تغذیه مناسب مادر و کودک، ضامن آینده‌ای سالم

سلامت

تغذیه مناسب مادر و کودک، ضامن آینده‌ای سالم

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه تغذیه مناسب مادر و کودک، ضامن آینده‌ای سالم را ببینید.

تغذیه مناسب مادر و کودک، ضامن آینده‌ای سالم

تغذیه نوزادان و کودکان به جهت سلامتی در کشورهای پیشرفته از اهمیت بالایی برخودار است؛ زیرا آنها بر این عقیده هستند که آینده درخشان یک جامعه در گرو سلامتی افراد جامعه است و این امر باید از دوران نوزادی و کودکی شکل گیرد.

ایران هم به عنوان یکی از کشورهای درحال توسعه به این باور رسیده است و صنایع غذایی این کشور همواره در حال به روزرسانی محصولات خود بر اساس نیازهای جامعه درجهت حفظ سلامتی مردم است. یکی از موضوعاتی که به صورت گسترده در دستور کار صنایع غذایی کشور قرار گرفته است. تهیه غذاهای تکمیلی برای نوزادانی است که شش ماه خود را پشت سر گذاشته‌اند و دیگر شیر مادر به تنهایی جوابگوی تمام نیازهای بدن آنها نیست.

 

شیر کودکان ماجان تضمین کننده فرایند صحیح رشد
شیر غنی شده ماجان، محصول شرکت سولیکو کاله یکی از این محصولات است که به کودکان کمک می‌کند که بعد از یک سالگی بتوانند مواد مورد نیاز بدن خود را از آن تامین کنند.

یکی از دغدغه‌های بزرگ مادران پیدا کردن شیری است که با مذاق کودک خود همخوانی داشته باشد. شیر فرادما ماجان، با توجه به این که با انواع ویتامین ها و املاح مورد نیاز بدن کودک، غنی شده، به راحتی می‌تواند نیاز کودکان را برطرف کرده و با توجه به ماندگاری بالایی که دارد درهر لحظه و هر مکانی مورد استفاده قرار گیرد.

نکته جالب توجه  این است که با توجه به ویژگی های شیر ماجان، کودکان حتی در سنین بالاتر هم می توانند از آن استفاده کنند.

 

نوزاد با غذای کمکی ماجان، جان می‌گیرد
ماجان، غذای تکمیلی و بدون هرگونه مواد افزودنی است که به محض باز شدن و بدون نیاز به اضافه کردن هیچ ماده‌ای، قابل مصرف است و این مساله باعث می‌شود تا مادران با خیالی آسوده غذای کمکی کودکان خود را تامین کنند. این محصول با توجه به ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری، نیاز بدن آنها را تامین می‌کند.

 

ماجان یاری‌رسان مادران
در انتها مجددا بر این مساله تاکید می‌شود که نوع تغذیه مادران در دوران بارداری و شیردهی و همچنین تغذیه نوزاد از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار است و این مساله نیاز به شناخت کامل محصولات مغذی و سالم را اجتناب ناپذیر می سازد.

نباید فراموش کرد که آینده یک جامعه سالم و پویا به سلامتی مادران و نوزادان گره خورده است و باید به آن اهمیت داد. این همان رهیافت اصولی است که شرکت سولیکو کاله آن را در برنامه خود قرار داده و سعی می کند با استفاده از فناوری‌های روز دنیا به آن جامه عمل بپوشاند.

تغذیه مناسب مادر و کودک، ضامن آینده‌ای سالم

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره تغذیه مناسب مادر و کودک، ضامن آینده‌ای سالم با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

سلامت
رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب

رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب را ببینید. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که رژیم غذایی افراد می‌تواند بر خطر اختلال خواب موسوم به آپنه انسدادی خواب تأثیر بگذارد. بر …

سلامت
کاشت پای مصنوعی

کاشت پای مصنوعی سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه کاشت پای مصنوعی را ببینید. کاشت پای مصنوعی به معنای جایگزینی پای از دست رفته به کمک یک پروتزپا یا پای مصنوعی است. این روش به بیمارانی که به دلیل عوامل مختلفی مانند تصادفات، سوانح یا بیماری‌ها قطع عضو …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا