دکتر جراح قلابی بانوان در تلگرام

مطالب تفریحی

دکتر جراح قلابی بانوان در تلگرام

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه دکتر جراح قلابی بانوان در تلگرام را ببینید.

جراح قلابی بانوان در تلگرام ، دکتر جراح قلابی بانوان در تلگرام : فرد سابقه دار ۳۵ ساله ای که با جعل عنوان پزشک جراح در شبکه اجتماعی تلگرام و فضای مجازی، ۱۴۹ زن را در نقاط مختلف کشور فریب داده بود، در شاهرود دستگیر شد.

جراح قلابی بانوان در تلگرام ، دکتر جراح قلابی بانوان در تلگرام : فرد سابقه دار ۳۵ ساله ای که با جعل عنوان پزشک جراح در شبکه اجتماعی تلگرام و فضای مجازی، ۱۴۹ زن را در نقاط مختلف کشور فریب داده بود، در شاهرود دستگیر شد.

دکتر جراح تلگرام

به گزارش ایران نوشته به نقل از قدس انلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی استان سمنان، فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: شکایت خانمی شاهرودی در پلیس فتا مبنی بر اخاذی و کلاهبرداری فردی که در سایت همسریابی با وی آشنا شده بود، سرآغاز شکل گیری این پرونده بود.

 
سرهنگ روح الامین قاسمی با اشاره به اینکه فرد کلاهبردار در سایت همسریابی به وسیله عکسی با روپوش در اتاق عمل، خود را پزشک جراح معرفی کرده بود، تصریح کرد: دوستی مجازی این دو فرد به دیدار حضوری در شاهرود منجر شد.

 
وی گفت: پزشک قلابی با وعده ازدواج و جلب اعتماد شاکی و خانواده اش، تصاویر خصوصی و دو فقره چک سفیدامضا از این خانم شاهرودی گرفته و پس از مدتی، با تهدید به انتشار تصاویر وی، مبالغی اخاذی کرده بود.

 
سرهنگ قاسمی با اشاره به شناسایی محل سکونت این پزشک قلابی واقع در شهریار، افزود: در همین حین، شاکی با مراجعه به پلیس، از حضور مجدد متهم در شاهرود خبر داد.

 
فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه متهم با گرفتن خودروی شاکی در خیابانهای شهرستان درحال تردد بود که با اجرای طرح تعقیب و گریز دستگیر شد، تاکید کرد: متهم دارای مدرک فوق دیپلم است و با جعل عنوان یک پزشک اهل یاسوج و استفاده از مهر و شماره نظام پزشکی وی، خود را پزشک جراح معرفی کرده بود.

 
وی با اشاره به اینکه این فرد تاکنون با ۱۴۹ خانم در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ارتباط گرفته است، افزود: متهم دارای سوابق کیفری در زمینه سرقت، کلاهبرداری و اخاذی است و در تحقیقات تخصصی پلیس، به کلاهبرداری از ۱۰ خانم در نقاط دیگر کشور اعتراف کرده است.

 
سرهنگ قاسمی اعتماد به افراد در دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی را تهدید عنوان و خاطرنشان کرد: شهروندان اطلاعات، تصاویر و مدارک خصوصی خود را به هیچ وجه در فضای مجازی به اشتراک نگذارند.

دکتر جراح قلابی بانوان در تلگرام

منبع : ایران نوشته

لطفا نظر خود را درباره دکتر جراح قلابی بانوان در تلگرام با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا