جوانسازی پوست با مزونیدلینگ، جدیدترین روش‌هایی که پیش رو دارید

سلامت

جوانسازی پوست با مزونیدلینگ، جدیدترین روش‌هایی که پیش رو دارید

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه جوانسازی پوست با مزونیدلینگ، جدیدترین روش‌هایی که پیش رو دارید را ببینید.

جوانسازی پوست با مزونیدلینگ

درمان‌های جوانسازی پوست با مزونیدلینگ در کانون توجه قرار گرفته‌اند زیرا مشتریان به دنبال نتایج سریع و بدون وقفه هستند. در این مقاله نکات مهمی را برایتان بیان می‌کنیم که لازم است درباره تصمیم‌گیری در مورد روش درمانی به آنها فکر کنید.

جوانسازی پوست با مزونیدلینگ
مزونیدلینگ یا مزوتراپی، روشی است که در آن از تزریق ویتامین‌ها، آنزیم‌ها، هورمون‌ها و عصاره‌های گیاهی برای جوانسازی، سفت کردن پوست و از بین بردن چربی‌های اضافی استفاده می‌شود.
این تکنیک در سال ۱۹۵۲ میلادی توسعه یافت و در اصل برای تسکین درد استفاده شد. مزونیدلینگ در سال‌های گذشته، در ایالات متحده و سایر نقاط جهان محبوبیت یافته است.

موارد استفاده جوانسازی پوست با مزونیدلینگ
امروزه، مزوتراپی در موارد زیر استفاده می‌شود:

  • برای از بین بردن چربی در مناطقی مانند شکم، ران، باسن، پاها، بازوها و صورت
  • کاهش سلولیت
  • محو کردن چین و چروک
  • سفت کردن پوست
  • روشن کردن رنگ پوست
  • در این روش از سوزن‌های بسیار ظریف برای تزریق مزودرم به پوست استفاده می‌شود. مزوتراپی گردش خون ضعیف را بهبود می‌بخشد و التهاب را اصلاح می‌کند.
  • فرمول استانداردی برای مواد تزریق شده در مزوتراپی وجود ندارد. 

قیمت جوانسازی پوست با مزونیدلینگ چقدر است؟
هزینه مزوتراپی به نوع درمانی که انجام می‌دهید و تعداد جلسات مورد نیاز شما بستگی دارد. به این نکته دقت کنید که از آنجا که مزوتراپی یک جراحی زیبایی است و از نظر پزشکی ضروری محسوب نمی‌شود، شرکت‌های بیمه هزینه‌ای بابت انجام آن پرداخت نمی‌کنند.

مزونیدلینگ
چگونه آماده می‌شوید؟
پیش از موعد با دکتر خود ملاقات کنید تا بفهمید چه کارهایی باید انجام دهید. ممکن است مجبور باشید از مصرف آسپرین (بوفرین) و سایر داروهای ضد التهاب غیراستروئیدی (NSAID) به مدت یک هفته قبل از عمل خودداری کنید. این داروهای تسکین‌دهنده درد می‌توانند خطر خونریزی و کبودی طی مزوتراپی را افزایش دهند.

در جوانسازی پوست با مزونیدلینگ چه اتفاقی می‌افتد؟
در طول هر جلسه، ممکن است داروی بی‌حسی به پوست شما زده شود، یا اینکه نیازی به انجام این کار نباشد. تزریق از طریق یک سوزن کوتاه مخصوص انجام می‌شود.
تزریق را می‌توان در عمق‌های مختلف بین یک تا چهار میلی‌متر انجام داد که به شرایطی که تحت درمان قرار دارید، بستگی دارد.
پزشک ممکن است سوزن را به صورت زاویه‌دار درون پوست شما قرار دهد.
برای داشتن نتیجه دلخواه، احتمالا به چندین جلسه مزوتراپی نیاز خواهید داشت. مثلا باید انتظار داشته باشید که بین ۳ تا ۱۵ بار به پزشک مراجعه کنید.
در ابتدا، هر ۷ تا ۱۰ روز تزریق می‌کنید. اگر پوست شما شروع به بهبود کند، درمان‌ها به دو هفته یک بار یا یک بار در ماه کاهش می‌یابد.

جوانسازی پوست
تفاوت مزوتراپی با لیپوساکشن چیست؟
مزوتراپی برای از بین بردن چربی ناخواسته، یک روش غیرجراحی محسوب می‌شود.
در لیپوساکشن، جراح چربی‌های مناطقی مانند معده، ران و کمر را به طور دائمی از بین می‌برد. جراحان زیبایی این روش را با قرار دادن یک لوله پلاستیکی نازک از طریق برش‌های کوچک در پوست شما و سپس مکش چربی با استفاده از خلاء انجام می‌دهند. برای لیپوساکشن باید بیهوش شوید.
اگر چه لیپوساکشن در از بین بردن دائمی چربی موثر است، اما بهبودی آن ممکن است تا شش هفته طول بکشد. لیپوساکشن گران‌‌تر است.
مزوتراپی به اندازه لیپوساکشن، تهاجمی نیست و در آن هیچ برشی صورت نمی‌گیرد. ممکن است به ۱۰ جلسه یا بیشتر نیاز داشته باشید تا به نتیجه دلخواه‌تان برسید.
لیپولیز تزریقی، یکی دیگر از درمان‌های غیرتهاجمی است که به مزوتراپی شباهت دارد. اصطلاحات «مزوتراپی» و «لیپولیز تزریقی» اغلب به طور مترادف استفاده می‌شوند، هر چند که کمی متفاوت هستند.
در طی تزریق لیپولیز، پزشک فسفاتیدیل کولین و دی‌اکسی کولات را به لایه چربی زیر پوست تزریق می‌کند تا چربی تجزیه شود.

مزونیدلینگ صورت چیست
عوارض جانبی و خطرات جوانسازی پوست با مزونیدلینگ چیست؟
افرادی که مزوتراپی می‌کنند، می‌گویند اگر یک پزشک ماهر آن را انجام دهد، خطرات کم‌تر است.
عوارض جانبی گزارش‌شده، عبارتند از:

در جوانسازی پوست با مزونیدلینگ، بهبودی چگونه است؟

از آنجا که مزوتراپی غیرتهاجمی است، معمولا زمان استراحت ندارد. بسیاری از افراد می‌توانند بلافاصله به فعالیت‌های عادی خود برگردند. ممکن است برخی از افراد به دلیل تورم و درد در محل‌های تزریق، به یک روز مرخصی نیاز داشته باشند.

مزونیدلینگ چیست

جوانسازی پوست با مزونیدلینگ یا میکرونیدلینگ

مزوتراپی، معمولا بسیار راحت‌تر از میکرونیدلینگ است. این روش برای مشتری بسیار قابل تحمل است زیرا همه چیز سریع‌تر انجام می شود. در این روش، یک سوزن که به داخل پوست می‌رود، در حالی که در میکرونیدلینگ همزمان چندین سوزن به پوست وارد می‌شود.

در میکرونیدلینگ، از بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود، اما برای مزوتراپی نیازی به آن نیست و ممکن است مشتری تا ۴۸ ساعت احساس سوزن‌سوزن شدن روی پوست خود را داشته باشد.

آیا می‌توان از مزوتراپی برای ریزش مو استفاده کرد؟

علاوه بر درمان چین و چروک و از بین بردن چربی ناخواسته، از مزوتراپی برای درمان ریزش مو ناشی از آلوپسی نیز استفاده می‌شود. در این درمان، عصاره‌های گیاهی طبیعی، ویتامین‌ها یا داروهایی مانند فیناستراید و ماینوکسیدیل را به داخل پوست سر تزریق می‌کنند. افرادی که برای ریزش مو مزوتراپی انجام می‌دهند، این موارد را بیان می‌کنند:

  • عدم تعادل هورمون‌ها را در فولیکول مو و اطراف آن اصلاح می‌کند.
  • مواد مغذی را به مو می‌رساند.
  • گردش خون را بهبود می‌بخشد.

مزونیدلینگ مو
جوانسازی پوست با مزونیدلینگ، نکته آخر
جوانسازی پوست با مزونیدلینگ یا مزوتراپی، درمانی امیدوارکننده برای از بین بردن چربی‌های ناخواسته بدن است. با این حال، ایمنی و کارآیی آن هنوز اثبات نشده است.
پزشکان از هیچ فرمول استانداردی برای مزوتراپی استفاده نمی‌کنند. این بدان معناست که شما ممکن است با یک پزشک، یک درمان کاملا متفاوت از درمان با یک پزشک دیگر داشته باشید.
اگر می‌خواهید مزوتراپی را امتحان کنید، به یک پزشک کاملا متبحر و متخصص مراجعه کنید که تجربه زیادی در این روش دارد تا عوارض جانبی به حداقل ممکن برسد. 

متخصصان کلینیک پورتال یک هم گزینه‌های خوبی هستند.

جوانسازی پوست با مزونیدلینگ، جدیدترین روش‌هایی که پیش رو دارید

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره جوانسازی پوست با مزونیدلینگ، جدیدترین روش‌هایی که پیش رو دارید با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

سلامت
رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب

رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب را ببینید. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که رژیم غذایی افراد می‌تواند بر خطر اختلال خواب موسوم به آپنه انسدادی خواب تأثیر بگذارد. بر …

سلامت
کاشت پای مصنوعی

کاشت پای مصنوعی سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه کاشت پای مصنوعی را ببینید. کاشت پای مصنوعی به معنای جایگزینی پای از دست رفته به کمک یک پروتزپا یا پای مصنوعی است. این روش به بیمارانی که به دلیل عوامل مختلفی مانند تصادفات، سوانح یا بیماری‌ها قطع عضو …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا