دستگیری سه هکر حرفه ای در تلگرام / اخاذی ۴ میلیونی +جزئیات

مطالب جدید

دستگیری سه هکر حرفه ای در تلگرام / اخاذی ۴ میلیونی +جزئیات

دستگیری سه هکر حرفه ای در تلگرام / اخاذی ۴ میلیونی
دستگیری سه هکر حرفه ای در تلگرام پس از اخاذی ۴ میلیونی
دستگیری سه هکر حرفه ای در تلگرام پس از اخاذی ۴ میلیونی …
دستگیری سه هکر حرفه ای در تلگرام پس از اخاذی ۴ میلیونی …
سه هکر حرفه تلگرام دستگیر شدند اخاذی ۴ میلیونی

سه هکر حرفه تلگرام دستگیر شدند اخاذی ۴ میلیونی
دستگیری سه هکر حرفه ای در تلگرام / اخاذی ۴ میلیونی +جزئیات

دستگیری سه هکر حرفه ای در تلگرام / اخاذی 4 میلیونی


تلگرام از رسانه های مجازی پر طرفدار  در ایران است . به گزارش پارس ناز  رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان کردستان از دستگیری ۳ هکر حرفه ای تلگرام خبر داد

مرد جوان که با همدستی دو تن از دوستانش با هک حساب کاربری تلگرام و دسترسی به اطلاعات ذخیره شده در گوشی تلفن همراه تعدادی از شهروندان، از آنها اخاذی کرده بودند ، توسط پلیس فتا کردستان دستگیر شدند.

رئیس پلیس فتای کردستان در تشریح جزییات دستگیری متهمان گفت: هفته گذشته یک فقره پرونده با موضوع هک تلگرام و تهدید واخاذی اینترنتی از سوی قاضی ویژه رسیدگی به جرائم سایبری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سنندج به پلیس فتا ارسال شد که رسیدگی به آن به ماموران اداره رقابت با جرایم سایبری محول شد.

سرهنگ فرامرز شاکری افزود: تحقیقات انجام شده از شاکی پرونده که زنی جوان است نشان داد مدتی پیش حساب کاربری تلگرام (شبکه اجتماعی) وی هک شده و هکر به اطلاعات ذخیره شده در گوشی وی اعم از شماره تلفن، فایل و عکس های شخصی و خانوادگی و…) دسترسی پیدا کرده است و اکنون فرد هکر او راتهدید کرده که اگر به خواسته های وی تن نداده و یا مبلغ مشخصی وجه را به حسابش واریز نکند. تصاویر خصوصی اش را در فضای مجازی منتشر خواهد کرد.

سرهنگ شاکری اضافه کرد: تحقیقات تکمیلی از شاکی حکایت از آن داشت که وی از بیم انتشار تصاویر خود، اقوام و دوستانش مبلغ ۴ میلیون تومان را به حساب بانکی هکر واریز کرده است، ضمن اینکه با توجه به دسترسی هکر به تلگرام شاکی، از طریق حساب کاربری وی با اقوام و دوستانش نیز ارتباط برقرار کرده است و با این ترفند که دچار مشکلات مالی و خانوادگی شده از تعدادی از آنها مبالغی دریافت کرده است.

رئیس پلیس فتای کردستان افزود: در این زمینه با اقدامات تخصصی ماموران اداره رقابت با جرایم سایبری متهم شناسایی و در اقدامی ضربتی به همراه ۲ نفر از همدستانش در شهرستان سنندج دستگیر شدند.

وی با اشاره به اعتراف صریح متهمان به کلاهبرداری های دنباله دار در فضای سایبری گفت: با پیگیری های انجام شده توسط ماموران پرونده تاکنون تعداد ۷ نفردیگر از شهروندان که متهمان با این شیوه از آنها اخاذی کرده اند نیز شناسایی شده و با مراجعه به پلیس فتا از متهمان اعلام شکایت کرده اند.

سرهنگ شاکری افزود: متهمان با دستور مقام قضایی به اتهام تهدید و اخاذی، هتک حیثیت و نشر اکاذیب، انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی، جعل عنوان ودسترسی غیرمجاز (هک) روانه زندان شدند.

رئیس پلیس فتای کردستان شهروندان نیز توصیه کرد برای پیشگیری از افتادن در دام هکرها ضمن پرهیز از ذخیره اطلاعات شخصی و مجرمانه بر روی رایانه های متصل به اینترنت، از باز کرن ایمیل ها، تصاویر و فایل هایی که حاوی محتوای مشکوک هستند نیز خودداری کنند.

http://libarshad1388.blogsky.com


[ادامه مطالب را در اینجا بخوانید …]

دستگیری سه هکر حرفه ای در تلگرام / اخاذی ۴ میلیونی +جزئیات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا