را با سبزیجات غیرنشاسته‌ای پر کنید. نیمه دوم را به دو بخش تقسیم کنید نیمی از آن را با پروتئین‌هایی مثل ماهی و مرغ کبابی و بقیه بشقاب را با کربوهیدرات‌هایی مانند انواع لوبیا یا کینوا پر کنید که به آرامی هضم می‌شوند.»

ترجمه از فرادید



لینک منبع

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا