تصاویری زیبا از پل طبیعت تهران !!

تصاویری زیبا از پل طبیعت تهران !!

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه تصاویری زیبا از پل طبیعت تهران !! را ببینید.

تصاویری زیبا از پل طبیعت تهران !!

این اثر باشکوه را یک معمار زن ۲۶ ساله ایرانی طراحی کرده می باشد(+عکس)

اما این رویا و طرح در نهایت در مهرماه سال گذشته محقق شد و با افتتاح پل طبیعت اثری هنری- معماری از یک زن جوان معمار ایرانی در اختیار شهروندان تهران و توریست های این شهرستان قرار گرفت.
عصر ایران – به نظر برسد در ۶ ماه گذشته مطلبی یا تصویری از افتتاح یک پل جدید و مدرن در تهران که صرفا به منظور پیاده روی و تفریح و ورزش ساخته شده می باشد، نشنیده و یا ندیده باشید؛ اگر چنین می باشد کافی می باشد اسم ” پل طبیعت” را در موتور جستجوی گوگل بنویسید و با تصاویر و محل این پل که شش ماهی نیست از افتتاح آن می گذرد آشنا شوید.

این اثر باشکوه را یک معمار زن 26 ساله تهرانی طراحی کرده می باشد(+عکس)جالب تر از ساخت این پل زیبا در تهران نکته دیگری می باشد که غرض از نوشتن این مطالب نیز همین نکته می باشد که سرزمین ما ایران استعدادهای بالقوه و بالفعل درخشانی دارد که در صورت مهیا شدن فرصت می توانند به بهترین شکل آن متبلور شوند.

” لیلا عراقیان ” ۳۱ ساله یکی از همین استعدادهای جوان کشورماست که این روزها به واسطه ساخت پل طبیعت اسم این مهندس معمار جوان نه تنها در ایران بلکه در جهان مطرح شده می باشد.

خانم عراقیان در سال ۸۹ و زمانی که تنها ۲۶ سال داشت طراحی پل ۲۷۰ متری طبیعت را آغاز کرد و به نظر برسد در آن زمان نمی دانست که ایده و طراحی او زمانی محقق شود و پلی زیبا و مدرن در قسمت ای از تهران با طراحی او ساخته شود.

اما این رویا و طرح در نهایت در مهرماه سال گذشته محقق شد و با افتتاح پل طبیعت اثری هنری- معماری از یک زن جوان معمار ایرانی در اختیار شهروندان تهران و توریست های این شهرستان قرار گرفت.

پل طبیعت با ۳ ستون (در سه طبقه) و طراحی بی نظیر و چشم نواز اولین پل صرفا پیاده رو در ایران محسوب می شود که بوستان آب و آتش را به پارک جنگلی طالقانی متصل می کند.

این پل به لحاظ مکان یابی در محل تلاقی بزرگراه های مدرس، حقانی، همت و رسالت قرار گرفته می باشد و مکانی خوب برای ورزش های صبحگاهی ، پیاده روی و حتی استراحت و تفریح می باشد.

این اثر باشکوه را یک معمار زن 26 ساله تهرانی طراحی کرده می باشد(+عکس)

نکته دیگر در طراحی این پل اینکه این پل به گفته طراح جوان آن از پل های تاریخی همچون پل خواجو اصفهان الهام گرفته شده می باشد و تلفیقی از معماری مدرن جهانی و معماری سنتی ایرانی می باشد.

نکته دیگر اینکه این پل جزء ۵ انتخاب برتر ۳۰۰ معمار برجسته جهان در رقابت معتبر معماری شهری ” جوایز معماری (A+ (architizer awards در سال ۲۰۱۵ که مقر آن در نیویورک می باشد ، انتخاب شد.

این اثر باشکوه را یک معمار زن 26 ساله تهرانی طراحی کرده می باشد(+عکس)

اما نکته دیگر درباره طراح جوان ” پل طبیعت ” اینکه این معمار مبتکر ایرانی به دلیل تحریم ها نتوانسته می باشد در مسابقات بین المللی معماری بریتانیا شرکت کند.

تصاویری زیبا از پل طبیعت تهران !!

لطفا نظر خود را درباره تصاویری زیبا از پل طبیعت تهران !! با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا