تست بارداری با خمیردندان، آیا روش درستی است؟

مطالب تفریحی

تست بارداری با خمیردندان، آیا روش درستی است؟

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه تست بارداری با خمیردندان، آیا روش درستی است؟ را ببینید.

بارداری یکی از اصلی ترین دوران ها در زندگی خانوم هاست. حتما شما هم در رابطه با تست بارداری با خمیر دندان چیزهایی شنیده اید! اما این روش نتیجه درست بارداری رو نشون میده؟ تست بارداری با خمیردندان، آیا این روشن درست است؟

روش های زیادی برای تست بارداری وجود داره که ممکنه برخی از اون ها خیلی گرون باشن و یا زمان زیادی ازتون بگیرن! برخی هم ممکنه با تماشا نشونه هایی از بارداری برای پیدا کردن یه راه حل ساده برای تست بارداری جستجوهای زیادی انجام داده باشن و در نهایت به تست بارداری با خمیر دندون که در هر خونه ای وجود داره رسیده باشن! تست بارداری با خمیر دندان با یه کلیپ چند دقیقه ای تو فضای مجازی پخش شده و میشه گفت به یه ویروس آنلاین (viral online) تبدیل شده. در این قسمت درست بودن یا نبودن این تست رو بررسی کردیم. با ما همراه باشید.

تست باردای با خمیر دندان از کجا آمده است؟

ماجرا از اونجایی شروع شد که یه ویدیو کوتاه و مبهمی در یوتیوب با عنوان تست بارداری با خمیر دندان منتشر شد. در این ویدیو چند قطره از ادرار رو با مقداری خمیر دندان سفید مخلوط کردن و منتظر شدن تا خمیر دندان تغییر رنگ بده و حالت کف مانند پیدا کنه!

در این ویدیو ادعا شده که تغییر در بافت و رنگ خمیر دندان به دلیل وجود HCG در ادرار هستش (هورمونی که بعد از باردار شدن در بدن ترشح میشه) و این عامل باعث ایجاد واکنش در خمیر دندون میشه. (معمولا آزمایشات بارداری که در آزمایشگاه ها انجام میشن بر اساس وجود این هورمون در بدن هستند)! 

نظرهای علمی و دقیق در رابطه با تست بارداری با خمیر دندان

دکتر الکس اسکندر (Dr Alex Eskander) متخصص بانوان و زایمان مرکز Gynae معتقده که این تست و نظریه بی معنیه و هیچ مبنای علمی ای در رابطه با تشخیص بارداری به وسیله ترکیب کردن ادرار با خمیر دندون وجود نداره! او می گوید تنها تست های مدرن بارداری قادر به تشخیص هورمون (Human Chorionic Gonadotropin) یا همان HCG در ادرار هستن و برخی از تست های بارداری خیلی دقیق و حساس قادر هستند ۱۲ روز بعد از لقاح بارداری رو تشخیص بدن!

اما اگه شما مطمئن هستید که باردار شده اید باید ۳ تا ۵ روز بعد از عقب افتادن پریود خود آزمایش دقیق برای تست بارداری رو انجام بدید و برای این تست به سراغ خمیر دندان نروید!

آیا تست بارداری با خمیر دندون درسته؟

کارشناسان دیگر هم در رابطه با درست بودن این آزمایش شک دارند. استوارت گیل (Stuart Gale) مالک و داروساز ارشد داروخانه آنلاین آکسفورد میگوید این آزمایش خانگی فقط جنبه سرگرم کننده داره چرا که خمیر دندون ممکنه اسیدی بودن ادرار رو اندازه گیری کنه و این تغییرات ایجاد شده در ادرار در اثر تماس با خمیر دندون نمی تونه نتیجه ای از مثبت یا منفی بودن تست بارداری باشه.

او می گوید صدای فش فش خمیر دندان و کف کردن آن در اثر مخلوط شدن با ادرار به دلیل واکنش اسید ادرار با کربنات کلسیم موجود در خمیر دندان هست. هر چه ادرار اسیدی تر باشه این صدا بیشتر میشه و ربطی به باردار بودن یا نبودن نداره!

بنابراین شواهدی وجود نداره که خمیر دندون بتونه وجود HCG در ادرار خانوم ها رو تشخیص بده و برای مشخص شدن بارداری نباید به این روش خونگی اکتفا کرد! آیا شما از این روش برای تست بارداری استفاده کردید؟ نظر خودتون رو در رابطه با این موضوع با زیبامونی ها به اشتراک بگذارید!

تست بارداری با خمیردندان، آیا روش درستی است؟

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره تست بارداری با خمیردندان، آیا روش درستی است؟ با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا