ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال ۲۰۱۵

مطالب جدید

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال ۲۰۱۵

امروزه بازیگران هیچ شباهتی به بازیگرجماعت ندارند. بازیگران هالیوود و حتی بعضی از بازیگران بالیوود- چه به عنوان آدم‌های خوش هیکل که همیشه بخشی از بازی آنها است، چه به عنوان برندگان اسکار، و چه به عنوان سلاطین کمدی- به اسم هایی آشنا تبدیل شده‌اند. این دو صنعت فیلم‌سازی پیشتاز، کلی بازیگر میلیاردر دارند. در کمال تعجب، در فهرست ۱۰ ثروتمندترین بازیگر دنیا در ۲۰۱۵ که انتظار می‌رود کماکان به روند کسب درآمدهای آنچنانی خود ادامه دهند، اسم هیچ بازیگر زنی نیست.

۱۰. اَدِم سَندلِر(ثروت خالص: ۳۰۰ میلیون دلار)

Adam-Sandler

از ۱۹۹۸، که واتر بوی(پسر آب) و وِدینگ سینگر(خواننده ی عروسی)، تولید شرکت خودِ ادم –هپی مدیسون-، فیلم هایی میلیاردی از آب در آمدند، پول پارو کردنِ ادم متوقف نشده است. اخیرا، هپی مدیسون پروداکشن ۸۰ میلیون دلار برای تولید گرون آپس ۲ (آدم بزرگ‌های ۲) هزینه کرد که ۲۵۰ میلیون دلار درآمد داشت. طبیعتا، منتقدان خیلی سربه سر ادم سندلر نمی‌گذارند و این فقط به خاطر شوخ طبعی او نیست. ثروت خالص ادم سندلر حدود ۳۰۰ میلیون دلار است.

۹. بیل کاسبی(ثروت خالص: ۳۵۰ میلیون دلار)

Bill-Cosby

به تاریخ کمدی که می‌رسیم، بیل کاسبی یکی از باسابقه ترین‌ها است، و امروزه یکی از پیش کسوتانِ پرافتخار است. درست به مدت ۵ سال، نمایش بیل کاسبی، نمایش شماره ی یکِ امریکا بود. کاسبی همچنین به خاطر آلبوم‌های کمدی‌اش ۷ جایزه ی گِرَمی برده است، به همین خاطر لیاقت ثروتی را که به هم زده است دارد. ثروت خالص بیل کاسبی حدود ۳۵۰ میلیون دلار است)

۸. تام هنکس(ثروت خالص: ۳۵۰ میلیون دلار)

Tom-Hanks

تام هنکس به خاطر کانون توجهات بودن معروف است. او در فیلم‌های آپولو۱۳، دور افتاده، اگر می‌توانی مرا بگیر، اردوگاه جنگلی، نجات سرباز رایان، و فیلم‌های انیمیشن داستان عروسک‌ها به این روند ادامه داده است. هیچ تعجبی ندارد فیلم هایی که او بازی کرده است بیش از ۴.۲ میلیارد دلار فقط در امریکا فروش داشته است، و او حتی دو بار برنده ی اسکار شده است. ثروت خالص تام هنکس حدود ۳۵۰ میلیون دلار است.

۷. جانی دِپ(ثروت خالص: ۳۵۰ میلیون دلار)

Johnny-Depp

وقتی صحبت از بازیگرانی می‌شود که نه تنها ماهرانه شخصیتی جدید را به تصویر می‌کشند، بلکه از لحاظ جسمی و ظاهری هم شبیه آن شخصیت می‌شوند، قطعا جانی دپ در صدر فهرست قرار می‌گیرد. وقتی مشاهده می‌کنیم که او چگونه به شکلی باورپذیر نقش یک دزد دریایی دائم الخمر، نقش مد هتر، یک آرایشگر قاتل و ویلی هونکا را بازی کرده است، به خوبی دلیل کسب درآمدِ ۷.۶ میلیارد دلاریفیلم‌های او را در سینماهای سرتاسر دنیا در می‌یابیم. ثروت خالص جانی دپ حدود ۳۵۰ میلیون دلار است.

۶. کلینت ایستوود(ثروت خالص: ۳۷۵ میلیون دلار)

Clint-Eastwood

کلینت ایستوود از دهه ی ۱۹۵۰ بر ژانر فیلم‌های وسترنِ اسپاگتی (فیلم‌های وسترن ساخته شده در مورد قاره ی امریکا در اروپا و به خصوص توسط کارگردانان ایتالیایی. م.) حکمرانی کرده است. با آن صدای دورگه، چند تا از همه گیرترین تکه کلام‌های هالیوود را به اسم خودش ثبت کرده است. امروزه او یکی از اسطوره‌های زنده ی هالیوود به حساب می‌آید، و به رغم سن و سال اش، همین چند زمان پیش در “گران تورینو” حسابی خوش درخشید. به علاوه، حسابی هم پول دار است. ثروت خالص کلینت ایستوود حدود ۳۷۵ میلیون دلار است.

۵. جک نیکلسون(ثروت خالص: ۴۰۰ میلیون دلار)

Jack-Nicholson

“اسم من جانیه! ” سخت می‌شود جک نیکلسون را نشناخت، کسی که در حرفه ی خود هر دو نقش آدم‌های روانی و کمدی را به خوبی به تصویر کشیده است، از جک تورانس گرفته تا دکتر بادی. وقتی پای نشان دادن بی‌احساسی و شوخ طبعی به نحوی کاملا خطرناک به میان می‌ آید، جک واقعا یک استاد است. او ۱۲ بار نامزد دریافت جایزه ی آکادمی شده است، و جوایز بسیار زیاد دیگری را از آنِ خود کرده است. ثروت خالص جک نیکلسون حدود ۴۰۰ میلیون دلار است.

۴. تایلر پِری(ثروت خالص: ۴۰۰ میلیون دلار)

Tyler-Perry

تایلر پری فقط یک بازیگر نیست، بلکه از ۱۹۹۲، اسم خود را به عنوان مولف، کارگردان، تهیه کننده، فیلم نامه نویس و ترانه سرا هم مطرح کرده است. هیچ جای تعجب ندارد که او زمانی در صنعت سرگرمی دنیا بیش‌ترین درآمد را داشته است. اکنون که یکی از شرکای مغرور اُپرا وینفری است، طبعا حرفه‌اش سیری صعودی در پیش گرفته است. باورنکردنی است که تایلر از دبیرستان ترک تحصیل کرده است. ثروت خالص تایلر پری حدود ۴۰۰ میلیون دلار است.

۳. تام کروز(ثروت خالص: ۴۸۰ میلیون دلار)

Tom-Cruise

حرف از فیلم‌های اکشن هالیوود که می‌شود، اسم نخستین بازیگری که به ذهن می‌آید تام کروز است. بیش از ۲۰ فیلمی که تام کروز در آنها ایفای نقش کرده است و صحنه‌های اکشن خلق کرده است بیش از ۲۰۰ میلیون دلار درآمدزایی داشته است. ولی، این همه ی ماجرا نیست” او حتی در درام‌های کم تر سنتی و کمدی‌های عاشقانه ی فراموش نشدنی هم بازی کرده است. او واقعا یک بازیگر چند استعدادی است. ثروت خالص تام کروز حدود ۴۸۰ میلیون دلار است.

۲. شاهرخ خان(ثروت خالص: ۶۰۰ میلیون دلار)

Shahrukh-Khan

ممکن است هالیوودی نباشد، ولی سلطان هالیوود است، و حتی از تام کروز ثروتمندتر است. در واقع، او نمونه ی هندی تام کروز است. او در بیش از ۵۰ فیلم تاپِ بالیوود، از اکشن و کمدی گرفته تا عاشقانه، نقش‌آفرینی کرده است، پس یقینا شایسته ی این لقب و همچنین تمام شهرت و ثروت همراهِ آن را دارد. ثروت خالص شاهرخ خان حدود ۶۰۰ میلیون دلار است.

۱. جری سِینفِلد(ثروت خالص: ۸۲۰ میلیون دلار)

Jerry-Seinfeld

جری سینفیلد نامی است که همه آن را شنیده اند، حتی کسانی که هیچ زمان سینفلد را تماشا نکرده‌اند. در تاریخ نمایش‌های تلویزیونی، سینفلد یکی از موفق ترین‌ها است، و شایان دریافت دیپلم افتخار است. البته، جری سینفلد با توجه به نقش و شخصیت‌اش هزینه ی گزافی روی دست سریال‌های تلویزیونی گذاشته است. در واقع، جری حتی بازگشت به فصل دهم نمایش سینفلد را رد کرد تا برای هر صحنه بیش از ۵ دلار به او پول بدهند. ثروت خالص جری سینفلد حدود ۸۲۰ میلیون دلار است.

۱۰ ثروتمندترین بازیگر دنیا در ۲۰۱۵ که در بالا اشاره شد کسانی هستند که اکثرمان با آنها آشنا هستیم، چون اسم شان را برای همیشه در هالیوود حک کرده‌اند.

The post ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال ۲۰۱۵ appeared first on آلامتو.

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال ۲۰۱۵

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا