تماشا امنیت حیات وحش، جاذبه ای نو برای گردشگران چهارمحال و بختیاری

تماشا امنیت حیات وحش، جاذبه ای نو برای گردشگران چهارمحال و بختیاری

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: تماشا امنیت حیات وحش، جاذبه ای نو برای گردشگران چهارمحال و بختیاری استان‌ها > چهارمحال و بختیاری – مدبر کل حفاطت محیط زیست استان چهارمحال وبختیاری گفت :با افزایش اقدامات حفاظتی در چهارمحال و بختیاری و ایجاد امنیت برای حیات وحش، هم اکنون گردشگران می توانند به راحتی و از نزدیک حیات وحش را تماشا کنند.

شهرام احمدی درگفتگو با خبرگزاری خبرانلاین  افزود : این استان برنامه ای جهت افزایش ضریب حفاظتی در مناطق تحت مدیریت خود قرارداده بود و در سایه ی تلاش و کوشش شبانه روزی در بخش های مختلف، هم اکنون به راحتی می توان ثمره ی این تلاشها را از نزدیک تماشا کرد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، با اشاره به تعامل بسیار موثری که در بخش های آموزشی و حفاظتی برقرار شده هست اظهار داشت؛ با آموزش و تنویر افکار عمومی، خصوصا دربین جوامع محلی، استفاده از ظرفیت های مختلف سازمان های مردم نهاد و تشدید اقدامات تامینی و حفاظتی به این مهم دست یافته ایم. شهرام احمدی تشدید اقدامات امنیتی و حفاظتی را در گرو تعامل و همدلی بخش های اجرایی این اداره کل با دستگاه قضایی، دستگاه های همکار، نیروهای انتظامی و دوستداران محیط زیست عنوان نمود و تصریح کرد؛ هم اکنون گردشگران استان به راحتی می توانند حیات وحش را از نزدیک و در کمال آرامش تماشا نمایند.
احمدی اذعان داشت: حمایت های مردمی ظرفیت بسیار مهمی هست که تا کنون کمابیش مغفول مانده هست.
وی با تقدیر از حمایت های مردم، خصوصا مردم محلی حاشیه ژارک ملی و منطقه حفاظت شده تنگ صیاد گفت: همکاری دوستداران محیط زیست در این منطقه با احساس مسئولیتی که دارند، حفاظت محیط زیست را در خصوص برخورد با متخلفان شکار و صید غیرمجاز، اطفای حریق، آموزش و تنویر افکار عمومی و برپایی و شرکت در برنامه های مختلف زیست محیطی همراهی می کنند.
احمدی افزود: پیوستن چهارمحال و بختیاری به استانهای دارای ذخیره گاه زیست کره، نمونه ای از شناسایی پتانسیل ها و بهبود وضعیت محیط زیست در این استان به شمار می رود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان که به طور مستمر دربین مردم محلی و گردشگران حضور می یابد؛ استقبال و شعف مردم را در برخورد با حیات وحش مغتنم دانست و آن را به نوعی قدردانی از زحمات محیط بانان و پرسنل اجرایی مطرح نمود.    

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری –

پنجشنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ – ۱۴:۳۹:۰۲

تماشا امنیت حیات وحش، جاذبه ای نو برای گردشگران چهارمحال و بختیاری

تهیه و گردآوری : پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا