تصاویر جدید از زن ابوبکر البغدادی سرکرده داعش + عکس

مطالب تفریحی

تصاویر جدید از زن ابوبکر البغدادی سرکرده داعش + عکس

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه تصاویر جدید از زن ابوبکر البغدادی سرکرده داعش + عکس را ببینید.

همسر ابوبکر البغدادی ، تصاویر جدید از زن ابوبکر البغدادی سرکرده داعش : «سجی الدليمی» در خانواده‌ای با اندیشه‌های افراطی و پدری بعثی بزرگ شده است. وی فرزند «حمید الدلیمی»

همسر ابوبکر البغدادی ، تصاویر جدید از زن ابوبکر البغدادی سرکرده داعش : «سجی الدليمی» در خانواده‌ای با اندیشه‌های افراطی و پدری بعثی بزرگ شده است. وی فرزند «حمید الدلیمی» یکی از فرماندهان ارشد حزب بعث صدام است که پس از حمله آمریکا به عراق، از چنگ کمیته‌های مجازات مردم عراق نجات داده و در الانبار مستقر شد. حمید الدلیمی، مشاور نظامی ابوبکر بغدادی و یکی از پدیدآورندگان ساختار نظامی داعش بود که سال گذشته در سوریه به هلاکت رسید.

ابوبکر البغدادی عکس داعش عکس زن زن داعش

«عمر الدلیمی» برادر دیگر سجی، ریاست یکی از یگان‌های داعش در “القلمون” را برعهده دارد. برادر کوچکتر او «خالد» که تنها ۱۵ سال سن داشت، دو سال قبل در صفوف “کتیبة الخضراء” در جبهه قاره که اکنون به دست ارتش سوریه است فعالیت داشت. خواهر سجی به اسم کوچک «دعاء» در انتقام خون همسرش «حارث امیر» یکی از سرکرده‌های داعش در منطقه “العامریة” بغداد سعی داشت خود را در یک تجمع کُردی در اربیل منفجر کند.

ابوبکر البغدادی عکس داعش عکس زن زن داعش

سجی الدليمی دارای چهار فرزند که دو فرزند اولش با اسم کوچک‌های «اسامه» و «عمر» از «فلاح اسماعیل الجاسم» فرمانده سابق “جیش الراشدین” در الانبار است که فلاح اسماعیل در سال ۲۰۱۰ در درگیری‌های این استان کشته شد. وی پس از کشته شدن همسر اولش با «ابوبکر البغدادی» ازواج کرد که حاصل ازدواج آنان تنها یک دختر به اسم کوچک «هاجر» بود. سجی به مدت ۹ سال با سرکرده داعش در منطقه “حی السیده زینب(س)” منظقه دمشق زندگی کرد و پس از جدایی از ابوبکر البغدادی به عراق بازگشت.

ابوبکر البغدادی عکس داعش عکس زن زن داعش

وی برای سومین بار ازدواج کرد و اینبار با یک مرد فلسطینی به اسم کوچک «کمال محمد خلف». حاصل این پیوند نوزادی است که هم اکنون تصویری آن فیلم زیر تماشا‌ می‌شود. اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد که سجی تا ماه اکتبر گذشته در اردوگاه “نهر البارد” لبنان به همراه همسر جدیدش کمال خلف به سر می‌برد. تقریبا دو ماه قبل و در پی بروز تحولات امنیتی در منطقه مرزی عرسال واقع در شرق لبنان که گروه‌های تروریستی داعش و جبهة النصرة شماری از نظامیان ارتش و نیروهای امنیتی لبنان را به اسارت گرفتند؛ ارتش لبنان سجی الدليمی را در یکی از مدارس شهرک “حیلان” دستگیر کرد.

ابوبکر البغدادی عکس داعش عکس زن زن داعش

شبکه تلویزیونی الجزیره تصاویری زنده از زن و دختر ابوبکر بغدادی در لحظه تبادل اسرای ارتش لبنان با گروه تروریستی جبهه النصره در جرود عرسال را روی آنتن برد. سجی الدليمی هنگام تبادل اسرا در پاسخ به خبرنگاران گفت: بله، من همانطور که می‌گویند همسر بغدادی بودم. من ۷ سال قبل از وی طلاق گرفتم. همسر سابق سرکرده داعش در پاسخ به این سوال که در آینده قصد زندگی در چه کشوری را دارید، گفت: از بیروت به ترکیه سفر و سپس مکانی را برای زندگی انتخاب می‌کنم.

ابوبکر البغدادی عکس داعش عکس زن زن داعش

تصاویر جدید از زن ابوبکر البغدادی سرکرده داعش + عکس

منبع : ایران مطالب

لطفا نظر خود را درباره تصاویر جدید از زن ابوبکر البغدادی سرکرده داعش + عکس با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا