X

خرید ساعت

خوراکی های کوچک کننده شکم

خوراکی های کوچک کننده شکم

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه خوراکی های کوچک کننده شکم را ببینید.

 4524863

 با استفاده از این موادخوراکی به راحتی می توانید صاحب شکمی صاف شوید و مانع حجیم شدن و بروز اضافه وزن در خود شوید شکم بزرگ چیزی جز بیماری برایتان نخواهد داشت

مواد غذایی را که برای صاف کردن شکم به شما توصیه می‌کنیم، همراه با رژیم‌های غذایی کم کالری مصرف کنید.

مواد غذایی که برای داشتن شکمی صاف توصیه می‌شوند، عموما حاوی چربی‌های مفید (اشباع نشده) هستند. البته اینکه فکر کنیم که فقط با میل کردن یک سری ماده غذایی خاص می‌توانیم شکمی صاف داشته باشیم، بیشتر به رویا شبیه هست؛ اما اسیدهای چرب اشباع نشده، چربی‌های شکمی را – که قطعا سخت تر آب می‌شوند – هدف قرار می‌دهند و به بدن کمک می‌کنند، عوض کند.

مواد غذایی را که برای صاف کردن شکم به شما توصیه می‌کنیم، همراه با رژیم‌های غذایی کم کالری مصرف کنید به مرور زمان خودتان کاهش وزن و سایز را در منطقه شکم تماشا خواهید کرد. اگر شکمی صاف می‌خواهید ما این مواد غذایی را به شما توصیه می‌کنید:

بادام

چربی‌های اشباع نشده و ویتامین Eموجود در بادام دست به دست هم می‌دهند و سطح کلسترول بدن را کم می‌کنند. بادام همچنین منبعی عالی از پروتئین گیاهی و فیبر غذایی هست. دو قاشق سوپ خوری بادام را به کمی ماست کم چرب اضافه کنید. برای شروع روزی خوب، می‌توانید به این ترکیب کمی توت یا کشمش اضافه کنید و صبحانه‌ای انرژی بخش بخورید که در عین حال چربی‌های شکمی را نیز آب می‌کند.

برخی کارشناسان بر این باورند که می‌توان با میل کردن بیست و سه بادام در هر روز، در عین اینکه تغذیه‌ای متعادل داشت، لاغر هم شد. هر صد گرم از این ماده ۶۳۴ کالری دارد.

آووکادو

یکی دیگر از منابع بسیار خوب اسیدهای چرب اشباع نشده آووکادو هست. این میوه بیش از هر میوه دیگری دارای بتا- سیتوسترول ( استرول گیاهی، طبیعی و ضد کلسترول) هست. به منظور بکارگیری آووکادو به عنوان ماده کوچک کننده شکم، نصف یک آوواکادو را با کمی آب لیمو، نمک و فلفل کاملا له و مخلوط کنید و همراه با چیپس – که خودتان در منزل و بدون روغن در فر پخته اید – یا همراه سبزیجات خام مصرف کنید.

انبه

انبه جز میوه‌های هست که در صف مواد غذایی زیبا و لاغر کردن، در جلوی صف حرکت می‌کنند. این میوه از آنجایی که با اسیدی شدن بدن و هضم بد مقابله می‌کند، به شما کمک می‌کند، شکمی صاف داشته باشید. این میوه را به هر میزان که دوست دارید، مصرف کنید. هر صد گرم انبه شصت کالری دارد.

آناناس

هر صد گرم آناناس، ۴/۱ گرم فیبر دارد. این میوه ایده‌آل اشخاصی هست که می‌خواهند لاغر شوند. آناناس حاوی آنزیمی به اسم کوچک بروملین هست که هضم پروتئین را بهبود می‌بخشد. برای بهره بردن از خواص لاغرکننده این میوه آن را خام و تازه میل کنید. هر صد گرم آناناس پنجاه و دو کالری دارد.

سیب

این میوه لاغر کننده برای همگان شناخته شده هست و در تمامی برنامه‌های غذایی متعادل وجود دارد. فیبرهای این میوه حمل مواد غذایی در روده را تسهیل می‌کند. از طرفی میل کردن سیب احساس سیری به ما می‌دهد. هر صد گرم سیب حاوی پنجاه و چهار کالری هست.

پسته

پسته حاوی لوتئین و زآگزانتین هست. این دو کاروتنوئید به بدن کمک می‌کنند از خود در برابر ابتلا به دژنراسیون ماکولا یا تباهی لکه زرد – شایع‌ترین علت کوری در افراد مسن – محافظت کند. به منظور بکارگیری پسته به عنوان ماده کوچک کننده شکم، از آن به مقدار متعادل در تهیه انواع میان وعده‌ها استفاده کنید.

مارچوبه

نودودو درصد مارچوبه از آب تشکیل شده هست. این سبزی در لاغری موثر هست و حمل مواد غذایی در روده‌ها و عملکرد کلیه‌ها را بهبود می‌بخشد. آن را بدون سس مصرف کنید تا نهایت بهره را از آن ببرید. هر صد گرم مارچوبه حاوی بیست و پنج کالری هست.

تخمه آفتابگردان

تخمه آفتابگردان غنی از ویتامین B (عاملی مهم برای مقابله با التهاب) و ویتامین E هست. این دانه‌در کاهش اشتها بسیار موثر هستند. به منظور بکارگیری تخمه آفتابگردان به عنوان ماده کوچک کننده شکم، دو قاشق از آن را همراه با سالادتان میل کنید.

گردو

گردو یک ماده غذایی لاغرکننده نیست؛ اما مصرف متعادل آن توصیه می‌شود. چرا که اشتها را تا حدی کاهش می‌دهد و هضم را بهبود می‌بخشد. همانند فرآورده‌های دریایی و دانه‌های کتان، گردو حاوی مقدار قابل توجهی اسیدهای چرب امگا ۳ هست که در حفظ سلامت قلب و مغز نقشی اساسی ایفا می‌کنند. هر صد گرم گردو ۵۲۵ کالری دارد. به منظور بکارگیری گردو به عنوان ماده کوچک کننده شکم، دو قاشق سوپخوری گردو ریز خرد شده را به سالاد مورد علاقه‌تان بیافزایید.

اگر طعم گردو را دوست دارید، میان وعده‌ای ساده و سریع را به شما پیشنهاد می‌دهیم: صدوده گرم آناناس کنسروی را با همین میزان پنیر سفید ترکیب و دو قاشق سوپ خوری مغز گردو به آن اضافه کنید. این میان وعده فقط ۳۲۵ کالری دارد.

خوراکی های کوچک کننده شکم

منبع : پورتال دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره خوراکی های کوچک کننده شکم با ما در میان بگذارید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *