دردسر شرکت آمریکایی همنام داعش!

مطالب جدید

دردسر شرکت آمریکایی همنام داعش!

دردسر شرکت آمریکایی همنام داعش

دردسر شرکت آمریکایی همنام داعش

شرکت دارو سازی “ISIS” آمریکا به دلیل بروز مشکل همنامی با گروه تروریستی داعش ، پس از رایزنی های بسیار تصمیم گرفت که اسم کوچک خود را تغییر دهد.

شرکت داروسازی “ایزیس فارماسوتیکال” آمریکا برای جلوگیری از اختلاط میان اسم کوچک این شرکت با گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی عراق و شام که مخفف انگلیسی آن ISIS و در عربی به داعش معروف است، اسم کوچک خود را تغییر داد.

ابوبکر بغدادی، خلیفه خودخوانده داعش، اسم کوچک گروه تروریستی تحت امر خود را به اصطلاح دولت اسلامی عراق و شام گذاشت که ترجمه انگلیسی آن Islamic State of Iraq and Syria با مخفف (ISIS) است.

شرکت آمریکایی اعلام کرد: به نظر برسد از ابتدای ۲۲ دسامبر “ایونیس” اسم کوچک جدید این شرکت داروسازی باشد و نماد آن در بورس نیز از ISIS به Ionis تغییر خواهد کرد.

” لین بارشال” مدیر اجرایی این شرکت داروسازی آمریکایی گفت: تصمیم گرفتیم اسم کوچک شرکت را تغییر دهیم زیرا زمانی که مردم تولیدات شرکت را می بینند یا اسم کوچک آن را می شنوند، می خواهیم به داروهای نجات بخشی فکر کنند که در صدد تولید و توسعه آن هستیم .

“ساره بویس” مدیر بازاریابی شرکت در گفت وگو با خبرگزاری رویترز گفت: بحث و گفت وگو برای تغییر دادن اسم این شرکت بیشتر از یک سال در حال انجام است.

وی افزود: شرکت درصدد است تا مردم با شنیدن نامش به سرعت به نتیجه مطلوب داروها برای بیماران فکر کنند نه اسمی که تاسف بار است.

گفتنی است ارزش سهام این شرکت که مقرش در شهرستان کارلسباد ایالت کالیفرنیای آمریکاست در بورس نیویورک پس از حملات پاریس، در یک روز حدود چهار درصد افت کرد.

واد ووک سخنگوی این شرکت گفت: اسم کوچک این شرکت پس از حملات ماه گذشته پاریس که گروه تروریستی داعش (ISIS) مسئولیت آن را بر عهده گرفت، با مشکل بزرگی مواجه شد.

ایزیس نزدیک به ۲۵ سال پیش تاسیس شد که برگرفته از اسم کوچک الهه مصری قدیم ایزس است که به الهه حمایت و درمان سرشناس بود.

ارزش این شرکت هم اکنون ۷ میلیارد دلار امریکایی است که به تولید داروی کلسترول و داروهای دیگری برای بیماریهای زیادی از جمله سرطان، بیماریهای قلبی و بیماریهای نادر دیگر می پردازد.

The post دردسر شرکت آمریکایی همنام داعش! appeared first on آلامتو.

دردسر شرکت آمریکایی همنام داعش!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا